Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mooie knotsen!  Ben wel benieuwd wat 13/11 je meer gaat opleveren. En of je nog wat terug ziet in bloeitijd. Zelf draai ik 11/13 dat geeft zeker wel wat minder opbrengst maar ben ook 1 tot 2 weken eerder klaar met de ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep dat kan, Maar het brengt ook minder op he ;) planten worden ook minder groot.  En dan moet je er wel begin bloei al of eerder al mee starten, en niet voor de laatste twee weken want dan win je er niet veel mee. 

 

En dan zijn er nog heel wat sativa soorten die niet willen afbloeien onder 12/12 en zelfs richting 10/14 moeten om ze te laten afbloeien.  Zelf gebruik ik het om langbloeiers wat sneller klaar te kunnen hebben en dat ze me niet het hok uit groeien. Gebruik je de zelfde uren voor een indica dominante soort dan pakt het vaak niet zo mooi uit en kom je met hele kleine planten te zitten en dan zou je er haast het dubbele moeten zetten om je veld vol te krijgen. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het minder opbrengt maar wel in verhouding is met de tijd die je wint dan lijkt het mij wel fijn om zo meer kweekjes te doen en zo meer verschillende soortjes te ontdekken.

Ik ga me nog wat inlezen hierover. Misschien kan ik zo toch eens een sativa proberen in mijn redelijk lage ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand enig idee wat er met dit blad aan de hand is ? :D

20210310_171338.jpg

20210310_171335.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wieries,

Klopt is genetisch, ben het zelf ook tegen gekomen en zeker geen negatieve gevolgen, enige wat als "negatief" beschouwd kan worden is dat de top 2 kleuren kan hebben (geel/groen). 

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het nog nooit in het echt gezien. wat veroorzaakt het?

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, JackyH80 said:

Wel gek omdat het allemaal klonen zijn.

Daarom denk ik ook datr het TMV is, een virus, dus.

Als je goed kijkt zie je het blad ook krom trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waar staat die afkorting voor en wat is het precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal gesproken heb ik ook wel eens zo iets maar dan een heel raar groen gekleurd blad met een raar vorm. Is ook meestal maar 1 blad in een ronde. Als ik er nu over nadenk heb ik dat iedere ronde wel eens,verder nergens last van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wist niet dat TMV ervoor kon zorgen dat het halve blad geel word dacht dat enkel van die lijnen gaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, El_Magico said:

Wist niet dat TMV ervoor kon zorgen dat het halve blad geel word dacht dat enkel van die lijnen gaf.

Dat doet het ook na mijn weten.

Dit soort dingen ontstaan zover ik weet door een voedingsblokkade of een genetische mutatie.

Gr. X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...