Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

slice

Kan Covid-19 in wiet zitten?

Recommended Posts

Domme vraag mischien maar zou wiet geinfecteerd kunnen zijn? Het gaat direct je longen in dus ik trip em daar nu een beetje op. Lijkt mij dat het zoiezo dood zal gaan als je het in de fik steekt maar spacen jullie daar niet een beetje op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oplossing is eenvoudig.

Kweek je eigen wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar weet je of je zelf corona hebt of niet? 

De klachten komen pas 2 weken later. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, FoolOnTheHill said:

De oplossing is eenvoudig.

Kweek je eigen wiet.

Helaas geen ruimte voor. Ik was beetje vergeten dat bijna niemand hier op wietforum bij shops haalt :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij lijkt hier alleen te posten als je bang bent, bang voor vervuilde wiet, bang voor metaaldeeltjes, en nu bang voor het virus.

5 hours ago, slice said:

 Ik was beetje vergeten dat bijna niemand hier op wietforum bij shops haalt

Terwijl dit forum vol staat met kweekverslagen, bouwprojecten en kweektips.

Vreemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

984607349_giphy(2).gif.e29c1adb86b09a223e0c56c03c1a3733.gif

Zou besmet kunnen zijn als de inpakker er overheen hoest.Weet niet welke hygiëneregels shops erop na houden bij het inpakken van de wiet.Dit virus kan tot 17 dgn buiten het lichaam op oppervlakten in leven blijven.De kweker kan natuurlijk ook de veroorzaker zijn.

Heeft wiet een antivirale werking & dat zou kunnen, als je een soortje hebt met een heel pineengehalte >60% & die heb ik nog niet gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, konopi said:

Dit virus kan tot 17 dgn buiten het lichaam op oppervlakten in leven blijven

Je hoort hier dus verschillende verhalen over. 

Ik hoorde dan weer 3 uurtjes. 

Heb het idee dat niemand precies weet hoe het zit, en dat ze allemaal maar wat roepen. 

Omdat ze toch met resultaten moeten komen. 

Al die experts zeggen wat anders. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Kluns said:

Je hoort hier dus verschillende verhalen over. 

Ik hoorde dan weer 3 uurtjes. 

Heb het idee dat niemand precies weet hoe het zit, en dat ze allemaal maar wat roepen. 

Omdat ze toch met resultaten moeten komen. 

Al die experts zeggen wat anders. 

Dat bleek uit één van de onderzoeken van die cruiseschepen.NOS kopte met dit artikel erover, waarin deskundigen dat de omstandigheden heel gunstig moeten zijn & de virus moet intact zijn.

https://nos.nl/artikel/2328213-corona-materiaal-na-17-dagen-nog-te-vinden-maar-dat-maakt-het-nog-niet-gevaarlijk.html

Wil je het zekere voor het onzekere nemen, maak je er olie van of je kweekt gewoon zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn zware tijden voor een smetvrezer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, FoolOnTheHill said:

Het zijn zware tijden voor een smetvrezer.

 

Niet alleen voor de smetvrezers, maar de hoerenlopers ook
 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek eerst eens uit wat een virus is slice, ik bedoel ben je ook gestopt met eten omdat het daar misschien in zou kunnen zitten?

Jij zit gewoon een beetje mensen bang te maken met echt bullshit.

 

Het ' corona " zal wel bestaan, wat gewoon een naam is voor een bepaald type sars wat al eeuwen bestaat maar oke.

maar de cijfers zijn totaal onbetrouwbaar omdat de test het ook is, en sinds wanneer zijn politici betrouwbaar geworden?

Als zij echt het beste met ons voorhadden dan zaten wij hier niet op en hadden ze juist de bejaarde geholpen( de kwetsbare gedeelte van de bevolking)

Het stomme is de ouderen sluiten zij op zonder bezoek en met kant en klaar maaltijden bedienen en noemen dat dan beschermen.

Laat hun bij het bejaarde te huis met elkaar een rondje lopen, beweging en gemoed stemming is een aardig deel van je immuunsysteem..

 

ipv ieder te duperen in Nederland voor wat 6000 doden?, de griep 2 jaar terug had al bijna het dubbele aantal doden toen werd er niks aan gedaan.

En dan zeggen ze ja maar corona is dodelijker en besmettelijker en er zijn waarschijnlijk meer doden dan vermeld is, waar liggen die dan achter het gemeente huis?

Echt klaar met deze crap, helpen alleen alle kleine bedrijven om zeep nu.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat we in Godsnaam met zijn allen zorgen dat de hele discussie rondom Corona niet behandeld wordt op dit forum.

Ik heb goede vrienden bijna met elkaar op de vuist zien gaan vanwege de cijfers, de vaccins, de maatregelen, Rutte, RIVM.

Dit forum is daar tot nu toe aan ontsnapt en dat is maar goed ook.

Edited by Kees A
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou zoiets niet helpen? :rofl

20200412015643-Joint-mask.jpeg.thumb.jpg.cf478e57e228337dd2bad11a6ad75a4d.jpg

Ik volg wel @Kees A. Al genoeg geleuter overal over covid19 hoe erg ik het ook vind. Blij dat het hier niet over dat onderwerp gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Fatamorgana said:

Zoek eerst eens uit wat een virus is slice, ik bedoel ben je ook gestopt met eten omdat het daar misschien in zou kunnen zitten?

Jij zit gewoon een beetje mensen bang te maken met echt bullshit.

 

Het ' corona " zal wel bestaan, wat gewoon een naam is voor een bepaald type sars wat al eeuwen bestaat maar oke.

maar de cijfers zijn totaal onbetrouwbaar omdat de test het ook is, en sinds wanneer zijn politici betrouwbaar geworden?

Als zij echt het beste met ons voorhadden dan zaten wij hier niet op en hadden ze juist de bejaarde geholpen( de kwetsbare gedeelte van de bevolking)

Het stomme is de ouderen sluiten zij op zonder bezoek en met kant en klaar maaltijden bedienen en noemen dat dan beschermen.

Laat hun bij het bejaarde te huis met elkaar een rondje lopen, beweging en gemoed stemming is een aardig deel van je immuunsysteem..

 

ipv ieder te duperen in Nederland voor wat 6000 doden?, de griep 2 jaar terug had al bijna het dubbele aantal doden toen werd er niks aan gedaan.

En dan zeggen ze ja maar corona is dodelijker en besmettelijker en er zijn waarschijnlijk meer doden dan vermeld is, waar liggen die dan achter het gemeente huis?

Echt klaar met deze crap, helpen alleen alle kleine bedrijven om zeep nu.


 

En zo ga je heftige discussies krijgen als het nog steeds met de griep vergeleken wordt.Oversterfte in verzorgingstehuizen is al 9400 de laatste paar maanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hopla, daar gaan we!!!

Alle amateur-virologen, alu hoedjes, sheeple, brave burgers, alle gezindten kunnen elkaar over elkaar heen vallen.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens , vergeet jullie mondkapjes niet aub. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kees A said:

En hopla, daar gaan we!!!

Alle amateur-virologen, alu hoedjes, sheeple, brave burgers, alle gezindten kunnen elkaar over elkaar heen vallen.

Zijn gewoon officiële cijfers, niks aluhoedje aan.download.jpeg.2daabb3b9b1cc5479dd409bfcee70430.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zeg ik ook niet. 

Met de aluhoedjes doel ik vooral op de mensen die allerhande groteske complotten zien. 

Maar nu doe ik bijna mee aan de discussie over Corona.

En het is zo'n complex probleem (van welke kant je het ook bekijkt) dat ik me niet aanmatig hier een goede onderbouwde mening over te geven.

Zelf houdt ik afstand, gebruik een mondkapje, was mijn handen, want ik geloof in ieder geval in 'better safe, then sorry'.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die complottheorieën heb ik ook gelezen.Sommige vermelden zelfs dat het virus niet bestaat, maar deze familie van virussen is al geruime tijd bekend.Jong & oud worden er door geraakt.Las een paar dagen terug van een jonge volwassen vrouw van 18, wiens voet geamputeerd was vanwege dit virus.Bloedverklontering was er ontstaan in haar voet.Één ding is wel van wiet ga je niet besmet raken.Heb er nog niks over gelezen, dat je van voedsel besmet kan raken.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, konopi said:

Één ding is wel van wiet ga je niet besmet raken.Heb er nog niks over gelezen, dat je van voedsel besmet kan raken.

En dit laatste vind ik dan weer wel relevant voor dit forum.

Ik heb er ook nog niets over gelezen. Ik zou me eerder druk maken om het plastic zakje waar ze je wietje instoppen in de coffeeshop.

Of die kuchende klant die net voor jou aan het loket stond in een slecht geventileerde ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zeg je wat slecht geventileerde ruimtes.Daar loop je het grote risico, zeker als er eentje voor je geweest is, die positief is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen tijd om thuis te blijven zitten, al dreigt dat thuiszitten wel voor de mensen in Hillegom & wie weet waar nog meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie schrijft die blijft.

Het rivm neemt de cijfers wereldwijd over van het WHO dat door bill gates gefinancierd wordt die vol op in de farma zit.

Dit is gewoon publieke informatie, en waar zijn de griep cijfers van dit jaar dan konopi of bestaat griep niet meer?

Je doet een beetje of de overheid zo goed is, Nederland verkocht gewoon wapens aan kadafi en turkije waarvan ze wisten dat ze erna gebruikt gingen worden.

Of pensioen fondsen die pensioen geld van mensen in clusterbomen investeren, dan heb je wel een beetje wat het moraal is.

 

Ik vind dit wel een leuke filmpje, en iedereen mag vinden wat hij wil vind ik, dingen van het nieuws zo overnemen vind ik juist naïef.

En als jij het niet met de mainstream eens bent ben je ineens een gekkie ofzo,  ik denk niet dat alien er achter zitten of wat dan ook, zeg dat het een verdien model is.

Als je weet wat mensen op straat doen voor 5000 euro, waar zijn mensen toe in staat voor miljarden dan? 

Een  app om mensen te volgen, lockdowns, quarantaines klinkt toch aardig communistisch vind ik.

Alle bronnen staan onder de video.

 

 

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...