Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
anti bombstic

Wedstrijdje

Recommended Posts

leuk idee dit...alleen helaas heb ik de hele bloeiperiode een grote klote-boom die de hele tuin in de schaduw zet :S ze groeien dus altijd hard, en het bloeien is wat minder...maar zoals vorige jaren zet ik toch weer eens in de zoveel dagen fotos neer... en op et eind zal ik ook mn dikste top ff showen..al verwacht ik daar niet teveel van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoeft ook niet te winnen ja beetje vergelijken enzo is wel maf :verrygood

ik verwacht ook niet teveel van mijn planten hoor is pas me 2de kweek :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... ik verwacht zelfs dat er geen één gram aankomt :verrygood

 

dan heb je altijd een meevaller :verrygood :D :P

neu... kheb dr nu 1 in pot buiten staan... over maandje ook 1 in volle grond

en als ze goed gaan .... de rest dr bij pleuren :verrygood

 

gr. vage kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

ik doe ook al zeker mee, ik kan wel eens voor verassingen zorgen.

 

vooral mijn grapefruit geeft toppen tot 35 cm binnen(sog op 70 cm). Eens zien wat hij in de serre doet op 3 meter.

 

alleen moet ik dat allemaal eerst eens gaan bekijken hoe ik fottos kan uploaden van hieruit naar een server om dan hier terug te linken.

daar heb ik geen ervaring mee, anders heb ik wel al very nice pics van de plants waar ik mee bezig ben dit jaar: vooral mazar en grapefruit zijn geschift. Ik heb zo een soortje of 12 aktief die ik elke week fottografeer voor mijn persoonlijke fottoverzameling.

 

ik ga mijn best doen om mijn pics erop te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik doe ook al zeker mee, ik kan wel eens voor verassingen zorgen.

 

vooral mijn grapefruit geeft toppen tot 35 cm binnen(sog op 70 cm). Eens zien wat hij in de serre doet op 3 meter.

 

alleen moet ik dat allemaal eerst eens gaan bekijken hoe ik fottos kan uploaden van hieruit naar een server om dan hier terug te linken.

daar heb ik geen ervaring mee, anders heb ik wel al very nice pics van de plants waar ik mee bezig ben dit jaar: vooral mazar en grapefruit zijn geschift. Ik heb zo een soortje of 12 aktief die ik elke week fottografeer voor mijn persoonlijke fottoverzameling.

 

ik ga mijn best doen om mijn pics erop te krijgen.

anders post je effe via imageshack dat wil altijd wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey

 

zoals sommige misschien al gezien hebben

 

je kunt die van mij volgen bij het foto gedeelte en dan outdoor

onder de naam '' early bud ''

 

dit is het bewijs dat ik ze heb en je kunt het volgen :verrygood

 

:verrygood laterz

 

en iedereen veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

ik doe mee met pp stekken

 

9 stuks in 20 liter potten. ik zal dan niet de grootsteplant, de dikste stam, de huppeldepuppeldepup prijs winnen

 

maar wel de prijs van lekkerste, dikste, vetste, thc-glinsterende buitentop krijgen :verrygood

 

30 april gaan ze naar buite, 20 mei de bloei in..... en dan oogsten als ze goed zijn

 

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt iedere dag weer de schuur in he :verrygood je moet er wat voor doen maar je word uiteindelijk beloond!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JackHerrer

ik doe ook mee!

tis mijn eerste kweek, dus veel verwacht ik er alvast niet van.

ik doe het met 10 gefeminiseerde purple#1 zaadjes en ben van plan ze direct in de volle grond te stoppen, zonder binnen voor te groeien...

zal hier ook wat fotos zetten van mn plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben van plan ze direct in de volle grond te stoppen, zonder binnen voor te groeien...

Zou je dat nou wel doen? Door de lage temperatuur in de volle grond wordt de kans op ontkiemen een stuk kleiner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze deelnemer begint denk volgende week...

 

NLxBB feminizedseeds..

 

 

weapons of war:

 

- 2x 50L pot

- All-mix

- Root juice

- B'cuz bloeistimulator

- pk13/14

- leafcoat

- Biobizz groei

- enzymen

 

maar misschien pak ik dr ook nog wel een kleinere pot bij (25L) om een klein compact plantje te kweke die wat makkelijker verduisterd kan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JackHerrer
Zou je dat nou wel doen? Door de lage temperatuur in de volle grond wordt de kans op ontkiemen een stuk kleiner.

ik ben dan ook van plan om pas te beginnen als er een weekje goed weer wordt voorspeld, nog even geduld uit oefenen want door dat kutweer de laatste tijd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaight net vanmiddag het geld over gemaakt naar femalse seeds.

Bij de ALDI hebben ze een geinig kweekkasje is wel handig voor de jonge plantjes :D 20 eurie, een meter bij 96 bij 48 cm

naja ik doe dus ook mee

daarna gaan ze in spaciekuipen op het dak v/d schuur heel de dag in de volle zon! :verrygood

peace out :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk eraan dat zaden verschillend afbloeien , de ene plant moet langer blijven staan als de andere . Stekken zijn uitgeselecteerd op snelle afbloei en hebben allemaal (van 1 partijtje) een even lange bloei-tijd .

 

Zelf zorg ik er voor dat ik de eerste week veel aandacht geef aan zaailingen. De eerste uren dat ze boven de grond uitkomen zijn van groot belang voor het gehele verdere leven van de plant. Om die reden groei ik binnen voor ,zo ben ik zeker van veel licht in die periode.

 

Een plant die in het begin te dun en te lang is wordt nooit meer zo goed als een plant die als zaailing al stevig en laag was . Dus na het ontkiemen gelijk veel licht !!!!!!!!!!! licht .! * veel licht ! en nog eens veel licht !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ofwel...de echte buitenkweker zoals ik die serieus meedoet aan de wedstrijd (waarvan ik meende dat alleen de zon mocht helpen;)) die wacht nog ff :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad in dat geval beter wachten, dan worden het zelfs betere planten dan wanneer je nu al zaait .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey

 

kick ff deze topic nog omhoog

 

 

ik zie dat er al weer wat verslagen zijn geopent

en hoop dat er nog steeds mensen mee doen

 

en maken we aan het eind van de zomer een nieuw topic

of blijven we hierin doorpraten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mono-poly

Ik zou een kwaliteits wedstrijd interesanter vinden.

Want ik top zowiezo al mijn planten en dan heb ik niet 1 grote cola maar meedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...