Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
martino23

Back On The Board

Recommended Posts

Zo einderlijk weer los was bang dat ik een beste tijd moest zitten naar 3x gepakt te zijn maar naar 50 dagen in alle beperingen te hebben gezeten kon ik vamorgen gaan met een hoge boeten en nuon kosten van 2700 euro + meter kwijt.

 

 

En toch heb ik weer geluk gehad woningbouw geeft me nog een kans om te blijven wonen hier:)

Nu nog even wachten op me nieuwe meterrrrr :verrygood :D.

 

Zo nu eerst kijken naar alle post die ik gemist heb en een lekkere snaak draaien en een lekker :smoke tje

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 dagen in beperkingen gezeten??? ik dacht dat beperkingen alleen in de maximaal 6 dagen voorarrest kon .

 

beperkingen houdt in : geen tv , geen recent leesvoer ,alleen oude tijdschriften , geen rechtstreeks contact met de buitenwereld, geen contact met bepaalde medegevangenen, en vast nog meer .

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 dagen in beperkingen gezeten??? ik dacht dat beperkingen alleen in de maximaal 6 dagen voorarrest kon .

Voorarrest is 3 dagen dat noemen ze verzekring stelling.

Als dat word verlengt met 30 dagen dan ga je naar het huis van bewaring met alle beperkingen dus dat is dat je niks mag in verband met het onderzoek.

 

En ik ben gepakt door een tip van een bekenden die het denk ik niet kon hebben dat het me iets te goed ging.

Maar ja toe maar we beginen weer van voor of aan.

Show Must go on :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben blij dat je terug bent :smoke WELCOME BACK :verrygood

maar die bekende ... krijgen bij julie veraders geen kogels :S?

hier is het zo .. als je iemand veraad krijg je een kogel in je voorhoofd :/

Jammer dat je moest zitten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben blij dat je terug bent :smoke WELCOME BACK :verrygood

maar die bekende ... krijgen bij julie veraders geen kogels :S?

hier is het zo .. als je iemand veraad krijg je een kogel in je voorhoofd :/

Jammer dat je moest zitten :D

En ik neuk onze maxima zo nu en dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een leugenaars die martino en omg.

de verhalen zijn zo sterk dat ze elkaar bijna geloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog wel meer ook dit soort praatjesmakers kom je overal tegen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik ben gepakt door een tip van een bekenden die het denk ik niet kon hebben dat het me iets te goed ging.

Maar ja toe maar we beginen weer van voor of aan.

Show Must go on :verrygood

Voorarrest kan na 3 dagen nog een keer verlengt worden tot 6 dagen trouwens , i've been there, believe me .

 

Wel vreemd dat je zo lang met beperkingen hebt gezeten.

 

'silverpearlsmokertje' Waar woon jij dan ? Colombia? , Chili ?

 

 

 

en voor de rest : cut the crap hier , scheld elkaar maar uit via msn, is veel rechtstreekser .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Atmo aangaf was het de bedoeling dat dit soort zooi hier ophield. Iedereen die hieronder nog doorging was dus fout bezig... Aanwijzingen van Mods dienen gewoon opgevolgd te worden.

 

topic nog open voor als martino nog wat toe wil voegen, of als andere mensen nog dingen van hem willen weten. Als het weer zo verder gaat, gaat ie wel dicht.

 

en de crap gecut dus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker selectief weer hoor. Het geneuk en gemoord , waar alles om begon blijft staan!!! :verrygood Als dit een ban opleverd dan is dat maar zo!!

Jullie hebben gelijk als je stelt dat het geen scheldforum moet worden hoor!!!

Maar als iemand probeert aan te zetten tot moord of iemand wil copuleren met iemand van het koninklijk huis , wat ze beter aan Hans Teeuwen kunnen overlaten, word dat toegestaan!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik al zei de jongens met kennis rennen hier gillend weg.

 

vandaag Ronzor en een hoop zijn hem voorgegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoals ik al zei de jongens met kennis rennen hier gillend weg.

 

vandaag Ronzor en een hoop zijn hem voorgegaan.

Waarom lopen ze hier gillend weg dan ? bedoel je vanwege scheldpartijen ? lijkt me niet.

 

Riesje : Het eerste gedeelte dat hier is blijven staan , is een mooi voorbeeld van wat niet de bedoeling is .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoals ik al zei de jongens met kennis rennen hier gillend weg.

 

vandaag Ronzor en een hoop zijn hem voorgegaan.

Waarom lopen ze hier gillend weg dan ? bedoel je vanwege scheldpartijen ? lijkt me niet.

 

Riesje : Het eerste gedeelte dat hier is blijven staan , is een mooi voorbeeld van wat niet de bedoeling is .

Das leuk,maar zo krijg je wel weer reacties!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoals ik al zei de jongens met kennis rennen hier gillend weg.

 

vandaag Ronzor en een hoop zijn hem voorgegaan.

Waarom lopen ze hier gillend weg dan ? bedoel je vanwege scheldpartijen ? lijkt me niet.

 

Riesje : Het eerste gedeelte dat hier is blijven staan , is een mooi voorbeeld van wat niet de bedoeling is .

omdat hier telkens dezelfde vragen worden gesteld,

dingen die men ooit heeft vastgesteld zijn zo, geen zinnige discussies.

en andere forums wel een oplossing bieden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op andere forums zie ik net zo veel dezelfde vragen terug komen , dat heb je overal ,zelfs op overgrow,en dat zegt veel want daar komen meer mensen dan alle andere forums over wiet bij elkaar . Bovendien zijn er veel leden die ook lid zijn op andere forums , ik kom ook op meerdere fora over wiet , maar zit meestal hier .

Het loopt dus toch wel door elkaar heen .

 

Natuurlijk zijn er bepaalde dingen feiten , maar de hele Cannabis branche staat nog in de kinderschoenen, er valt nog zo veel in te ontwikkelen en verbeteren daar hoort herkauwen soms ook bij .

 

Ik zal niet beweren dat het niveau niet omhoog kan. Wat meer topics over veredeling e.d. zou bv wel goed zijn.

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem is alleen dat het gros van de mensen die de kennis bezit waar het grotendeel van de mensen die op dit forum komen aan ontbreekt, dit niet zomaar op een forum zullen gooien. Simpel omdat het hun dan in de toekomst aan omzet zal schelen.

 

Natuurlijk zijn er ook mensen die graag hun kennis delen, maar toch...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probleem is alleen dat het gros van de mensen die de kennis bezit waar het grotendeel van de mensen die op dit forum komen aan ontbreekt, dit niet zomaar op een forum zullen gooien. Simpel omdat het hun dan in de toekomst aan omzet zal schelen.

wat een onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

de vraag is zo groot dat wij dat met z'n allen nooit kunnen produceren.

de grotere jongens kunnen gewoon uitkiezen aan wie ze verkopen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een man met een klein beetje ondernemersgeest, zal altijd willen groeien. Daarbij lijkt het me onverstandig om alvast je eigen ruiten in te gooien.

 

Bijv. voor jan en alle man op internet zetten hoe jij zelf hebt uitgevonden net die 10% extra gewicht te pakken met gr/watt. (Maar een onbelangrijk voorbeeld).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...