Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ja echt he pokkeweer. Ik moet ook nog een week of twee eerder drie denk ik. Als ik het weerbericht bekijk damn. Dan mag ik ze veel naar binnen sleuren. 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha allen,

 

Wat een pech... wat een pech... net heb ik uit de te drogen hangende jack 47 ongeveer 1/3 moeten verwijderen... alles beschimmeld door een te hoge luchtvochtigheid.... balen balen maar ik heb nog iets kunnen redden.

Goed nieuws wel is dat ik net de Honey Cream heb gewogen en t resultaat mag er zijn: 300 gram toppen en 230 aan knip16016709846247767218435886261755.thumb.jpg.a69355df7b42a98634f1d2c68bd85e12.jpg

We hopen dat de rest van de Jack47 het wel goed doet de rest van het drogen... fingers crossed.

 

Bless!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.s.

Hier nog even foto van honeycream <3

 

Bless!!!16016738977413666412914963700771.thumb.jpg.5fa33fe034a2caa96901d1a4bd593102.jpg16016738224356991792454741138416.thumb.jpg.cd1719d54fdbf919c549f288295f2368.jpg

1601673994178867862440102232548.thumb.jpg.eb033fc9eab0c91bcbf8afa9bee4ecf5.jpg

Edited by Dank D 420
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Dank D 420 said:

Ha allen,

 

Wat een pech... wat een pech... net heb ik uit de te drogen hangende jack 47 ongeveer 1/3 moeten verwijderen... alles beschimmeld door een te hoge luchtvochtigheid.... balen balen maar ik heb nog iets kunnen redden.

Goed nieuws wel is dat ik net de Honey Cream heb gewogen en t resultaat mag er zijn: 300 gram toppen en 230 aan knip16016709846247767218435886261755.thumb.jpg.a69355df7b42a98634f1d2c68bd85e12.jpg

We hopen dat de rest van de Jack47 het wel goed doet de rest van het drogen... fingers crossed.

 

Bless!!!

Ik heb de Cold thunder ook te vroeg moeten oogsten, en na een dag of 4 met grote moeite onder de 70% RV weten te blijven met drogen, dus heb ik maar een ontvochtiger aangeschaft, ben weer 150,- lichter.... Heb ook fotos van de oogst enzo maar veel te druk gehad, nog ff geduld..

Wel balen ja dat weer, de rest kan nog zo een maand nodig hebben hier..... Maar mooie topjes! Hoe is het met de trichomen gesteld? mooi melkwit mnet wat amnber? Bij mij zijn ze dus voor een groot deel nog helder maar ja ik heb geoogst toen de regen kwam en de zon helemaal weg bleef... Ik was de rot en schimmel nèt voor.

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je de temperatuur in je droogruimte niet wat kunnen verhogen?

Of was de temperatuur al aardig hoog?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kees A said:

Had je de temperatuur in je droogruimte niet wat kunnen verhogen?

Of was de temperatuur al aardig hoog?

Te weinig ventilatie dus wiet bleef nat... nu extra geregeld dus we gaan t zien...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook wel redelijk werkt is een stuk of 5 van die vochtvreter bakjes kopen bij de action en die voor je zwenkfan zetten, en dan nog een beetje bij stoken he, als je cv hebt, daar krijg je ook droge lucht van en luchtstroming. (nooit direct op je buds blazen met fans, altijd indirect via de muur ofzo).

Het werkte wel hier die vochtvreters, met van die korrels er in, het komt alleen wat langzamer op gang... geen ramen open laten staan als het buiten vochtiger is dan binnen, ventileren helpt dan dus niet... dus dan moet je dus wel iets hebben om het vocht op te vangen! Vaak is het in t woonvertrek t droogst omdat daar het hardst wordt gestookt das mijn ervaring dan.
En ja dan maar wat warmer zetten... niet 18 graden maar in de 20 graden...

ik heb toch maar zo'n ding gekocht hier omdat ik weet dat ik hem niet alleen voor die ene plant nodig ga hebben, mocht ik binnen weer gaan kweken dan ga ik hem zeker ook gebruiken! Ik heb m trouwens op 60% staan, voor zo langzaam mogelijk drogen en de temp is bij mij ongeveer 21 graden tussen de buds. Met dat apparaat hoef ik niet te stoken want er komt warme lucht uit. Ik heb trouwens deze gekocht, voor wie daar nieuwsgierig naar is: https://www.bol.com/nl/p/trotec-luchtontvochtiger-ttk-70-e/9200000039881289/

Succes weer!!

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja hier ook nog veek heldere trichomen. Ze staan van mij voorlopig binnen en als de rv te hoog gaat verwarming aan. Hopelijk hier en daar nog een moment dat ze buiten kunnen. Anders wordt het afbloeien achter het raam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Dank D 420 said:

Te weinig ventilatie dus wiet bleef nat... nu extra geregeld dus we gaan t zien...

 

Als je verwamt kan de lucht meer vocht bevatten, en trekt het vocht sowieso beter uit je buds. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha allen, 

Een korte update. De cheese is omgehaald (foto's volgen). Ik ben teleurgesteld..  de toppen zijn klein en dun gebleven vergeleken met de twee anderen....allemaal omdat ze zo laat os gaan  bloeien. Royal Queen Seeds shame on you :(.

Goed nieuws is dat ondanks de schimmel toch nog om en nabij een halve pond  aan toppen van de jack47 is gekomen.

 

Dat was hem weer

Bless!!!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij loopt de race nog...! Hier en daar schimmel, hier en daar rot, en veel gesnoeid, wat takken weg...... ben nu fotos aan t uploaden.
Ik heb iig al wat te roken; de Cold Thunder :) Niet echt een heftige THC high, vanwege de te vroege oogst, maar voorlopig wèl genoeg :P Ik ben gewoon afgekickt van coffeeshop wiet, prima.

Ik heb wèl maar wat uitgegeven aan overkapping, heel profisorisch.... Droog maar niet winddicht. Dan waait het droog binnen!
Kleinere topjes die helemaal afgebloeid zijn das ook kwaliteit! Dan maar 5 planten volgend jaar ipv 3? We krijgen nauwelijks nog zonlicht, maar als ze even wat langer kunnen blijven staan zonder weg te regenen dan krijg ik toch iets lekkers..... 

Ik sta eerlijk gezegd te kijken van de kwaliteit die ik toch nog zie verschijnen op mijn vele stelen... cu @ de fotos!

Rook ze!

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag en mooie manier van kweken. Moet toch eens wat vaker buiten het indoor forum rondkijken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zeker een mooi verslag,
jammer van de rot,
resistent met zulk weer, is ook erg lastig.
alweer plannen voor het nieuwe jaar aan het maken?:book:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/4/2021 at 4:55 PM, weetje said:

dat is zeker een mooi verslag,
jammer van de rot,
resistent met zulk weer, is ook erg lastig.
alweer plannen voor het nieuwe jaar aan het maken?:book:

Plan ligt al weer klaar. De potten zijn inmiddels  al weer een tijd ingezaaid met klaver en wikke zodat er stikstof in de grond komt. Half maart ga ik de potten leegkiepen en nieuwe plagronvoeding (dit jaar ietsje meer) er door mengen. Dan potten weer vullen en opnieuw inzaaien met klaver en wikke. Op het zelfde moment gaan dan de nieuwe zaadjes de grond in (de jack 47 komt sowieso terug en dit jaar 2x de laatste plek is nog open). Dan ongeveer hetzelfde als dit jaar de rest. :D

 

Bless!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...