Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fatamorgana

5x haze op aarde biologisch + led

Recommended Posts

Ben zelf ook weleens gepakt maar eindigde gewoon in taakstraf.

Vaak wordt de soep niet zo heet geserveerd, tenzij zij kunnen aantonen dat je dit al jaren doet, of zelf zo dom bent om dit te verklaren.

Maar dat is een beetje voor dat ze dachten van wij gaan er een slaatje uit slaan en iedereen moet criminele winst terug betalen.

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 verhalen een in 2004 en in 2009. Die van 09 was een stekken hal. Die van 04 een buitenlands verhaal. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gepakt met 70 planten.

8dagen wezenstraat 1 turnhout.(goede advo)

Een gevang van meer dan 100 jaar oud..........leipe shit!

 

:rofl:rofl hahaha die laatste zin prachtig gewoon.. Welkom in België, hier werken ze nog met kerkers.

By the way ben je er wel goed mee weg gekomen, er zijn hier eikels die met 16 planten 16maanden krijgen..

Bij 70 denken ze al gauw dat je een Mexicaanse drugskartel bent hier

Edited by upheaval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt idd, was ook op de lokale tv . Hadden nog niet zo profie setup gezien. Was een villa met 4 kelders en pas één ingericht.5planten per m2  Ben er goed mee weggekomen ja. Maar het gevang was fuckt man. Psychische gasten moordenaars alle tegelijkertijd luchten. En met twee op een cel. Was ook nieuw voor me.

Die procureur-generaal was echt gek!

Een zoon van hem was verslaafd dus ik of wij waren volgens hem de schuldige na 5 min kreeg ik al 30 dagen

Edited by P H donner
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rechtbank hier smeren ze inderdaad precies broodjes.. Heb je geen boete erbij gekregen maal 6?

Haha ja klopt die toestanden tegenwoordig is het nog krapper in de cel en hebben ze er een matrasje bijgeschoven per cel (geen grap dit)

Dus wens me mede hobbyisten hier in België geen korte verblijf in de Vlaamse resort.

 

Edited by upheaval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ons hebben ze ergens in 2003 een hok van bijna 180 dames opgerold. Mijn maat en ik hadden die bij een kennis staan. Wouten hebben toen de hele zooi gesloopt wat ze niet mee konden nemen.  Was 1 grote tering zooi daarna.  Die kennis kreeg toen 4,5k boete,hebben wij toen betaald en verder heeft hij er nooit meer wat van gehoord. Geen alternatieve straf of niks. Verkoopt nu al jaren gewoon doodleuk kilo's per jaar aan klein verkoop vanuit hetzelfde huis haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Buyuk said:

Heftige verhalen dit, Pablo Escobar @P H donner waar heb je al je geld begraven ? 

In Belgie  :lol:

Maar daar Vlieg ik trouwen nog steeds alléén over heen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een plattergond en adres ? Dan graaf ik het voor je uit. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja buitenland verhalen zijn vaak niet zo chill, duitsland is ook niet zo relaxt ten opzichte van belgie.

Je woont nu in spanje ph neem ik aan?

Daar is het beleid chiller dan belgie alleen export en de 2e keer in aanrakening waarderen ze niet wat ik begrepen heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook in Spanje kan je beter niet aanwezig zijn in een kelder. Woon in NL maar pendel regelmatig naar Barca. Het is daar nu zoals het hier in de jaren 90 was.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee het is beste nergens dat je aanwezig bent  haha.

ja en lekker weer over het algemeen na 1mei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan nu 2 en half week in bloei.

Zij staan er goed bij al zeg ik het zelf.

Nog steeds 1x in de week wat voeding en verder water.

Het is overdag 25.5 en avonds 21 met een lv tussen de 50 en 65

Verder heb ik niet zoveel op te merken.

20200423_201643.jpg

20200423_201619.jpg

20200423_201626.jpg

20200423_201540.jpg

20200423_201559.jpg

20200423_201516.jpg

Edited by Fatamorgana
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan zoals ze gaan, gezond! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er relaxt bij ik geef ze niet teveel voeding omdat ze al mooi donker zijn.

Lekker lui kweken zo, ik heb een sproeilans met een slang op de water leiding aangesloten, dan kan ik de planten zo water geven.

De rayjets die ik eerst had raakte nog weleens verstopt.

Tips of comments altijd welkom.

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals gewoonlijk staan ze er weer mooi bij 

Vorige week weer een blow gedraaid van je gelato, was weer ff genieten ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha oke dat is al even terug nou mooi dat hij bevalt.

Na deze kweek maar weer even wat anders zetten dan haze, heb wel wat leuks staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/12/2020 at 12:32 PM, Kluns said:

Waar is @JohnnyXL als je hem nodig heb...

Die zal er nu wel aardig wat vanaf weten. 

Niet lullig bedoeld overigens. 

Wat was de vraag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, op zich wel goed eigenlijk. Ik heb 50 uur taakstraf gekregen ervoor.

Ook nog een bedrag van ongeveer 1800 euro moeten betalen aan de energieleverancier.

Al met al ben ik er goed vanaf gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, JohnnyXL said:

Ja, op zich wel goed eigenlijk. Ik heb 50 uur taakstraf gekregen ervoor.

Ook nog een bedrag van ongeveer 1800 euro moeten betalen aan de energieleverancier.

Al met al ben ik er goed vanaf gekomen.

geen huisuitzetting dan?

En hoezo betalen aan de energieleverancier? Had je stroom gestolen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JohnnyXL Ik ken heel je situatie niet, kut dat je gepakt bent door de blauwe petten. Hoeveel dames had je staan eigenlijk ? We gaan er niet van uit meestal, maar ik persoonlijk ben wel benieuwd wat de gevolgen kunnen zijn, en misschien heb je wat tips die van belang kan zijn als iemand in die situatie terecht komt.

Edited by Buyuk

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, JackyH80 said:

En hoezo betalen aan de energieleverancier? Had je stroom gestolen dan?

De vraag stellen is hem beantwoorden :)

 

De reden dat sommige kwekers toch buiten de meter om werken, is dat de stroomboeren dan niet kunnen zien hoe lang je al bezig was met je hobby.

Dat kan een slok op de borrel schelen bij een ontnemingsvordering.

Ken een gast die de boel zo mooi en schoon hield dat de deskundigen aangaven dat het 't 2de of 3de kweekje was toen de politie binnenkwam zonder kloppen.

In werkelijkheid draaide zijn hok al een jaar of 5.

Dus hij hoefde maar (relatief) weinig te betalen aan de staat, en ook aan de energieleverancier.

 

 

Edited by Kees A

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Buyuk said:

@JohnnyXL Ik ken heel je situatie niet, kut dat je gepakt bent door de blauwe petten. Hoeveel dames had je staan eigenlijk ? We gaan er niet van uit meestal, maar ik persoonlijk ben wel benieuwd wat de gevolgen kunnen zijn, en misschien heb je wat tips die van belang kan zijn als iemand in die situatie terecht komt.

Die gevolgen kunnen zo divers zijn.

Ligt aan van alles en nog wat. Zelfs aan waar je woont. Dus het beleid van de gemeente, maar ook van de inzet van het OM en de uiteindelijke straf door de rechtbank.

De ene rechtbank straft strenger dan de andere.

Ken iemand uit de Haarlemmermeer die gepakt is met een redelijk groot hok. Taakstraf, stroom betalen en beperkte ontnemingsvordering.

Het was niet de 1ste keer dat hij gepakt was. Dus een celstraf had ook zomaar gekund.

Maar in sommige plaatsen zet een verknipte burgemeester je al 3 maanden uit je huis als je 10 plantjes hebt staan.

 

Tip: Gelijk een goede advocaat zoeken. Niet zomaar eentje die in de buurt woont. Maar eentje die wel vaker met onze hobby te maken heeft gehad.

Nog belangrijkere tip: Kweek met in je achterhoofd dat je ooit gepakt gaat worden. Dus hou de boel schoon. Gooi verpakkingen weg. Bewaar geen bonnetjes. Poets je kappen, je lampen, je voedingsvat. Geen kruimels, geen bladafval. Zorg dat je een goed verhaal hebt. 

Edited by Kees A
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...