Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpacingBen

Een Plantage Ergens In Het Bos?

Recommended Posts

lijkt mij inderdaad ook een beetje teveel van het goede:P Kan ik nog beter hier de achtertuin die planten zetten;) Maarja, wil het gewoon lekker in het bos doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat zijn behoorlijk dure druppelaars die ik niet zo snel in een bos achter zou laten... Ook werken ze pas wanneer het watervat minstens een halve meter hoger staat, dus ingraven in de grond wordt lastig denk ik. :verrygood

Hoger, ok, ik dacht dat het op ongeveer hetzelfde principe werkte als een hydrosysteem, waarbij het voedingsvat dus lager als de planten staat.

 

Zelf nog nooit gebruikt, maar waarschijnlijk gaat een vriend van me ze deze zomer op deze manier gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zevert ki nie over zo'n dingen :verrygood !!

't gaat ier wel over een guerillakweek é of niet. :D

 

Het zal nu ook mijn derde jaar zijn dat ik ergens ga planten en die planten kunnen heus wel tegen veel hoor als je een goede buitensoort koopt.

 

Heb vorig jaar maar max. 6 keer moeten water geven. Het kan in de zomer nog meer regenen dan dat je denkt hoor.

 

Eigenlijk vraagt zo'n plant echt wel niet veel aandacht als je ziet dat je plant het redelijk goed doet.

 

Zorg gewoon dat de grond niet te hard is anders kunnen je wortels niet diep gaan en gaat je plant nie groeien of zelfs kapot gaan (heb het vorig jaar zo meegemaakt.)

 

Geef af en toe wat groeivoeding in de groei en in de bloei wat bloeivoeding.

(is absoluut eigenlijk niet noodzakelijk, is gewoon voor een grotere opbrengst)

 

Als je begint met stekjes zorg er dan voor dat de grond heel soepel is en zeker niet overbemest is.

 

Zorg er ook voor dat de konijnen er niet mee weg zijn. wietplantjes zijn immers echt snoepjes voor deze wezens. Ook had ik vorig jaar een plant die helemaal opgewreten was door naaktslakken :verrygood

 

Kzou zeggen succes maar weet dat het toch nog moeilijker is dan je denkt!!

Niet voor het kweken zelf maar gewoon voor de dieren en mensen die je plant helpen verneuken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje wel voor de tips :verrygood

 

En het zal inderdaad niet moeilijk zijn... Enneh, ik moet gewoon vragen om stekjes speciaal voor buiten? Enneh, wat nou als de grond redelijk modderig is (dus wel veel water) verzuipt de plant dan niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier bij ons ook 2 maten van mij kweekte ook buiten en kei veel mensen wiste dat en ja.... best veel planten gejat achter het huis :D :verrygood

bij mij ook :verrygood

mijn 4 schatjes, zonder pardon uit de tuin gejat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...