Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ONE

Wiet Uit Coffeeshop Gevaarlijk

Recommended Posts

ja das waar, en een aap is ook een roofvogel :verrygood

 

gaap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaap................beter voor je!! Jij kraamt alleen maar onzin uit ,pieleplukkert!!

 

welterusten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol riesje die "onzin" was niet voor u bedoeld :verrygood

 

dit is een serieus onderwerp [blader effe terug naar 2005]

maar het word wat zweverig vindt u ook niet?

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zei tie nou u tegen me??? :verrygood

 

Tis me ook wat he? Iemand weet iets meer dan de ander en gelijk word ie met de grond gelijk gemaakt. :P

Of snappen sommigen het niet ? Das ook vervelend hoor................ :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, het is inderdaad een oud topic, maar dat haalt niet weg dat hier nu erg interessante informatie bijgekomen is :verrygood

 

Ik vond het in ieder geval erg interessant om te lezen!

 

@Ronzor: Als je het zo slaapverwekkend vindt en te zweverig, waarom lees je het dan? En waarom neem je nog de moeite om erop te reageren? Het is namelijk absuloluut geen onzin wat hier staat! Het gaat misschien een beetje voorbij het topic-onderwerp, maar het is toch echt een interessante wending.

 

Misschien dat ritger hier een nieuw topic over wilt openen :P

 

Zo, nog 1tje draaien en dan mn bedje in :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd , als ritger dat zou willen doen.............................zou toppie zijn .Altijd welkom zulke info. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idd , als ritger dat zou willen doen.............................zou toppie zijn .Altijd welkom zulke info. :verrygood

 

Dank je Riesje voor het ondersteunen van Burning Seeds uitnodiging om een nieuw topic te openen... :specool

 

Helaas ontbreekt me daarvoor de tijd.... en ook weet ik niet waarover ik een specifiek topic zou moeten openen... blijf liever zo nu en dan wat aanvullende informatie geven...

 

En dank ook voor de wijze waarop jij en burning seed het voor mijn info hebben opgenomen.. :P

 

Je kunt je natuurlijk altijd nader over weed informeren op mijn website...

 

op http://www.weedabc.nl staat onder het lemma Gezondheid en ziekte - de balans - een door mij geschreven essay over Mensen, voedsel, medicijnen en drugs...

 

Daar vind je uitgelegd (en bewezen) waarom natuurlijke THC beter is dan chemisch of synthetisch geproduceerde THC... bewezen met de twee wetten van de natuurkundige energieleer - de thermodynamica - met wetenschap dus...

 

Diezelfde twee wetten kunnen je ook duidelijk maken waarom buitenweed beter is dan binnenweed.... maar dan moet je wel ff zelf doordenken... en ook waarom bestraalde weed van een inferieure energiekwaliteit is, als je het vergelijkt met niet bestraalde weed...

 

Over het nadeel van bestralen van voedingsmiddelen - ook roken is je lichaam voeden - vind je nog wel een beschrijving; het vergelijken van de energieen van de op diverse wijzen gegroeide weed heb ik er niet beschreven...

 

Heel boeiend essay.... zegt men... het kan je veel verduidelijken over de verschillen tussen 1 natuurlijk gegroeid, 2 chemisch/mechanisch verkregen en 3 synthetisch geproduceerd.... voedsel, medicijnen en drugs...

 

Dus bijvoorbeeld: tussen vers voedsel... gedroogd (pakjesvoer) en diepvries voedsel... en synthetische voedingsmiddelen...

 

Of tussen 1 buitenweed (natuurlijk verkregen) 2 binnenweed (met lampen en/of chemische voedingsmiddelen) en, nou ja er is geen synthetische weed, maar wel synthetische THC (marinol oftwewel dronabinol)...

 

Het lijkt me niet zinnig om dat hele essay hierheen te copieeren... bovendien is het voor een website geschreven (met allerlei linkjes en pop-up tekstjes erin) en is het dus niet een direct te lezen tekst.... so sorry for that...

 

Maar als je me een onderwerp voor een nieuw topic aandraagt... heb ik misschien met Pasen een beetje tijd over... hoop ik... :P

 

so far, so good.... alvast een zonovergoten paasweekend toegewenst... :(

 

BTW:

om de mappen op de site te openen, moet je ff op de + jes klikken...

Edited by ritger

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

K ga zo eens even op je site kijken, ziet er interessant uit!

 

Ik kan je ook niet zo 1, 2, 3...een onderwerp aandragen, maar blijf vooral af en toe aanvullen :(

 

Cheers,

 

 

Burning Seed

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool

:(

 

K ga zo eens even op je site kijken, ziet er interessant uit!

 

Ik kan je ook niet zo 1, 2, 3...een onderwerp aandragen, maar blijf vooral af en toe aanvullen :specool

 

Cheers,

Burning Seed

 

 

:specool thnq very mutch BS voor je compliment.... inderdaad interessant he... :P

 

mijn bijdrage was een beetje off-topic.... wil hier nog graag wat kwijt over het onderwerp van deze topic....

 

 

Wiet uit koffieshop gevaarlijk....????

 

Vrijwel niet.... hoewel sommige onverlaten er rare en niet ongevaarlijke stoffen instoppen om de weed aan gewicht te doen winnen... maar daar kan de weed niks aan doen.... toch....

 

Het onderzoek van professor Verpoorte kan beslist niet repressentatief genoemd worden.... veel te weinig weedmonsters ingekocht en dan ook nog uit een gering aantal koffieshops... en allemaal in de Randstad...

 

Dit onderzoek was dus statistisch van nul en generlei waarde.... :specool

 

Hmm.... en die E-coli bacterie.... weet jij hoeveel bacterieen er in de lucht zitten die jij normaliter inademt...?

 

Veel.... en daar zitten ook E-coli's bij.... vooral als je door het boerenland fietst of autorijdt als die boer net bezig is met gieruitrijden.... of dat onlangs heeft gedaan...

 

Landschapsodeur noemt een vriend van mij die heerlijke mestgeur....

 

En de schimmels dan....?

 

Zit de in te ademen lucht ook stampvol mee.... Heel gevaarlijk hoor.... Leven en ademen... :specool

 

Natuurlijk zijn verzwakte patienten ook daar meer kwetsbaar voor dan gezonde mensen...

 

Veel gevaarlijker is het echter om die mensen bestraalde weed te laten roken.... :P

 

En om te beweren dat die Staatsweed beter is dan die uit de koffieshop, vind ik een vorm van voordegekhouderij van de patienten.... :verrygood

 

Want die weed is van veel slechtere energiekwaliteit dan de gemiddelde koffieshopweed....

 

De doorstraling van die weed met gammastralen degradeert alle energiekwaliteiten van de werkzame stoffen.... die werken daardoor eerder ziekmakend dan genezend....

 

't Schijnt dat patienten er ook twee- tot driemaal meer Staatsweed nodig hebben dan normale weed om enig effect te bemerken... Pfffffffff.........

 

Driemaal zo duur dus in gebruik in vergelijking met de weed uit de koffieshop....

 

Ook dat is niet de beste weed voor patienten.... ietwat te kunstmatig gegroeid....

 

De beste weed voor medisch gebruik blijft buitenweed... 't liefst biologisch gekweekte....

 

Maar daar heb ik in mijn vorige recties al over geschreven....

 

Boerenlandweed dus voor patienten.... of die uit eigen tuin... :no

 

Da's ook nog eens de minst prijzige weed.... :specool

Edited by ritger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...