Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bigwillem

Wat Betaal Jij..?

Recommended Posts

Het valt me op dat de prijzen bij de diverse growshops ontzettend kunnen verschillen. Prijsverschillen van 100% heb ik gezien. Ik maak er dan ook een sport van zo goedkoop mogelijk te shoppen. Wat vind jij goedkoop of juist duur bij jou in de buurt. zelf ben ik momenteel wel te spreken over de 600watt Zelfbouw + Philips lamp voor 70 eurotjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

70euro voor een 600 wat Phillips zelfbouw is niet slecht nee, zeker niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is idd erg netjes. Ik dacht dat je die niet onder de 100 euro kreeg met alles erbij.

 

Wat ik me ook afvraag, en wat wel op dit onderwerp aansluit is:

 

Hoeveel korting kan je ongeer krijgen als je voor 2500 a 3000 euro besteed bij een en dezelfde growshop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een bedrag van 475 euro kreeg ik 7.5 % korting. In jouw geval zou ik zeggen minimaal 10%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring is dat je moet gaan shoppen. prijzen verschillen ontzettend. En dat is verneukeratief, als je draad incl. stekker wilt hebben kan dat her en der alweer heel wat schelen. Soms zie ik 3 x 2,5" voor 80 euro cent per meter liggen terwijl ik 'm ook voor 35 euro cent kan krijgen. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dompelpomp voor een geeltje of één voor 65 euro.

 

Nadeel is wel dat je je hoofd elke keer weer in de diverse growshops moet laten zien. Maar ik schat dat als je gaat shoppen je makkelijk 25% goedkoper uit kan komen dan wanneer je alles bij één growshop koopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kosten bij ons 32 euro (son t-pia of zoiets, iig de duurste, deze zouden minder snel geel worden :verrygood nou ik gooi ze weg voordat ze geel worden... :D

 

wat betalen jullie voor een 600 wtt industria??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier zitten de échte hollanders B) :P

Yep, B)

Kom zeg voor die 10 € soms op een lamp ga ik geen 100 kilometer verder rijden.

Tuurlijk woon je in nederland in Amsterdam bv en staan er 10 growshop in je straat, tjag dan .Dan kan je wel vergelijken. :verrygood :P

Ik als belg :smoke ga naar de dichtse :D den alien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je rijdt richting terneuzen, kruispunt voor je terneuzen binnenrijdt ga je nr links rijdt een minuut of 20 kom je aan afslag ijzendijcke tegen nr rechts rijdt tot aan de kerk en in de hoofdstraat is den alien , megaklein dorpje met grote growshop :verrygood

veel plezier daar

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm , ieder Vlaming , de meeste toch, kent de Expressweg (N49 Antwerpen-Brugge). Tussen Zelzate en Brugge heb je een afslag Kaprijke ( naar het noorden) de N456. Volg die gewoon rechtdoor, je passeert nog een dorpje Watervliet en kom je vanzelf bij Ijzendijke terecht, kan niet missen. Langs Terneuzen met een rode plaat op de wagen is beter te vermijden als het kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...