Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jakkes

Devils Harvest seeds - oude zaden

Recommended Posts

Ik heb Casey Jones zaden van Devils Harvest Seeds gekocht. Netjes op tijd bezorgd. Ik heb ze te ontkiemen gelegd zoals ik dat normaal doe. Na drie dagen nog geen een geopend. Neem ik contact met ze op zeggen ze ‘dat kan wel kloppen, ze zijn erg oud’. Beloofd om me nieuwe op te sturen.

Na enkele dagen ontvang ik weer nieuwe. Nu twee andere soorten geleverd, uiteraard waar ik niet om heb gevraagd. En eigenlijk ook niet wil. Maar toch maar proberen. Deze liggen wederom drie dagen. Van de 22 zijn er twee die wellicht door gaan komen. Dus gewoon klote.

Contact gezocht, maar niemand geeft meer thuis. Iemand vergelijkende ervaring met hun? Ze hebben gewoon oude troep die je moet weggooien in plaats van verkopen.

Edited by Jakkes

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Jakkes said:

Contact gezocht, maar niemand geeft meer thuis...

Schrik ik niet van. 
Een aantal jaar terug heb ik iets gelijkaardigs meegemaakt;
Ik stuurde hen via mail wat foto's van m'n 'Strawberry Sour Diesel'(FEM) die overal ballen liet zien. Ze vroegen wat meer feedback van de kweek maar daarna hebben ze nooit meer geantwoord. Sindsdien blijf ik weg van die gasten.

Ik vond het al vreemd dat hun reguliere zaden al een hele tijd erg laag geprijsd staan (ivm een aantal jaar terug).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde gewoon Casey Jones een keer proberen. En hun zijn de enige die ze hebben. Dus had geen keuze. Maar als je toegeeft dat de zaden oud zijn, dan hoor je als zelfrespecterende ondernemer gewoon het geld terug te geven. Maar ze geven er gewoon geen moer om. Daarom zijn de zaden ook oud, want niemand koopt meer daar. Marja...weer een ervaring rijker. Ik koop gewoon alleen nog maar bij Sensi, Barney of Mr. Nice. Hier altijd goede kwaliteit zaden gehad en goede service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt. Alleen wil ik alleen reguliere zaden. Die verkopen ze daar niet. Vroeger wel vaker besteld. Altijd goede service.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/29/2020 at 2:56 PM, Jakkes said:

Ik wilde gewoon Casey Jones een keer proberen. En hun zijn de enige die ze hebben.

DHS verkoopt simpelweg S1's van een stek die ze gekregen hebben ("Joe Schmoe's" cut) en over de regs die ze verkopen zijn ze ook niet bepaald eerlijk.

Kijk eens bij Connaisseur Genetics.  Een breeder die de 'echte' Casey Jones gebruikt voor z'n crosses (want Head Seeds = originele breeder).

Edited by Crimson Fart
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...