Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420man010

2e Keer Lemon OG Haze

Recommended Posts

Hola

Zoals ik al zei gisteren: ze stonden wat te nat enzo maar nu staan ze er wat gezelliger bij.

Sterker nog, het gaat vrij hard ineens:showoff:

large.foto_no_exif.jpg.3151e2fd7695d75bde7826a1a1f300cb.jpg

Dan nog een plant zonder HPS licht er op, voor een beter beeld

large.245578521_foto_no_exif(1).jpg.1d037d5cfe0deed4c224d470e7729e0e.jpg

Ik had 2 dagen voor het overpotten getopt, eergisteren weer.

Over een dag of 2 ofzo als de nieuwe scheuten laten zien dat ze willen zet ik de klok op 12/12

Kijkend naar de bladpunten vraag ik me af of bij de eerstvolgende waterbeurt het wel verstandig is om er bacto bij te doen <_<

Nu wordt het weer leuker met de kweek, zal dus vaker updaten :) 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook een keer Lemon Haze gaan doen. 

Jij hebt er al ervaring mee. 

Is er jouw iets opgevallen wat bij de LH anders is als bij een andere soort? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kluns

Qua groei/bloei of eindresultaat?

In het eerste geval kan ik weinig zeggen omdat in de eerste draai met deze soort wat dingen fout gingen die ik nu anders doe maar t groeit wel hard.

Wat me wel opviel met de lemon OG is dat ie pas de laatste weken hard aandikt, ik weet nog dat ik zei dat ik niet echt onder de indruk was tot week 7-8 ongeveer.

Ligt dan ook goed in de weegschaal uiteindelijk, dus kwestie van geduld hebben.

Lage LV nodig laatste weken ivm toprot.

Lagere toppen blijven niet zacht, maar worden ook niet zo hard als de rest, dus zou tot ongeveer de helft van de hoogte dieven.

Weinig (bij)voeding nodig. 

Had er wel tabs bij gedaan na een paar weken, iets dat ik nu niet doe. Had er ook geen biovin in gedaan, andere aarde etc. Dus zou af en toe het oude en nieuwe topic ff in de gaten houden en zien wat er gebeurt.

Ik moet wel daarbij zeggen als ik dat topic zo doorlees dat ik te weinig info geef over wat ik doe, dit doe ik deze ronde anders, net als de SSH ronde. 

Ik gaf de laatste 2 weken bijvoorbeeld om de waterbeurt melasse mee enzo. 2x p/w bacto. Deze ronde ook 1 x p/w BAC PK ipv bloei.

Wie weet loopt deze kweek heel anders nu ;) 

Eerste ronde ondanks de problemen en tabs toch een leuk resultaat gehad. Ik hoop dat ik daar weer in de buurt ga komen of overtref, dan weet ik ook weer wat meer :dope:

 

Edited by 420man010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde kwa kweken van de plant. 

Maar als ik het zo inschat tot nu toe dan heeft de Lemon Haze net als de Amnesia Haze weinig voeding nodig. 

Dat de onderste toppen niet hard werden zal waarschijnlijk liggen aan jouw setting ( combi veel planten, en licht wat het dan niet tot beneden haalt. 

Weet ook niet of je veel blad verwijderde? 

Maar ik ga eens op me gemakkie als ik tijd heb je topics doorlezen:tu

Waar heb jij je zaad vandaan en waarom heb jij voor die gekozen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, 420man010 said:

Kijkend naar de bladpunten vraag ik me af of bij de eerstvolgende waterbeurt het wel verstandig is om er bacto bij te doen <_<

Doel je hiermee op de gele bladpunten ?

Welke bacto gebruik je eigenlijk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, greentjeonatrip said:

 

Ik wil de samenstelling opzoeken.

various-bacteria-cells-in-microscope-PS8XT2B.jpg.8a86b9aab3581f71bb928c5109d625d7.jpg

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Plantformer

Beter dan die van Sannie dat je weet?

Gisteren toen het licht uit ging de klok op 12/12 gezet

large.1666451938_foto_no_exif(1).jpg.42402b1cc6ea619d9afb60d98f44a2da.jpglarge.foto_no_exif.jpg.a240c3be5b02b3af305d660f27af8203.jpglarge.142185374_foto_no_exif(3).jpg.37b1de810150d2d69daa9ef96470f494.jpglarge.1235077892_foto_no_exif(2).jpg.af588b686429d3d2df939e7503765cf4.jpg

Prettig weekend alvast :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het productblad vergelijkt met de website van Sannie zie je dat de bestanddelen (nagenoeg) hetzelfde zijn, echter is Biopak veel goedkoper, 100gram voor €17.95, Sannie 50 gram voor  €24.50

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een paar dagen verder, dag na vorige update eerste keer weer water (10 liter) gegeven na het inwateren, mét bacto.

Gisteren weer water moeten geven, 10 liter. Volgende waterbeurt weer met bacto :spliff:

2 dagen voor de klok om ging voor de 2e x getopt, ze gaan nu meer de breedte in dan de hoogte.

LV = +/-55%

Temp 20-28

large.foto_no_exif.jpg.4f1b635dc2023b4f94c7c134c5a639d6.jpglarge.921576890_foto_no_exif(1).jpg.95edbf847478c1b351d6782ca4e23df6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit @420man010, mooi op kleur ook! :tu

Heb je nu de klok omgezet? :innocent:

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vorige week donderdag @Xaim

Dank je, deze samenstelling doet zn werk goed tot nu toe ^_^

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een week verder, ze beginnen nu eindelijk de bloei in te gaan :rolleyes:

Ging de eerste keer sneller iig.

large.foto_no_exif.jpg.5c7d7a60c3790d1048c5d891ade49647.jpglarge.325707090_foto_no_exif(3).jpg.c03e27e4a896500fe07437f0db82a46b.jpglarge.1233714421_foto_no_exif(2).jpg.b9bc21a7796e26e8e4d52d985b41db97.jpglarge.1695000923_foto_no_exif(1).jpg.70256e4ebbca67be7a753bb10faa70d5.jpg

Heb ze ondertussen nog 2 x water gegeven, allebei met bacto, 1 x met een scheutje yucca.

Vanavond krijgen ze water met een lepel melasse ^_^

LV 55%

Temp 20-27c

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey @420man010,

Pas op met je voeding (als je voeding geeft) je punten van het blad staan al redelijk haaks:innocent:

Heb je toevallig last van trips? Je planten lijken namelijk bladschade te hebben :rolleyes:

Gr, X

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee @Xaim

Ik heb er nog geen een gezien, ik heb wel een beetje geknoeid met water geven, misschien dat daar die vlekjes van komen hier en daar :(

Ja qua voeding kan ik niet veel doen voorlopig :P 

Zal vanavond toch voor de zekerheid ff alle planten nakijken, bedankt dat je het zegt ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@420man010,

Zou kunnen dat het water is, maar inderdaad controleer het voor de zekerheid:tu

Als je optijd bent wordt het ook niet zo snel een plaag, ALS je trips hebt natuurlijk;)

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gekeken, het zijn er heel weinig blijkbaar, maar toch goed gezien @Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites

@420man010,

Ik zou je adviseren om deze beestjes te kopen om ze uit te roeien: Klik

Dan kan het in ieder geval geen plaag worden en misschien moorden ze alles wel uit:kill::tu

Gr, X

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legertje Spartanen:D

Die link ga ik bewaren voor het geval dat, want die sporen op de bladeren ben ik ook 1 ronde tegen gekomen, daarna niet meer gezien..

Edited by upheaval

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/22/2020 at 10:20 AM, 420man010 said:

Plagron lightmix wat nog op moet ;)

Waarschijnlijk de bron...

Bestel er Deze ook bij.

Edited by vakman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik denk t ook @vakman

Aan de andere kant heb ik ook kruiden in lightmix gezet en die hebben er geen last van.

Zal volgende draai weer oldschool ontkiemen in zaai en stekgrond in ieder geval ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar heb je die kruiden staan? 

Aangezien je al meerdere ronde achter elkaar huisdieren hebt kun je het beste alle zakken aarde de deur uit doen en nieuwe kopen. Ik had voorheen ook altijd wel ergens wat halve zakken staan die ik dan de volgende ronde weer gebruikte, tegenwoordig zit alles in plastic bakken met deksel ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...