Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jakkes

Tips over een ander soort gevraagd

Recommended Posts

Zoals jullie weten ben ik op zoek naar een goede Skunk. Ik heb Super Skunk en Skunk #1 staan van Sensie. Alleen ben ik nog niet overtuigd. Daarom wil ik de volgende ronde één kast voorzien van iets anders. Om die reden zoek ik een leuk (commercieel) soortje, alleen geen haze.

Zelf heb ik het volgende in gedachte:

casey jones 

- critical kush 

- Aurora Indica

- ak-47

- white russian 

- northen lights

Hebben jullie ervaringen met iets in de lijst of hebben jullie nog een andere tip? Ik zoek iets met een relatief korte bloeitijd en compacte toppen. Liefst zo wit mogelijk. En ik wil eigenlijk alleen regulier zaad (of als stek kopen).

Edited by Jakkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou laat die 'regulier of stek kopen' maar gewoon varen, dan kun je hier misschien meningen vergaren. 

Fem zaad kun je ook een prima moeder uit kweken, mag hopen dat je op dit forum de kaf van de bullshit kunt onderscheiden daaromtrent. 

Uit eigen ervaring heb ik zowel een mooie Casey Jones als een mooie Critical Kush pheno ooit voorbij zien komen, maar helaas nooit een moedertje van kunnen maken indertijd, maar ALLE soortjes bieden in theorie de mogelijkheid tot topresultaten. 

Het is een kermis schiettent wat betreft zaden en het vinden van DE pheno. Ben zelf  al jaren op zoek THE ONE. En als ik Neo gevonden heb zal ik haar koesteren voor het eeuwige leven. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké maar die twee soorten die je noemt was dat een toevalstreffer tussen de verschillende pheno’s of waren ze over het algemeen allemaal wel goed? En waarom vond je ze goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 2 x ak-47 in m'n sog/4ltr potjes set-up gehad, 1 super pheno, andere was niets. Wel heel lekker en potent stoner weedje, enkel weet ik niet w1ar t zaad vandaan kwam, maar zou deze in de toekomst zeker van een goede breeder nog eens zetten. Heb nu nog de akgun klaarliggen, is een variant.

Had zelf ook nog de northern lights van sensi op het oog, wel duur maar zeer stabiele oude nl soort he;)

Edited by Piffer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/8/2020 at 11:19 PM, Jakkes said:

- northen lights

KLIK

en deze klik voor een mix van de NLX met een skunk.

Info betreffende de breeder achter deze soortjes die in de NL scene zeker geen onbekende is.

Wat is er mis met een beetje haze in de mix vraag ik me af? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het meedenken. Ik ga toch voor de Casey Jones. Ik ben al een tijd nieuwsgierig hierna. Dus ik probeer het gewoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/10/2020 at 1:00 PM, lostchild said:

en deze klik voor een mix van de NLX met een skunk.

Dat moet een kruizing van NL met een Skunk zijn die dan NLX word:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...