Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

VolcanicSea

Stoned(achtig gevoel) van knippen

Recommended Posts

Beste mede-kwekers,

Bij mijn laatste oogst kwam ik na een uur of 8 knippen voor mijn gevoel nogal stoned de tent uit.
Ik heb dit online geprobeerd op te zoeken en de meningen of dit mogelijk is zijn nogal verdeeld. 
Door mijn eigen ervaring ben ik ervan overtuigd dat het dus wel degelijk kan, en aangezien ik niet stoned wil worden tijdens werkzaamheden, vraag ik mij af hoe dit verholpen kan worden.
Nu weet ik dat je van die stofmaskertjes hebt, en van die halfgelaatsmaskers alleen ik heb hier zeer weinig verstand van.
Is er hier een kweker die weet wel type masker je nodig hebt om ervoor te zorgen dat wiet niet in je lichaam opgenomen kan worden tijdens het knippen?
Ik ben ervan op de hoogte dat het ook kan worden opgenomen via de huid (handen), maar ik draag latex handschoenen dus dat kan het niet geweest zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze,

https://stofmasker-shop.nl/moldex-5230-compactmask-ffa2p3-r-d.html

Ben nog industrieel reiniger geweest en deze droegen we. Kan zijn misch zwaarder type zijn geweest, neem deze in zo zwaarfilterend mogelijk en je zit goed, zit ook actieve kool bij, 

Misschien door de dampen en lv dat je wat micro deeltjes inademd...

Na 2u30 in mn mini tent L120 te zitten knippen kom ik er ook zo uit :wtf2:stoned en ni gepaft :likken:

Edited by Piffer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het zeer zeer miniem. Stoned worden kan haast niet denk ik.   Rook zelf ook niet en na een uur of 7 als ik klaar ben wordt ik er alleen wat suf van als je in die lucht zo lang zit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je word 'stoned' van de terpenen en myrcenen waar je iets van binnen krijgt/mee in aanraking komt met knippen en dat kan er best inhakken bij verse wiet.

Gedeeltelijk te voorkomen door zoveel mogelijk te ventileren (dat is iets anders dan de afzuiger aan hebben staan) vd ruimte waarin je knipt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks heren, heb een gasmasker gehaald met externe filter.
Deze is voor organische dampen etc, zou moeten werken zei de verkoper.
Verteld dat ik voor een coffeeshop wiet knip :rolleyes:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En heb je nou zelf het idee dat je straks acht uur lang comfortabel wiet kunt knippen in een snikhete tent en een gasmasker op? 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, greentjeonatrip said:

 

Geweldig dit. Darth Cutter :rofl

Man in quarantaine experimenteren met planten — Stockfoto

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, pindarots123 said:

En heb je nou zelf het idee dat je straks acht uur lang comfortabel wiet kunt knippen in een snikhete tent en een gasmasker op? 

Met 1 lamp aan en die gedimd is het een comfortabele 19 a 20 graden in de tent.
Ik heb het masker opgehad en moet zeggen dat het zeker niet onaardig zit. 
Idealiter zou ik het zeker zonder doen haha, maar ik verwacht niet dat het irritant wordt eerlijk gezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, VolcanicSea said:

Verteld dat ik voor een coffeeshop wiet knip :rolleyes:

Natuurlijk had je geen cash bij je en pinde je en was je ook nog met je eigen vervoer toen je die opmerking plaatste?

Volgende keer een plausibel alibi hebben ipv jezelf mogelijk compromitteren;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat er allemaal om of je het zelf gelooft als je het verteld.
Je kunt mensen de gekste dingen wijs maken zolang je maar overtuigend genoeg overkomt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je net zo goed in een bouwmarkt/verfwinkel kunnen halen. Had je geen flauwekul verhaal hoeven vertellen wat nergens op slaat en jezelf een mes in de rug steekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom jij bij aanschaf van een PBM het nodig vindt om je voor te stellen als lid van een criminele organisatie snap ik met je onderbouwing nog steeds niet.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie zegt dat ik het niet bij een bouwmarkt heb gehaald?
Er zal tal van verschillende maskers en ik had geen idee welke waarvoor diende. 
Het gaat er volledig om hoe je zo'n verhaal brengt....
Maar goed, volgens mij is LostChild al een paar jaar z'n rukbunker niet uit geweest.

  • Haha 2
  • Confused 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat je beter een beetje voorzichtiger kunt zijn, maar die gasten van al die winkels zijn ook niet gek.

 

Kocht ooit van die wegwerp-overalls, in een grote winkel voor schoonmaakspullen.

Van die semi-papieren. Waren voor een feestje en dit was de goedkoopste oplossing.

Zegt die kerel: "zo, je gaat wel met een hoop man knippen!" :(

En ik nog heel verontschuldigend "nee, het is echt voor een feest."

 

Omgekeerde gebeurde ook.

Ik wilde buisjes hebben om GHB in te doen. Dus naar zo'n smartshop.

Vraag ik aan die vrolijke brabo: "Heb jij ook van die GHB-buisjes?"

Zegt ie: "Hoho, u bedoelt 5 ml vloeistofcontainers met schroefdop?"

 

Voorzichtig is goed; paranoia onnodig.

Edited by Kees A
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

‘Ik moet een stukje asbest verwijderen, weet u misschien welk masker daar het beste voor is?’ Leek dat niet het meest voor de hand liggende gedachte? :whistle:

of dat je met synthetische 2k verf een vloer moet maken en dat je niet tegen de geur kan..

maar als jij graag vertelt dat je wiet gaat knippen ook goed :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, VolcanicSea said:

Het gaat er allemaal om of je het zelf gelooft als je het verteld.
Je kunt mensen de gekste dingen wijs maken zolang je maar overtuigend genoeg overkomt...

Als je voor mij zou staan met een halfgelaatsmasker in je hand en zou vragen of dit afdoende is om te knippen.......zou ik je er nog 1 extra hebben aangesmeerd.:rofl

Fijne jaarwisseling Vulcano.

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook heel simpel even op Google kijken welk soort filter je nodig hebt, hoef je niks te verzinnen...  :whistling

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Wiekspiet said:

‘Ik moet een stukje asbest verwijderen, weet u misschien welk masker daar het beste voor is?’ Leek dat niet het meest voor de hand liggende gedachte? :whistle:

Mag dat wel... zelf asbest verwijderen? Straks gaan ze de politie bellen :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel hoor in beperkte mate mag dat, mits toestemming van de gemeente. Maar een masker voor asbestvezels is natuurlijk iets anders dan voor dampen/stoffen van de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, het is allemaal gelukt en ik maak me nergens druk om.
Dan zouden jullie dat zeker niet moeten doen.
Fijne jaarwisseling allemaal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat toch niet zeggen dat het voor wiet knippen is? 
 

Ik zeg altijd ik moet een lichaam oplossen en de dampen zijn nogal vervelend. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Boefje030 said:

Je gaat toch niet zeggen dat het voor wiet knippen is? 
 

 Ik zeg altijd ik moet een lichaam oplossen en de dampen zijn nogal vervelend. 

''kent u breaking bad? ik heb een soortgelijk tafereel spelende thuis en net iemand in een vat met zuur gestopt. maar het stinkt een beetje, welk masker is het meest geschikt? :P''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...