Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DolleHenk

120 Watt led Test

Recommended Posts

Nieuwe blad blijft wel een stuk kleiner. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 13

ik ben zaterdag begonen met schoon water te geven, ik ga zondag beginen met knippen want ik merkte dat er weinnig meer bij kom .

als alles droog is laat jullie weten hoeveel we er af hebben gehaald .

ik zag ook dat die chineese hun lampen hebben veranderd . ze hebben nu 3000K 5000K 660nm 760nm op hun Board .

ze hebben denk de mars hydro - spider farmer nageaapt :) ben wel benieuwd wat dat lampje doe zit te denken om er 1 te kopen .

https://nl.aliexpress.com/item/33027250577.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.63873fe9RaQGwu&s=p&algo_pvid=afeeaafb-6363-42ae-a1c5-8d499ea1b48f&algo_expid=afeeaafb-6363-42ae-a1c5-8d499ea1b48f-0&btsid=968d65e6-e103-4975-b012-8f7b402cb402&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6,searchweb201603_52

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom weer 120watt ipv 400 / 600 watt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

120 watt vind ik wel genoeg @Buyuk 400 of 600 watt is wel een beetje een over kill in een 60x60x140 tentje .

als ik er nog 1 bij koop en ik zou ze alletwee in de tent hangen zit ik op 240 watt .

dat lijk me zeker wel zat voor 1 plant op zo klein opervlakte en ik vind de prijs ook goed van dat 120 watt lampje met dimmer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 14

ik ben net klaar met knippen ik was zondag begonnen. iederdag wat geknipt zo saai werk. :)

ik heb zo veel mogelijk hoofd toppen met de hand geknipt. en al het kleine spul heb ik in de tumble trimmer geflikkert.

toen ik net klaar was heb ik nog even een filmpje gemaakt van de wortels er zat een aardige kluit in .

de rest word vervolgd .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spaghetti in een emmer, beetje saus er bij en eetsmakelijk :)

ik was meer gefocused op de dikke stam.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ja het lijk net spaghetti @Buyuk het lijk mij wel een beetje taai om te eten. ;)

maar het schijn wel dat je de wortels gewoon zou kunnen eten. en dat ze een geneesbare werking zouden hebben.

https://www.mediwietsite.nl/hennepwortel-verborgen-kracht-wietplant/

als je op hydro kweek krijg je altijd zo dikke stam. ik iedergeval wel ik heb geen idee hoe dat kom ?

meestal als de plant veel heen en weer beweeg door wind. zorgen de plant zelf voor een dikkere sterkere stam .

in mij geval is dat niet zo ik heb geen ventilator gebruikt in het begin.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke mensen de topje s zijn droog en gewogen. kwam uit op 79.5 gram daar ben ik zeer blij mee. :)

de shack blaadjes die ga ik aankomende week. op  me gemak shacken als ik daar mee klaar ben. laat ik nog even weten hoeveel shack er af kwam .

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het belangrijkste is natuurlijk dat je er blij mee bent.

Maar puur technisch gesproken is 80 gram opbrengst met een 120 Watt led armatuur niet uitzonderlijk goed te noemen.

Geen kritiek, maar het geeft wel aan dat niet alle led-lampen die meerwaarde per watt geven die ze beloven.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk @Kees A dat je niet alleen de schuld kan geven aan de ledlamp kwa opbrengs.

ik ga iedergeval nog een paar keer er mee kweken. en dan kan ik het gemidelde bekijken.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je verslag net (weliswaar versneld) doorgenomen, en ik zie nergens dat je nog grotere andere problemen tegenkwam.

Of las ik er overheen?

Maar wat zouden dan nog meer factoren zijn die de opbrengst negatief beïnvloed zouden kunnen hebben in jouw geval?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bv de plant genetica @Kees A ik heb deze keer gewoon maar een zaadje gepakt uit de oude doos .:) omdat ik gewoon wou kijken wat er ging gebeuren onder zo 120 watt led .

misschien weet jij zelf ook wel zaden die je gratis krijg zullen geen top zaden zijn. en ik heb dit kweken op hydro ook al tijd niet gedaan ik heb ook fouten gemaakt kwa voeding .

dus ik ben zelf ook wat schuldig er aan  :) alles is te verbeteren nu word het ook een uitdaging om volgende keer hoger te score .

ik heb 6 zaden besteld de Afghan Mass XXL Auto  van 00 Seeds is kijken wat dat ga brengen .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de shack klaar ik had er 13 gram van af .

oke mensen het zit er op ik ga lekker genieten van me kruiden en de hars :)

bedank allemaal weer voor mee kijken enzow jullie horen me laters weer .:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk verslag, al kon ik er weinig over mee prate. 

Ik weet er gewoon helemaal niks vanaf, maar het was heel leuk om te zien hoe je het allemaal deed. 

En een mooi resultaat. 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx @Kluns :) het maak toch niet uit dat je er niet over mee kon praten. kijk maar lekker mee hoor daar doe ik het ook voor .

ik ben vandaag even bezig geweest met een nieuwe emmer maken. deze is iets grote daar heb witkalk in gezetten en ik heb er een kraantje op gemaakt .

dat je de emmer makkelijker leeg kan maken. zo dat ik de plant  niet meer uit de tent hoef te halen. om nieuw voeding water er in te doen.

en de plant heb ook iets meer wortel ruimte .

small.emmer.png.196b9aa5a28cc5a6971694c4

ik heb vandaag toch ook nog anderen  zaden besteld van Barney's Farm Purple Punch Auto .

ik  heb zin in een kleurtje :) maandag ga ik de voeding bestellen. en de 20 ste de nieuwe lamp dan hoop ik volgende maand weer van start te gaan .

ik heb gistren de hars nog even geperst met de hand alles in een plastic zakje gedaan en geperst met behulp van een glaze fles die ik meet heel heet water had gevuld

ik heb er wat van gerookt het is echt top kwaliteit . :)

small.1010466925_Hars13gr.jpg.bc8ae532a1

je ziet me van zelf wel weer verschijnen hier @Kluns  :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...