Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietboy15

Quasi ( Maassluis )

Recommended Posts

:verrygood Deze coffeeshop in Maassluis :D Verkoopt Spruitenteelt.De wiet ziet eruit als bij elkaar gepluktte resten.En wat kut gedroogd is en verkoopt word als wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, welke sukkel laat zich nou weer naaien door een shop of dealer, laatst nog kreeg een kerel voor 20 euro 3.8 gram halfnatte knipafvalwiet, hij durfde niet terug te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest petfinder

nou, ik weet niet waar jullie wonen, maar hier in amsterdam,in mijn omgeving, wordt je shop meteen een stukkie kleiner gemaakt als je iemand probeert te naaien. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou, ik weet niet waar jullie wonen, maar hier in amsterdam,in mijn omgeving, wordt je shop meteen een stukkie kleiner gemaakt als je iemand probeert te naaien. :D

Grootspraak kun je maar beter voor je houden.

 

Je hebt blijkbaar nog nooit de 'vrienden' van een shop eigenaar 'gezien' *kuch*

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

dat verhaal dan van die belg die een krop sla kreeg (met wietgeur, dat wel!) voor 300 euro!?

 

 

ken er nog een; een man wil een zak wiet kopen op een stationsplein....de lamlul krijgt ook iets van een zak sla....

watskeburt!?

 

iemand had de deal gespot, belde de politie...

 

wat bleek; de sla-koper had nog een boute open staan van 400 eur....bovendien kwam op het bureau aan het licht dat die lul was genaaid door de verkoper.....

 

die gast was dus 700 eur kwijt, aan een kroppie sla!

 

whoehahahahha

je hebt ze er nog steeds tussen zitten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...