Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kevin112

Stekken slaan niet goed aan

Recommended Posts

Beste allemaal, 

Dit is mijn derde keer kweken voorheen alleen gewerkt met zaad amnesia autos  en altijd prima resultaat gehaald: (*2 planten 18 liter potten op 600 watt 400 gram) 

Echter dit keer ben ik met stekken bezig en gaat er een wereld open van: wat een F***** *** * ** * * * ** *  zooi is dat toch met die stekken joh :P

Opnieuw werk ik met drie potten 18liter , voedingschema van plagron  eerste watergifte was 1 liter op drie potten  met 1ml power roots 1ml enzym en 2 ml terra grow. 

Grond is gewoon growshopmerk lightmix met perliet.  heb de hps momenteel op 400 watt gezet ivm luchtvochtigheid.  gebruik een 400 m3 afzuiging en filter en heb een 

inlaat de kamer in vanaf buiten met ongeveer 200 m3 per uur. temp is tussen de 21 en 24 graden ongeveer. 

 

Stekken geprobeerd te houden op 80% lv  echter natuurlijk niet helemaal haalbaar dus met tentjes gewerkt dit gaat enigsinds staat er nu 4 dagen in maar bladeren worden geel en smal en twil 

allemaal niet echt vorderen wat doe ik verkeerd of wat zie ik over het hoofd? 

(lock out) te veel water 

te weinig voeding 

>>>???? ik weet et niet alvast bedankt. 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadden de stekken al überhaupt wortels voordat je ze in de aarde zette? Waar komen ze vandaan? Heb je ze zelf gesneden? 
Als je 400 kuub afzuigt, heeft die luchtbevochtiger ook nul zin, je zuigt alles letterlijk weer het filter in. LV is tot op zekere mate van belang, maar uit eigen ervaring let ik er eigenlijk alleen maar op bij het wortelen in de plugs de eerste dagen/week. 

De grond ziet er verder rondom droog uit, dus lockout lijkt me uitgesloten en voeding is in dit stadium nog niet echt relevant, denk dat je het meer in temperatuur moet zoeken icm de kwaliteit van je stekken. Ik zie nog geen enkele nieuwe uitgroei, vandaar mijn vraag of er al worteltjes uit de plugs kwamen voordat ze de aarde in gingen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...