Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Exclaim

Honey Bee Extractor

Recommended Posts

Guest Exclaim

http://www.growshopalien.com/onlineshop/ Klik links op Rookbenodigdheden en olie.

Dan de helemaal rechts en dan klein beetje naar beneden scrollen :verrygood

28.50 niet echt heel erg prijzig en je hebt een topding van goede kwaliteit. Ik zit er over te denken om er ook één te bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees dit 1st ff en maak er dan zelf 1 van koperen/rvs buis das stukken goedkoper en gezonder :verrygood http://www.overgrow.com/edge/showthread.php?t=556897

of https://secure.eu-server.net/~wwwtoke/forum...45&page=1&pp=10

 

ik doe dit nu al een paar jaar en zolang je alles veilig doet kan ik 't echt aanbevelen

als je 't niet veilig doet hoop ik dat je een braaf jongetje bent geweest,

anders zie ik je later wel daar beneden in de eeuwige barbeque

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een lange tijd geleden ook veel op overgrow gelezen dat er iets niet helemaal lekker was aan dat ding. ik geloof omdat die van pvc was, en dat het butaan gas mischien kleine hoeveelheden van dat pvc op kan lossen, wat dan in je eindresultaat terecht komt.

 

is wel ergens te vinden op overgrow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

allemaal aanvaardbaar, maar op de site van buzznn staat dat het vervaardigd is uit 'chemisch resistent plastic'. Ik wil het niet promoten maar dat is wel wat er staat. Bezie het maar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Xenophon
heb de film gekeken en snapte niet echt wat die troep uiteindelijk was...

Dat was ik ook aan het denken, wat is het nut van die groene smurrie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb de film gekeken en snapte niet echt wat die troep uiteindelijk was...

Dat was ik ook aan het denken, wat is het nut van die groene smurrie?

Ik kan je mededelen dat die "smurrie" onder de catagorie HD valt (als ik juist ben ingelicht) , zuiverder dan dat kun je het niet krijgen van wiet. Je hebt er echt heel weinig van nodig. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb een lange tijd geleden ook veel op overgrow gelezen dat er iets niet helemaal lekker was aan dat ding. ik geloof omdat die van pvc was, en dat het butaan gas mischien kleine hoeveelheden van dat pvc op kan lossen, wat dan in je eindresultaat terecht komt.

 

is wel ergens te vinden op overgrow.

Inderdaad, maar die FAQ bestaat nu niet meer, is geupdate en dat is eruit gehaald.. Volgens hun was polyethyleen of polypropyleen (grijze bouwplastic, waar ze bijv regenpijpen van maken, etc.) wel te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens hun was polyethyleen of polypropyleen (grijze bouwplastic, waar ze bijv regenpijpen van maken, etc.) wel te gebruiken.

Uhhh ff of topic, regenpijpen worden gemaakt van PVC ( grijs ) , PP (polypropyleen) is beige en PE (polyethyleen) is zwart.

 

Voor het geval dat mensen willen experimenteren. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm

 

Dan lult m'n vader ook een hoop onzin, lol. Ik heb hier (of ik had!) namelijk zo'n grijs stuk plastic wat polypropyleen zou zijn wat ik altijd gebruikte om hash olie mee te maken.. Het ziet er precies hetzelfde uit als een regenpijp, alleen dan een veel dunnere diameter..

 

Iig geen pvc gebruiken, das duidelijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wat voor een aansteker gas gebruiken, je hebt erbij waar ook stoffen in zitten die in je hasjoil blijven hangen, weet iemand hier meer van>???

Share this post


Link to post
Share on other sites

in principe heb je geen eens gezuiverde butaan nodig omdat je 't eindresultaat kunt zuiveren(wassen/filteren) maar dat is alleen de moeite waard als je een flinke hoeveelheid hebt 20+ gram olie ofzo

laat maar horen als je wilt weten hoe

 

maar wat betreft de hunniebee, 't ding is goed bruikbaar maar een tikkie te klein naar mijn smaak

en aangezien butaan een oplosmiddel is gebruik ik voor alle zekerheid liever RVS of koperen buis

een glasbuis zou helemaal cool zijn vooral omdat je dan 't hele proces kunt volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb trouwens wel 's een grammetje van m'n slechtste olie afgegeven bij 't Boumanhuis om te laten testen

resultaat ongeveer 75+% aan cannabinoiden

ik denk dat m'n beste minstens 85%thc heeft

dus olie is 't sterkste cannabisproduct dat je zelf kunt maken

en is volgens de nederlandse staat helaas een lijst1 (harddrug) substansie

volgens mij vooral omdat er chemicalien worden gebruikt bij produktie(brand/explosie/vergiftigingsgevaar)

 

be safe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kushboertje

als ik nou 4 gram van de shop in een zelfgemaakte extractor doe hoeveel gram olie kan ik daar dan van verwachten?

en hoe rook je die shit eigenlijk :P

ziet er uit als snot, moet ik dat bij de tabak gooien en dan een oliejointje roken? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik nou 4 gram van de shop in een zelfgemaakte extractor doe hoeveel gram olie kan ik daar dan van verwachten?

en hoe rook je die shit eigenlijk :P

ziet er uit als snot, moet ik dat bij de tabak gooien en dan een oliejointje roken? :)

Nog geen kwart gram denk ik. En met dat spul gooien is niet echt makkelijk, het is net dikke honing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kushboertje

maar moet ik het dus wel in een joint rollen ofniet? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ving het op een een bakkie waarna ik het eruitschraapte met een messie en toen op een vloeitje gesmeerd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kushboertje

niet echt lekker als je al het butaan erin houd zeker?

moest je het niet eerst verhitten om zo het butaan te laten verdampen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

Butaan verdampt behoorlijk snel hoor, je kan het gewoon buiten laten staan en het is na een half uurtje bijna helemaal verdampt (wel zorgen dat er geen troep in komt waaien). Als je het niet op vind schieten kan je het schaaltje waar de butaan inzit in een andere schaal met warm water zetten.

 

ziet er uit als snot

 

Dus heb je het dan wel al gemaakt of moet je het nog maken? Want als je het al hebt gemaakt is alle butaan er al lang uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ving het op een een bakkie waarna ik het eruitschraapte met een messie en toen op een vloeitje gesmeerd...

kwekeling ooiT al eens je olie in tabak laten trekken?

Moet je eens proberen.

als bijna al het gas uit je glazen pot verdampt is, is je olie nog heel vloeibaar. En net na je de laatste belletjes ziet verdampen, neem je een hoeveelheid tabak en wrijf je die in de pot. Daarna leg ik het een uurje in de koelkast. waardoor de olie verhard. zo heb je infeite een bolletje ''olie tabak'' waar je gemakkelijk wat kunt vannemen, zonder dat het een plakboel is.dus in feite rol je een gewoon jointje met tabak en in plaats van weed of hasjh neem je u bolletje ''olie tabak erbij en voeg je dat erbij.

volgens mijn ervaring met die olie is dat de gemakkelijkst manier , om er 1 te rollen.

iemand andere technieken ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ving het op een een bakkie waarna ik het eruitschraapte met een messie en toen op een vloeitje gesmeerd...

kwekeling ooiT al eens je olie in tabak laten trekken?

Moet je eens proberen.

als bijna al het gas uit je glazen pot verdampt is, is je olie nog heel vloeibaar. En net na je de laatste belletjes ziet verdampen, neem je een hoeveelheid tabak en wrijf je die in de pot. Daarna leg ik het een uurje in de koelkast. waardoor de olie verhard. zo heb je infeite een bolletje ''olie tabak'' waar je gemakkelijk wat kunt vannemen, zonder dat het een plakboel is.dus in feite rol je een gewoon jointje met tabak en in plaats van weed of hasjh neem je u bolletje ''olie tabak erbij en voeg je dat erbij.

volgens mijn ervaring met die olie is dat de gemakkelijkst manier , om er 1 te rollen.

iemand andere technieken ??

Dat zal ik eens proberen want de etckniek om eerst de olie op te vangen en dan pas te smeren op een vloeitje schoiet niet zo op.

 

@Blowmonkey; Half uur is wel erg lang als je je handje eronder houd gaat het gewon keihard koken en binnen een minuut het je de gelige substantie bij mij dan. Dat spul is trouwens best koud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen maar in de winter gedaan met aardig veel van die flessen, zal wel de reden zijn dat het langer duurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...