Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

KenJeKenny!?

Vervuilde shop wiet?

Recommended Posts

Goedemorgen nobele heren & deftige dames,

Het is al weer eventjes geleden dat ik wat op WF heb gepost... in verband met mijn afstuderen heb ik geen tijd en/of zin gehad om zelf wat te kweken en haal ik weer met regelmaat wiet uit de shop. Nou ga ik al jaren naar dezelfde shop (greenhouse, den haag) en ik heb maar zelden een reden tot klagen gehad.

Gisteren heb ik echter een zakje S5 haze gehaald, die allemaal glimmende draadjes had wanneer ik de top uit elkaar trok. De beste vergelijking die ik kan maken, is dat het op lijm-draadjes lijkt wanneer je 2 gelijmde dingen van elkaar lostrekt. Bij nadere inspectie bleek de top aan de binnenkant ook nat en plakkerig (zie foto).

Nou lijkt het op een hars-achtige substantie maar ik heb in de 17 jaar dat ik blow nog nooit thc hars of iets dergelijks aan de binnenkant van een gedroogde top gezien... is het dan toch gewoon toegevoegde troep? En zo ja, iemand een vermoeden wat het kan zijn?

Ik heb al flink lopen googelen maar ben niks dergelijks tegengekomen... bij voorbaat bedankt!!!

 

 

20191123_212345.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, is het niet rot ofzo? 

Stinkt het? 

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er niet echt smakelijk uit in ieder geval. 

Zou idd rot kunnen zijn. 

Dan kan je er flink ziek van worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het vanmiddag aan een medewerker van de shop laten zien. Die vertelde mij dat het mogelijk een vorm van glucose is, die zoet smaakt en geen kwaad kan. (Ik dacht meteen; wtf wietplanten maken volgens mij geen glucose of andere zoet smakende stofjes aan... Had deze persoon het wellicht over het trucje waarbij er suikerwater gebruikt wordt?) 

Hoe dan ook, deze medewerker neemt vol vertrouwen een beetje van de plakkerige zooi op zijn vinger en proeft het. Direct daarna geeft die aan dat het vreemd (en dus niet zoet) smaakt en heeft mn wiet zonder problemen omgeruild. Eind goed al goed maar ik ben nog steeds nieuwschierig wat het kan zijn geweest...

Ik denk niet dat het iets van rot is. Het is echt een heldere en zeer plakkerige substantie. Daarnaast was de rest van de top goed gedroogd en was er geen enkele verkleuring te bekennen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké... Goed dat je terug ben gegaan. 

Diegene die ze wiet daar verkocht heeft, heeft wat uit te leggen. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, KenJeKenny!? said:

Eind goed al goed maar ik ben nog steeds nieuwschierig wat het kan zijn geweest...

Ik denk niet dat het iets van rot is. Het is echt een heldere en zeer plakkerige substantie. Daarnaast was de rest van de top goed gedroogd en was er geen enkele verkleuring te bekennen. 

Een microscoop vertelt je of het echt rot is, dan zie je namelijk ook schimmeldraden zitten op de verkleurde plek.

Glucose aanmaken doet de plant inderdaad maar dat worden plant suikers en die blijven in plantmateriaal opgenomen en worden zeker geen bolletjes glucosestroop in een top wat de CS medewerker je op de mouw probeert te spelden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sla olie maatje, machines smeren amatuers in met olie ze zijn er zelfs die de schaar invetten ermee. Daarom zijn shops niet je eerste keus. Zelf kweken als je kunt. Jew eet nooit wat je koopt net als in de supermarkt alles is bespoten en e-nrs en weet ik t allemaal, je weet hoe t is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens gezien dat een top een druppel plakkerig vocht afscheid, wat dit voor fenomeen is weet ik niet maar ik heb t wel gezien dus dat kan dit ook nog zijn..

ik denk dat het een soort van zo iets is al een dennenboom die hier en daar hars geeft weet je wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...