Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BoasBoas

Ice-o-lator hash eten

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Net heel het internet incl. de recepten pagina van dit forum afgezocht naar mijn vraag maar ik kon helaas niets vinden, vermoedelijk doe ik het dan ook compleet verkeert omdat het voorval nergens voorkomt dus hier volgt mijn vraag;

Af en toe zet ik de oven op 100 graden, doe ik wat boter in een ovenschaaltje, verkruimel ik daar mijn polm hash overheen, plaats het 45 minuten in de oven om het goed te laten smelten, laat het stollen en vervolgens lepel ik het allemaal op een hoop en eet ik het ineens op. De smaak is zeker niet optimaal maar laten we eerlijk zijn, daar doen we het niet voor ;).

Dus ik ben morgen vrij en ik dacht koop wat sterkere ice-o-lator hash om een keertje te proberen en doe er hetzelfde mee.

Nu ben ik bij de 100 graden begonnen en heb ik de oven telkens wat hoger gezet toen ik zag dat het niet smolt. Nu staat hij inmiddels een paar uur later op 250 graden en dat spul smelt nog steeds niet :blink:

Allicht dat ik hem nu compleet verpest heb, maar ik heb nog bijna 1 gram over, en aangezien ik geen roker ben en daar dan ook echt niet van hou zou ik graag voor de volgende keer willen weten of je ice-o-lator hash wel überhaupt kunt eten en zo ja hoe bereid ik dit dan als het niet smelt?

Veel dank, groet, Boas

Share this post


Link to post
Share on other sites

je doet er beter aan om of je hash in alcohol op te lossen

of een cakeje te bakken doorrr

boter niet in de oven te doen, gewoon in een klein steelpannetje en heel zacht tot die smelt niet koken

en dan je hash er in oplossen. en dan hier een cakeje meebakken.

als je hash ook nog vaste vorm blijft tijdens het lighten er van is het waarschijnlijk kamelenpoep.

(het zou wel mogen bubbelen namelijk  voor een goeie prijs ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...