Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Buyuk

Buyuk's 16 x Amnesia Haze

Recommended Posts

Nee eigenlijk 28°c is een normale temperatuur bij mij nu, in het verleden had ik een lagere temperatuur rond deze tijd maar toen ging de uitlaat van de afzuiger door de muur naar buiten. 

Nu blaas ik uit in dezelfde ruimte.

Maar is dat geen normale temperatuur dan 28°C?

Op welke temperatuur mik jij dan op? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zomer op 28 graden zou ik accepteren maar niet nu. Als ik nu al op 100% moet draaien is dat niet goed.

Ik heb liever maximaal 26 graden in de winter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan begrijp ik het wel ja.. afgelopen zomer heb ik momenten met de hitte binnen tot 34°C gezeten. En kon er niet veel aan veranderen...als ik dan dubbel vermogen had dan was dat een stuk prettiger geweest.

Ga binnenkort mijn setup veranderen met een grotere tent van 240x120.. en dan zal ik dit wel in acht nemen en zorgen dat ik genoeg speling heb om wat meer te kunnen afzuiger.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het buiten 35C is en je voert lucht van buiten aan ga je het niet ineens veel koeler krijgen door meer van die lucht door je tent/hok heen te trekken met een grotere afzuiger. Beheersen van de temperatuur van de omgeving waar je hok of tent staat/ de aanvoer is de truc.

De meeste kamers/zolders zijn niet geschikt om hartje zomer in te kweken zonder aparte maatregelen te nemen om het klimaat te beheersen (denk aan een airco).

Probeer te zorgen dat je zoveel oogst met je setup dat je die 3mnd zomerse warmte kan overbruggen als je van je eigen geteelde wiet afhankelijk bent (dit geldt vooral voor medicinale telers die voor eigen gebruik telen) en heb zelf ook lekker vakantie als het die tijd van het jaar is zonder dat je met stress zit omdat je planten lijden. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...