Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Piffer

Jouw bio mix !*!#!

Recommended Posts

Hoi growers,

Sinds ik me verdiep in bio growen laat het me niet los en wil ik ideeen scoren....:book:

Reeds van een forumlid een volledige beschrijving gekregen wat hij allemaal in z'n medium kiepert en welke bio stoffen hij gedurende de kweek meegeeft, zeer interressant en heb alles gehaald om eens zo te kweken.:tu

Verder heb ik eens de ganse PHC lijn gekocht om ook zo eens met alle toevoegingen en stoffen een kweek te doen. Beetje experimenteren.

Hier komt ie dan :whip:   Graag jullie input als je dit wil delen;

Korte beschrijving van welke producten je in je medium doet(gelieve de potmaat te geven en wat je per pot of liter gebruikt, handje ,lepeltje ,grammetje) en de ganse kweek meegeeft, zo kan iedereen zelf een mix maken of reeds een recept hebben om op verder te bouwen.  Meten is weten, delen is geven.

Grtjs and keep m green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps, zo goed mogelijke productbeschrijving aub,

Bvb worm; kan dus lava worm zijn van gk-organics alsook megaworm van plagron als wormenhumus van atami

Dus weel liefst een goede beschrijving wat t is, wil je het geheim houden no prob :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt al genoeg spul in huis lijkt me, doe daar eerst je ding is mee.

Niet te hard van stapel lopen...

 

Of het moet zijn dat je een geldboom in de tuin hebt :whistling

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl heb helaas geen ezeltje die euro's dropt...

Ben een boekje aan t bijhouden vandaar, heb reeds de manier van plantformer, sannie way, kan je bij de sannie dan nog extras toevoegen (kalk, lime, bio mest....etc.) en i.p.v. lightmix de pro-mix plagron nemen, nihil gevoed en enkel wormenhumus doorheen geloof ik, nog een optie is de plagron allmix met guano denk ik, ook geschikt voor bio, en zo ben ik me aan het bezighouden met bodemleven, reeds 140€ boeken besteld 4 stuks, en nu gewoon nieuwsgierig naar hoe andere bio-growers het doen;

Medium, toevoegingen, voedingen, extras...altijd leuk om verschillende manieren te ontdekken. En ja, ga eerst alles opgebruiken zoals PF t doet op 120-120 andere veldje volledig zelf PHC way.

 Curieus ventje zeg maar...:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Piffer said:

heb helaas geen ezeltje die euro's dropt.

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wil ik ook hebben maar dan paarse briefjes poepen...:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er intussen uit....t word plagron pro mix onbemest voor de 5de ronde met phc bio lijn :tu....4 de ronde atami bi grow met plantformers recepy :icecream:

Kan al niet wachten...nog 4 weekjes en dan ontkiemen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...