Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Woohuuuw....de weegschaal sprak nog eens en piffer verschoot..

382.5gr gorilla glue en 30gr ak47 en 30gr ww

Komt op tussentotaal van 1138gr, nog 10 gorilla glue te oogsten, 4 drogen al, 6 nog aant afbloeien. M.a.w. gaat piffer z'n 2 de kweek als beginner gaat eindigen richting 1-1 dus zeeeeeeer tevreden

Daar rol k er een op :j

Groetjes p,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tel je nou verschillende kweekjes bij mekaar op of hoe moet ik het zien. 

Met hoeveel licht heb je dit behaald etc? 

Misschien dat ik in herhaling val maar het is moeilijk te volgen zo. 

Ondanks dat alles er netjes en mooi uitziet:tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kluns said:

Tel je nou verschillende kweekjes bij mekaar op of hoe moet ik het zien. 

Had 40 stuks 4ltr biopotjes geplant enkel bloeien die gorillas op 9-10-11 weken af, maw oogst ik in stukken mijn ronde 2, geen verschillende kweekjes.;)

Moet er nog 4 knippen en 6 oogsten (trutjes willen ni afbloeien:rofl)

Met hoeveel licht heb je dit behaald etc? 

Ben begeonnen onder hps  2x 600w en na 3 a 4 weken 1 van deze gekocht

https://www.greensell.nl/a-57779680/led-lampen/g-leds-target-650/#description

Na 3 weken een 2 de lamp.

Weet nog dat ik comment kreeg dat ik ze niet mocht plaatsen naast een 2i maar denk na een halve kweek dat ik kan stellen dat ze gelijkwaardig is :tu

Dik tevreden van de investering.

Thx kluns..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van wie kreeg je die comment dat het niet naast een 2i geplaatst mocht worden en wat was de reden hiervan ? Ik heb het niet in je topic kunnen lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buyuk  denk in mn oude andere topic, kwam er op neer dat ik toen zei dat de lamp een zelfde led kanon is als de spydr waarop iemand aanspoorde dat ik hierin voorzichtig moest zijn om zo direct te vergelijken.

Weet via de test scheet op gs site dat ze 2.7 umol of dergelijke geeft, zelfde als 2i dus.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ook onder zelfde lampen zelfde hoeveelheid potten en zelfde soort zaden ?

Eigenlijk zou je een verslag moeten bijhouden met stekjes, zelfde klimaat, zelfde hoeveelheid potten maar onder 2 verschillende lampen. Want met zaad heb je groot kans dat je verschillende pheno's krijgt dat de uitslag ook direct veranderd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ronde 2 nu echt gedaan, enkel nog 2 planten knippen en 4 oogsten...

15791163312496066458186648078737.thumb.jpg.3c89b42e0ee9a5baa7a6bf95a76bcd02.jpg

Ronde 3 steekt in de 11ltr potten, Bloeidag 8. Maw. Nog 6 weken en de pure ak zijn klaar :tu

12 dr kali en chocolate factory in vierkante plastik

15791161167795428095487457918221.thumb.jpg.09cf03dfa3b26a2f3cedc07f0d418448.jpg

11 pure ak en 3 ww kera, 1 ww vs bigger bud in rootpotten, die 2 in de oranje potjes zijn exodus cheese auto proevertjes.

15791161658541798196399104416519.thumb.jpg.0017f7ce6ca9ab3309a80fe70d3c8633.jpg

ga enkel experimenteren door de dr.kali met aptus reg. te voeden elke beurt en de rootpotten met silicum van bac, deze zou dus ook bio zijn. Om echt vergelijk te hebben, zou ik 6 dr.kali met aptus en 6 dr.kali met bac doen, enkel wil ik deze ronde wat rust, die 40 x 4ltr potjes zijn leuk maar iets te intensief. Vandaar de keuze voor ronde 3 in 11ltr te steken en ook minder planten. Ga ook niets doen, geen defoliaton of dieven, daar ik toch hier en daar enkele topjes toprot heb weggeknipt, niet veel maar wil het vermijden door wondjes of botrytis de kans te geven. Hoop op minimum toch 1-1 te draaien. Lamp heb ik stelselmatig opengedraaid gedurende 2 weken. Telkens per 2,5% elke 2 dagen. Draai nu op 80% en drijf nog elke paar dagen op.  Vanaf 2 laatste weken bouw ik terug af.

Groetjes P.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Piffer said:

@Buyuk  denk in mn oude andere topic, kwam er op neer dat ik toen zei dat de lamp een zelfde led kanon is als de spydr waarop iemand aanspoorde dat ik hierin voorzichtig moest zijn om zo direct te vergelijken.

Weet via de test scheet op gs site dat ze 2.7 umol of dergelijke geeft, zelfde als 2i dus.;)

Dat was ik, alleen je verdraaid mijn woorden nu behoorlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/20/2019 at 10:08 PM, VolcanicSea said:


Ik denk alleen wel dat je voorzichtig moet zijn met uitspraken en vergelijking met andere lampen...
Dit omdat er helemaal nog geen informatie beschikbaar is of kweekverslagen van zijn.
Andere mensen die hier komen om een lamp uit te zoeken kunnen wellicht een beetje op een dwaalspoor gebracht worden.
Ik heb tijdens het uitzoeken van verlichting ook heel veel gelezen, en je wordt doodgegooid met allerlei beweringen van leveranciers die niet kloppen.
Bij Fluence zal het wel zo zijn dat je ook betaald voor het merk maar dan weet je wel dat je kwaliteit krijgt.
Overigens is greensell een partij waar ik zelf veel vertrouwen in heb en de lamp ziet er goed uit maar toch...
Ik zie eerst graag wat resultaten.
 

:blink: denk dat je toch letterlijk geschreven hebt dat ik voorzichtig moet zijn met vergelijken, bij mij gaat t om de plantjes en wat k afhaal, niet om wat een ander zegt.....

 

Edited by Piffer

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Piffer said:

:blink: denk dat je toch letterlijk geschreven hebt dat ik voorzichtig moet zijn met vergelijken, bij mij gaat t om de plantjes en wat k afhaal, niet om wat een ander zegt.....

 

De reden dat ik dat zei destijds, is omdat er totaal geen data van je lamp beschikbaar was.
Die is er nog overigens nog steeds niet als je het mij vraagt.
Want met alle respect, maar ik snap helemaal niets meer van jouw verslag en hoe het zit.
Vraag me af of er iemand op dit forum zit behalve jijzelf die het nog wel begrijpt.
Nergens was informatie te vinden over de verdeling van het licht, je PAR en noem het allemaal maar op.
Als iemand hier morgen komt met een lamp en dezelfde beweringen doet, zal ik weer hetzelfde advies geven.
Punt is en punt blijft dat er overal in de LED-markt grote beweringen worden gedaan over wat lampen wel niet zouden moeten kunnen.
En om het een beetje overzichtelijk te houden zie ik liever wat resultaat voordat het forum volstaat met dit soort beweringen.
Zeker gezien andere mensen hier wellicht komen voor informatie om ook een lamp keuze te maken.
Ik had graag je resultaat gezien, maar zoals ik al zei ik snap er helemaal niets meer van.
Hopelijk is je volgende verslag wat overzichtelijker, succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VolcanicSea ben jij een struisvogel??

Op hun site staat een testrapport van de lamp das 1

2 mijn laatste post is duidelijk genoeg, ronde 2 gedaan, wat ik al geoogst heb en nog moet oogsten en dan mijn ronde 3 die reeds in dag 9 bloei is, als JIJ niet kan volgen moet je mij de les niet komen spellen hoe mijn topic bij te houden, er zijn er nog die een aaneenschakeling van kweken bijhouden, ga je daar ook zulke bijbels schrijven,

3 de , mn lamp is zelfs beter als een spydr qua lichtverdeling, als k nu al 1-1 draai, en zoals jackyh80 aanhaald licht het ook aan de periode van het jaar dat je minder draaid.

4 de resultaten zijn er nu toch met maar een half kweekje onder de led, jij beweert dat ik je woorden verdraai wel meimeraar van men ...... heb letterlijk jouw zaken overgetypt, en dan nog kom je zeiken....niet duidelijk genoeg denk ik de boodschap, ik kweek en kom hier op wf niet nederlandse taal rechter of ordentelijkheidspolitie spelen. En hou van kiss principe dus mn topic is poepsimpel enkel ga k niet telken een bijbel schrijven als een plaatje met wat tekst 100 maal meer zegt..

 

Net als toen je reageerde , een uit de hand gelopen discussie waar men anderen hun zelfde mening respecteerde, ik die van hetzelfde gedacht ben maar anders verwoord, werd de mond gesnoerd en de kop gekapt, en dan kom je met zulke teksten, denk is na voor je typt.

Edited by Piffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent niet de meest intelligente hier, dus ik zal het nog even voor je voorkauwen. 
Toen ik dat bericht typte, was er nog niets bekend over die lamp.
Dat waren letterlijk jouw eigen woorden.
Mijn comment was gemaakt op 20 november 2019, en pas op 25 november kwam jij met PAR sheets etc. 
Mijn punt is dan ook dat jij ook met grote uitspraken kwam zonder dat je dit op dat moment kan onderbouwen.
Daarnaast heb je de grammaticale zinsstructuur van een mongool met een IQ van 80.
Neem nou van mij aan dat niemand snapt wat er in die tent van jouw zich afspeelt.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interreseert me geen reet pietje precies, net wat ik bedoel, ik kweek en kom hier niet de leraar zoals jij d9et spelen, je bent zelf maar beginneling 1ste klas,...en komt mij wat leraartje spelen iver mn iq denk niet dat het hierom draait trutje, zet je maskertje maar op en ga wat knippen seut, denkbdat je zelfs nog 1 mongool vent die een steriel pak aantrekt eer hij zn tent binnen stapt .

En in mn tent staat netjes ronde 3 dat HEEEL duidelijk is, maar JIJ BENT  hier duidelijk degene met het hoogste iq die niet kan volgen....wie is dan slim

Hou er mee op janet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga niet eens proberen dat autistische bericht van je hierboven te ontcijferen.
Ik vraag je niet mee te doen met het grote dictee maar je kan toch wel je bericht nalezen voordat je op de enter-toets drukt?
Die wietplanten van je hebben nog betere communicatieve vaardigheden dan jij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was jij die slimme niet die een masker gaat kopen en vertelt dat je wiet gaat knippen..:rofl,

Autocorrect is iets leuk,   lulleman :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snappen mensen om jou heen normaal gesproken wat je bedoeld als je iets wilt?
Of loop jij rond als een holbewoner die met gebarentaal duidelijk maakt dat hij honger heeft?
Maar goed, eindelijk een fatsoenlijke zin. 
Het heeft even geduurd maar ik wist wel dat je het in je had.
Als je nou je best blijft doen dan hebben we zo meteen allemaal een idee waar je het over hebt.
Stel je nou voor dat we allemaal als een negenjarige in beperkte zinnen gaan typen zoals jij.
Dan begrijp je toch zelf ook wel dat niemand dit forum meer serieus neemt?
 

Edited by VolcanicSea
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 9 jarige zet niet neer wat ik hier doe, ma soit, wederom het hoog iq dat spreekt maar nog steeds de boodschap niet door heeft, laat het volcanic, klikko :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Piffer said:

Ronde 2 nu echt gedaan, enkel nog 2 planten knippen en 4 oogsten...

15791163312496066458186648078737.thumb.jpg.3c89b42e0ee9a5baa7a6bf95a76bcd02.jpg

Ronde 3 steekt in de 11ltr potten, Bloeidag 8. Maw. Nog 6 weken en de pure ak zijn klaar :tu

12 dr kali en chocolate factory in vierkante plastik

15791161167795428095487457918221.thumb.jpg.09cf03dfa3b26a2f3cedc07f0d418448.jpg

11 pure ak en 3 ww kera, 1 ww vs bigger bud in rootpotten, die 2 in de oranje potjes zijn exodus cheese auto proevertjes.

15791161658541798196399104416519.thumb.jpg.0017f7ce6ca9ab3309a80fe70d3c8633.jpg

ga enkel experimenteren door de dr.kali met aptus reg. te voeden elke beurt en de rootpotten met silicum van bac, deze zou dus ook bio zijn. Om echt vergelijk te hebben, zou ik 6 dr.kali met aptus en 6 dr.kali met bac doen, enkel wil ik deze ronde wat rust, die 40 x 4ltr potjes zijn leuk maar iets te intensief. Vandaar de keuze voor ronde 3 in 11ltr te steken en ook minder planten. Ga ook niets doen, geen defoliaton of dieven, daar ik toch hier en daar enkele topjes toprot heb weggeknipt, niet veel maar wil het vermijden door wondjes of botrytis de kans te geven. Hoop op minimum toch 1-1 te draaien. Lamp heb ik stelselmatig opengedraaid gedurende 2 weken. Telkens per 2,5% elke 2 dagen. Draai nu op 80% en drijf nog elke paar dagen op.  Vanaf 2 laatste weken bouw ik terug af.

Groetjes P.

Moet je me is uitleggen wat laatste bovenstaande update niet duidelijk aan is en door een 9 jarige gemaakt en geschreven, je lult jezelf de vernieling in meester Dart Cutter :rofl

Edited by Piffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is goed zo Piffer, je bent nou eenmaal vrij dom en je kunt er ook niet veel aan doen.
Ik ben allang blij dat je in complete zinnen typt, heb ik toch iets bereikt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kereltje zeik niet en zeg me nu eens zwart op wit, waar je reeds op gepakt wordt en blijkbaar niet kan hebben, wat er met die laatste post mis is, dom is, lomp en mongools is, zeg het me nu eens ipv steeds de kak lulleman te komen uithangen, je valt in herhaling en kom is met iets concreets af. Jouw niveau slaat alles.

Daarom dat men ronde 3 al in 9 dagen bloei staat, bij jou, denk eerder dat aan je gear te zien je een stinkrot verwent nest bent dat ietwat jaloers is? Of sla ik dan geen nagel!

Comme y dise en france , une fois une merde ca reste du merde:rofl

Edited by Piffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je al meerdere malen geprobeerd uit te leggen hoe het zit en wat er niet klopt.
Het probleem zit erin dat je een domme Belg bent die de argumenten niet kan verwerken in die beperkte processor van je. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net wat ik dacht, omdat k belg ben, ...triestig racistje ben je.....

Niveau ten top volcanic, en als k zo dom was zou k geen 5 talen spreken ma soit lulleman achter je pc tje, trek je steriel pak aan en ga.......

Jij bent trouwens een van de hoofdredenen waarom er zoveel mensen wegblijven op het forum moest ue het nog niet doorhebben slimzaad

Edited by Piffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je begint Frans te praten op een Nederlandstalig forum en vervolgens ga je zielig doen over racisme?
Je doelt trouwens op de term discriminatie en niet racisme.
En waarom ben je achteraf al je comments aan het veranderen?
Er staan nu totaal andere dingen dan net....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...