Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott2

afzuiging 240l tent met 960w led

Recommended Posts

Hallo manne  de titel zegt het al  mijn vraag is  hoeveel cuub afzuiging heb ik nodig om in een 1.2x2.4x2.0 tent met 960w led  te gebruiken.

 

Momenteel  heb ik een afzuiger van 365 cuub van mijn vorige 600w hps opstelling in een 1.2x1.2x2.0 tent samen met een een actieve inlaat van 190 cuub.

 

 

Zouik hiermee  mijn tent met genoeg verse lucht kunnen voorzien of zou ik toch nog een  zwaardere afzuiger moeten kopen, ivm  warmte zal het wel geen probleem zijn aangezien het led is.....

 

 

tnx

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het wel zou kunnen, als het in de zomer niet te warm wordt.

Zal er ook aan liggen in welke ruimte je tentje staat.

Van 960 Watt led zal toch nog wel wat warmte af komen.

Heb je het goed gered met die 365 M3 voor je 600 Watter al die tijd?

Of stond ie constant op 100% te loeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukte vrij goed zonder altijd voluit te draaien om de temp met lamp aan ro. 26 28 graden te houden in de zomer moest ie natuurlijk harder werken. 

 

Stond toen in de kelder maar in onze  nieuwe woning is niet zoveel plaats in de kelder en zal hij boven op 1 van de hobbykamers komen. 

Een 16tal  plantjes eerst in de twin box een 14tal dagen voorgroeien onder 240w t5 5000k in 5l potjes. Met 190cuub afzuiging.

Daarna pas naar de eindbestemming in 20l potten of zakken in de 240x120 tent onder 960w led 3000kmet extra 660nm rood en dan nog paar weekjes groeien toppen fimmen enzovoort   maarja enigste waar ik mee zit nog is gaat die 365 genoeg de lucht verversen in mn tent wel samen met een andere inlinefan 190cuub aanvoer

Want moet toch een nieuwe filter kopen en zou zot zijn achteraf toch ook weer een nieuwe afzuiger te moeten kopen en weer een filter.... 

 

Edited by smokymcpott2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...