Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Haipaaltje

Zilverwater

Recommended Posts

Hai ,

Ik vind het leuk om mijn eigen fem. zaden te kweken en dit ging vroeger goed . Eerst met L.D. ( lesbian dream ) en toen dit niet meer te koop was heb ik het zelf gemaakt met 0.999 zilverdraad van Ali te China . Ook bij het zelfgemaakte zilverwater ging het goed , de plant op 12/12 en 4 maal om de 4 dagen gesproeid hiermee . Na 3 maal sproeien zag ik al ballen , daarna de plant naast een vrouwtje gezet en bij het stuiven de plant even boven het vrouwtje gehouden en geschud , dus een bestuiving , dan zo'n 6 weken nog vertroetelen en daarna de plant is dan bijna dood kon ik de fem. zaden oogsten .

Een jaar geleden was mijn zilverwater op dus weer nieuwe gemaakt zilverdraad van Ali en doorgegaan tot een  ppm  van 40  ( L.D. Was maar 30 ppm ) .

Helaas na 3 weken een plant behandeld te hebben geen ballen , de plant bleef vrouwelijk . Dit daarna herhaald en weer geen ballen . Dus ik denk dat zilver van Ali is niet goed . Dus op aanraden van een kennis het zilverwater via internet besteld ( ook 40 ppm )  Het advies was om dagelijks te sproeien , dus dit gedaan en weer na zo'n 3 weken nog steeds geen ballen .

Wat doe ik nou verkeerd ?

Hai

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...