Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Junkie4life

Soort wiet per rookmethode?

Recommended Posts

Ik merk verschil tussen soorten wiet per manier van roken. Zo vind ik de ene soort lekkerder in een bong dan een ander. Zelfde geldt ook voor vaporizers en in jointjes, hoewel ik dat laatste het minst doe.

Wat is jullie favoriete soort voor:

- bong

- vaporizer

- joint 

- puurpijp

 

Of ervaren jullie geen verschil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft niet te maken met de soort, het heeft te maken met hoe die gedroogd werd. Als ik oogst dan verdeel ik het in verschillende batches voor roken en dampen. Met een ander vochtniveau. 

Over het algemeen zijn gecurede wietjes ook veel beter om te roken maar niet echt speciaal in een verdamper. Maar het heeft allemaal te maken met het vochtniveau en de vochtbalans, hoe die gedroogd, werd, hoe die bewaard werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, interessant wat je daar schrijft. Nooit bij stil gestaan.

Hoewel ik toch nog wel verschil merk uit het zelfde zakje, dezelfde batch. Maar ja, misschien beeld ik het me wel in. Zelfde is namelijk ook dat de hit anders is van hetzelfde wietje uit een rechttoe rechtaan bong, of uit een dikke percolator bong.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ja natuurlijk merk je verschil uit zelfde zakje , zelfde batch. Die batch heeft dan een bepaald vochtigheidsniveau en verdeling en die is dan optimaal voor bijvoorbeeld een joint maar niet voor een vape. Je beeldt het je niet in, je hebt gewoon, wss net zoals mij, een zeer goed ontwikkelde smaak en geurzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had er nooit van gehoord, maar ik geloof je :-)

Heb net weer een nieuwe bong gekocht en daar smaakt mijn wiet wat ik nu heb liggen echt geweldig mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...