Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott2

gebruiken van een lang bewaarde koolstoffilter

Recommended Posts

Hallo manne,

Mijn verhuis komt dichterbij dus het begint nu echt te kriebelen :)

Ondertussen nog wat research gedaan naar wat leuke genetica en  heb er nog een paar leuke op de kop kunnen tikken van ethos genetics en solfire gardens.

Maar ok wat ik eventjes wou polsen  is zou ik mijn koolfilters die ik 5 jaar geleden gebruikte kunnen herbruiken of zouden deze nu verzadigd ?

tuurlijk kan ik het testen maar wil niet dat er maar 1 geurtje de buurt word in geblazen  :D  deze filters zijn  bij 2 kweekjes gebruikt  en daarna opgeslagen in de kelder...

 

Had ook iets gevonden over de odorsock zou veel lichter zijn en de prijs valt ook best mee tov andere koolfilters iemand hier ervaring mee

Edited by smokymcpott2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die koolstoffilters al twee kweken gebruikt zijn zou ik toch overwegen om nieuw aan te schaffen.Zelf gebruik ik ze ook twee kweken en gooi ik deze weg,

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, hazer4 said:

Als die koolstoffilters al twee kweken gebruikt zijn zou ik toch overwegen om nieuw aan te schaffen.Zelf gebruik ik ze ook twee kweken en gooi ik deze weg,

bij mij was dat meestal het dubbele 3a 4 kweken of droogsessies en dan waren er symptomen van  verzadiging....  denk dat dit een beetje van koolfilter tot koolfilter afhangt... daarom dat ik het hier effe vraag dacht misschien nog 1 kweekje er mee te  doen  maar aangezien ze nu toch al een 5 tal jaar in de kelder liggen ben ik niet zeker dat ze deze ene kweek nog aan kunnen.

 

Mss ja beter het zeker voor het onzekere nemen en gewoon 2 nieuwe filters bestellen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveelheid kweekjes weet ik niet wat je zou moeten aanhouden.

Maar als de kelder waar de filter werd opgeslagen, vochtig is, dan kan dit nooit heel goed geweest zijn voor het filter, lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, smokymcpott2 said:

bij mij was dat meestal het dubbele 3a 4 kweken of droogsessies en dan waren er symptomen van  verzadiging....  denk dat dit een beetje van koolfilter tot koolfilter afhangt... daarom dat ik het hier effe vraag dacht misschien nog 1 kweekje er mee te  doen  maar aangezien ze nu toch al een 5 tal jaar in de kelder liggen ben ik niet zeker dat ze deze ene kweek nog aan kunnen.

 

Mss ja beter het zeker voor het onzekere nemen en gewoon 2 nieuwe filters bestellen ;)

Hangt beetje van welke kwaliteit van filter en van je lv  af in je kweken  maar ik neem altijd het zekere voor het onzekere en vervang hem na twee kweken.Zou het risico niet nemen want zoals Kees zegt kan hij al lang verzadigd zijn want meestal is het wel vochtig in een kelder.

Grts

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Kees A said:

Hoeveelheid kweekjes weet ik niet wat je zou moeten aanhouden.

Maar als de kelder waar de filter werd opgeslagen, vochtig is, dan kan dit nooit heel goed geweest zijn voor het filter, lijkt me.

idd daar was ik dus over aan het twijfelen.....   dan ga ik ze nu gewoon weg gooien en eens kijken welke  andere filters ik ga bestellen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...