Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kluns

Barneys Farm

Recommended Posts

Hallowa, 

Ik wilde dus zaad bestellen bij Barneys Farm. 

Maar ik kreeg een melding dat ze niet meer naar Nederland versturen. 

2 Maanden geleden deden ze dat nog wel. 

Mijn Blue Cheese komt daar vandaan. 

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat het al langer geleden was. Ik wilde een paar maanden geleden ook zaad bestellen daar. Op de voorpagina van dit forum staat nota bene dat je bij Barney's Farm 20% korting krijgt met de code "wietforum". Dus dat leek me wel wat. Tsja, dan krijg je de melding dan ze niet naar Nederland versturen.

Wellicht dat je ze via een ander verkooppunt wel kan aanschaffen? Ik was er wel klaar mee dat ze zo lullig doen en heb zaden van een andere breeder gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zelf ook zaadjes van barney farm besteld bij wielzaadjes.nl... die waren uit eindelijk nog goedkoper dan bij barney farm zelf:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doen ze al jaren niet meer.

Zamnesia is ook goed om te bestellen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een oogje in het zeil houden met barneys farm, ook de white choco van amsterdam genetics..

 

Enkele van de G13 haze en de Purple Punch van Barneys Farm mede als de enkele White Choco Haze vertoonde onderin hier en daar een enkel balletje, we dachten aan lichstres eventueel of

snoei/buig/knak/toppen stres, maar aangezien de Purple Punch op een andere locatie exact hetzelfde doet, wellicht deze 2 van Barneys een beetje gevoelige genetica dus niet voor beginners.

Ze doen het nu prima, balletjes verwijderd en bloeien gewoon netjes verder maar we houden het in de gaten. Wel veel verschil in pheno's van de 5 toch zeker 4 pheno's. Purple is wat stabieler qua pheno's zo lijkt.

Totaal 5x G13 Haze + 1x White choco.

Andere locatie 4x purple punch.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommige soortjes geven inderdaad wat problemen, met name de nieuwe releases.

 De triple cheese is wel een goede

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...