Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bonkie_kong

Wietolie van CBD plant

Recommended Posts

Een goedemorgen, middag, avond!! 

 

Ben nieuw op dit forum. 33 jaar uit NB

Ben een fervent Guerillakweker, geen roker maar daarentegen houd ik dus blijkbaar wel van de olie. 

 

Ik heb vorige week zelf dus zelf wietolie gemaakt van knipafval van AK47 autoflowers. Lekker spul, pak nu iedere dag een paar druppels verdeeld over de dag. Alleen ik merk dat ik toch te stoned wordt en niet optimaal functioneer op het werk. 

 

Nu luid mijn vraag als volgt. 

 

Kan ik bijvoorbeeld ook wietolie maken van een CBD plant waarbij bijvoorbeeld 1:1 in de hars zit of een plant waarbij CBD gehalte bijvoorbeeld erg hoog is en THC weer erg laag. 

 

Of blijven de CBD kristallen niet achter in de alcohol. 

 

Ik las namelijk dat als je een olie hebt met 1:1 dat de CBD de THC dan onderdrukt. Op deze manier wordt ik niet stoned maar krijg ik toch alle voordelen binnen lijkt mij. 

 

Met vriendelijke groet, 

Bonkie

IMG-20191014-WA0001.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan prima.

Wat let je om de nu te sterke olie aan te lengen met wat (olijf) olie waardoor het minder high uitpakt?

Ipv de x5 of x10 is x15 verhouding misschien wel jouw heilige graal om overdag ook nog te kunnen functioneren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...