Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Capo

Welke tafel verdamper?

Recommended Posts

Na ruim 20 jaar roken en blowen begin ik de laatste jaren steeds meer last te krijgen van hoesten e.d.
Nou ben ik al zo goed als gestopt met het roken van shag en doe een stuk  minder peuk in me joints maar wil eigenlijk helemaal van het roken af.
Ik zou het liefst overstappen op verdampen en ben reeds me wat aan het verdiepen in deze materie.
In het verleden 3 maal een verschillende vaporizer geprobeerd van bekenden maar vond dit allemaal maar niks,
het smaakte mij eerder naar half nat gras of hooi dan een lekker wietje, mis die volle smaak die je bij een joint wel hebt.
Ook vond ik het effect t.o.v. blowen minder heftig / voelbaar, het zat meer in me hoofd dan in me lichaam en vind die bodystone die je bij een joint wel heb juist fijn.
Nou betroffen dit allemaal van die kleine portable vaporizers die werken d.m.v. conductie en had inmiddels al gelezen dat convectie
over het algemeen een veel beter effect moet geven dan conductie dus kwam al snel uit bij een tafelverdamper om mee te starten.
Uit de reviews die ik het opgezocht blijkt dat o.a. de volcano en "de verdamper"  erg goede recensies hebben maar vind het nogal aan de prijs en wil ook geen ballonnen zoals bij de volcano.
Nou las ik goede recencies over de arizer v-tower en ding is inmiddels verrassend betaalbaar, als jullie nog andere aanbevelingen kunnen doen graag.
Ik zoek dus (als dit uberhaupt kan) een vaporizer welke qua smaak en effect enigszins te vergelijken is met het roken van een joint, zijn er hier rokers of ex rokers welke hun ervaringen / bevindingen zouden willen delen?

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Capo said:

Nou las ik goede recencies over de arizer v-tower en ding is inmiddels verrassend betaalbaar, als jullie nog andere aanbevelingen kunnen doen graag.
Ik zoek dus (als dit uberhaupt kan) een vaporizer welke qua smaak en effect enigszins te vergelijken is met het roken van een joint, zijn er hier rokers of ex rokers welke hun ervaringen / bevindingen zouden willen delen?

Je bent op zoek naar een Evert;)

Waarom zo vasthouden aan 'joint' effect waar verdampen een heel andere tak van sport is qua uitwerking en inname?

Mij ligt het totaal niet dat verdampen, ik word er high van maar nooit stoned en daarom gebruik ik niet.

Arizer lijkt leuk maar je kunt er maar heel weinig cannabis in kwijt waardoor je, zeker als je net over gaat vanaf joints roken, bezig blijft met vullen/leeghalen en schoonmaken van dat ding. Voor mij een dikke min voor de Arizer vanwege die eigenschappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ik zo graag wil vasthouden aan het joint effect is omdat ik hierbij een fijne bodystone heb welke mij help bij mijn klachten en bij het verdampen wat ik tot nog toe geprobeerd heb meer high werd in me hoofd.

Die Evert vapo waar jij het over hebt dat is toch hetzelfde als "de verdamper" ?, had al gelezen dat ding idd goed moet wezen maar voor mij persoonlijk veel te duur en ziet er erg breekbaar uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De verdamper is een geweldig ding, ik heb die zelf ook gebruikt, maar idd erg duur.

Waarom dan niet gewoon een simpele goedkope vaporizer? Doet zn werk prima hoor. Een goedkope auto brengt je ook van A naar B, net zoals een dure luxe auto dat kan.

Probeer deze vaporizer bij waterpijp-bong.nl eens. Maatje van me laatst gekocht, zelf ook geprobeerd. Niks mis mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik ook de "deVerdamper", maar ik zou altijd de kleine en niet de grote waterpijp kiezen - zeer smakelijke vaper! Maar laten we eerlijk zijn, het is veel te duur!
Heb je er ooit aan gedacht om over te schakelen naar dab (BHO / QWISO)? Dat is de beste keuze in smaak en in high, maar alleen aanbevolen, als je je eigen wiet kweekt (en genoeg ervan lol)!

Edited by Yoyneh

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/21/2019 at 7:47 AM, Capo said:

Waarom ik zo graag wil vasthouden aan het joint effect is omdat ik hierbij een fijne bodystone heb welke mij help bij mijn klachten en bij het verdampen wat ik tot nog toe geprobeerd heb meer high werd in me hoofd.

Dan kun je beter niet aan verdampen beginnen denk ik.
Zonde van je geld wat je aan verdampers gaat besteden omdat je van verdampen eigenlijk alleen maar high word.

Olie kan je wel de lichamelijke basis geven die je zoekt maar daar wordt je weer niet zo snel high van.

Beetje schipperen tussen pure joints en daarnaast wat olie gebruiken zou een oplossing voor je kunnen zijn.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lostchild said:

Dan kun je beter niet aan verdampen beginnen denk ik.
Zonde van je geld wat je aan verdampers gaat besteden omdat je van verdampen eigenlijk alleen maar high word.

Olie kan je wel de lichamelijke basis geven die je zoekt maar daar wordt je weer niet zo snel high van.

Beetje schipperen tussen pure joints en daarnaast wat olie gebruiken zou een oplossing voor je kunnen zijn.

 

 


Bedankt voor je reactie, pure joints is ook niet echt een oplossing want dan ben je nog steeds aan het verbranden.
Met olie bedoel je thc/wiet olie neem ik aan?, wat dat zou idd nog een optie zijn om zelf olie te gaan maken

 

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Yoyneh said:

Ik gebruik ook de "deVerdamper", maar ik zou altijd de kleine en niet de grote waterpijp kiezen - zeer smakelijke vaper! Maar laten we eerlijk zijn, het is veel te duur!
Heb je er ooit aan gedacht om over te schakelen naar dab (BHO / QWISO)? Dat is de beste keuze in smaak en in high, maar alleen aanbevolen, als je je eigen wiet kweekt (en genoeg ervan lol)!

Wel een en ander gelezen maar nog niet echt in verdiept. Las wel achterlijk hoge thc percentages. Maar zorgt dit ook voor die ontspannende bodystone of enkel die high want daar ben ik niet naar op zoek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Af en toe een puurpijpje gebruiken, al dan niet met een actieve kool filter, is ook nog een optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Capo said:

Bedankt voor je reactie, pure joints is ook niet echt een oplossing want dan ben je nog steeds aan het verbranden.
Met olie bedoel je thc/wiet olie neem ik aan?, wat dat zou idd nog een optie zijn om zelf olie te gaan maken

Om van roken van joints met tabak over te gaan naar een andere manier van inname is het een zeer goed alternatief, puur roken.
Je hoeft dat niet te blijven doen ;)
Met olie bedoel ik inderdaad wiet olie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...