Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thedudee

Hulp bij eerste micro kweek setup

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort mijn eerste micro kweek proberen en heb al een hoop gelezen over lampen e.d maar het is zoveel informatie (ben geen techneut) dat ik toch maar even een topic aanmaak in de hoop dat jullie willen helpen. 

Het volgende ben ik van plan. 

Micro kweek in een kweektent (binnen dus)

60x60x160 

3 a 4 planten White widow auto flower. Dit omdat ik las dat deze planten voor beginners erg prettig werken zijn.

Lucht toevoer en afvoer wil ik doen dmv 150 mm fans

Koolstoffilter: voldoet zoiets voor mijn idee?

https://www.bol.com/nl/p/gardenhighpro-koolstoffilter-250m3-h-100mm-lengte-24cm/9200000093528035?referrer=socialshare_pdp_androidapp

En dan het licht. Ik wil het graag zo veilig mogelijk en zat zelf te denken aan led verlichting. 

Kan iemand mij adviseren welke lampen en welke toebehoren ik daarbij nodig heb. Ik lees veel over een relais? Ik ben redelijk een leek op dat gebied. Alle tips zijn welkom. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf kweek ik met een 150 watt hps in een 60x60 tentje en gaat prima.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan een davin schakelbord kopen voor 1 of 2 lampen.

hier kun je een led lamp naar keuze op aan sluiten gebruik nu zelf 2 x 340 van biogenetic, van fluence zijn ook goed.

dan zou ik een fan controller kopen deze regelt de afzuiging.

je moet een inblaas en een uit blaas  nemen, waar de filter op komt en de andere blaast verse lucht erin.

De box box waar de filter opkomt moet ongeveer 2x zo groot zijn als de inblaas box en minimaal gelijk aan het aantal m3 van de filter.

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...