Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TrippyZwolle

Paddo's zoekeb

Recommended Posts

yj028a.jpg07w5rs07gl.jpga911n2tv8wo9.jpg7tooec6ur05c.jpgDag allen, 

Vandaag heb ik voor het eerst gezocht naar paddo's. Nu heeft een vriend van mij een boerderij met paarden en ik dacht daarom laat ik is gaan zoeken in zijn weiland. Ik vond daar een aantal paddestoelen die ik verdacht veel vond lijken op puntige kaalkopjes en ik heb er daarom een paar mee naar huis genomen om te kijken of hier mensen zijn die mij kunnen vertellen of ik kaalkopjes gevonden heb. Ik zet er een paar foto's. Bij zodat de psychonauten onder ons hun antwoord kunnen geven. 

Vriendelijke groet, 

Nathan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zover ik weet moeten paddenstoelen met een hallucinogene werking op de plaats van beschadiging een beetje paars/blauw verkleuren.

Ik zou maar oppassen met het zomaar meenemen van paddenstoelen die lijken op paddo’s, tenzij je een doorgewinterde sjamaan bent die weet wat hij doet en moet doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker wat bemesting als bijsmaak. :dribble:

Kerel als je niet weet wat je plukt ga het a.u.b. niet eten.
Beter koop een Growset voor 30-40 euro als je perse paddo's wilt i.p.v. truffels.

Heb een nichtje die had mij met zo'n kit met warmte mat 20-25 gram paddo's gekweekt, droog.
Als het niet meer was...
Aan een maat gegeven omdat het mij iets teveel was maar uit zo'n kit haal je genoeg voor het hele jaar of langer.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn GEEN kaalkoppen.

Zoals al gezegd als je niet weet wat je plukt lekker laten staan.

Zo'n kweekbakje kan je 2 a 3 keer uit oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze lijken toch wel erg op kaalkopjes

KLIK

Zelf plukken zou ik overigens niet doen: je weet nooit wat ermee gebeurt is, voor zelfde geldt piste gisteren een hond er nog overheen of zit er een schadelijke parasiet uit de stront die ernaast ligt op de kaalkopjes.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mis bij bovenstaande foto's van de TS de tepeltjes op de hoed die op jou foto toch zeer duidelijk zichtbaar zijn.

Edited by A.Harry 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo’n vermoeden dat deze kerel niet meer terug komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste zeker geen puntige kaalkopjes (waarschijnlijk een van de vlekplaten), over die lichtste twijfel ik. Die heeft in ieder geval een naar binnen gekrulde hoedrand. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...