Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

matthy

Biobizz Voedingsschema en planten die langer dan 8 weken bloeien

Recommended Posts

Hey allemaal,

Mijn planten staan inmiddels een poosje in de bloeifase en beginnen heerlijke toppen te kweken.
Ik geef mijn planten voeding volgens het schema van Biobizz: https://plantenvoedingstore.nl/wp-content/uploads/2016/12/Biobizz-voedingsschema.pdf

Echter dit schema is gebaseerd op 8~10 weken bloeitijd, aangezien ik veel haze soorten heb duurt de bloei daarvan een stukje langer.

Hoe kan ik dit schema het beste interpreteren? Zal ik het schema een beetje uitrekken, bijv op week 8 nog steeds de voeding geven van week 6 of hou ik me aan het schema en blijf ik langer voeden op max bijv. meerdere weken week 10 van het schema aanhouden.
Ik zit namelijk vooral een beetje te dubben wanneer ik de top-max omhoog gooi aangezien die ineens van 1 naar 4 gaat.

Thx!
Matthy 

Edited by matthy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je het gewoon beetje bij beetje omhoog 1 2 3 4.

Zou wel gewoon water geven aan het eind, qua voeding patroon heeft een plant liever 1 2 3 4 3 1.

Beetje afbouwen op het laatst bedoel ik hiermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Biobizz kun je rustig de laatste 10-14 dagen (3 weken kan zelfs) stoppen met voeding en overgaan op alleen water.

Omdat je de BioGrow de hele kweek blijft gebruiken kan dat makkelijk, anders blijft het blad veel te donker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...