Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gladnek

Even voorstellen

Recommended Posts

Dag vrinden,

Nieuw op het forum dus zal mij even kort voorstellen. 

Ik ben een volledig groentje in het kweken van dat fantastische plantje. Rond maart heb ik een zaadje gevonden in een zakje van de coffeeshop en omdat ik toch al veel bezig ben met tuinieren (tomaatjes, aardbeien en kruiden) leek het mij een leuk projectje om dit eens te ontkiemen. Dat ging goed! Na een tijdje was het een redelijke plant dat op mijn balkonnetje stond. Toen heb ik geprobeerd om te stekken en dat lukte ook! Nu is de moederplant helaas gestorven.. (iemand gaf mijn planten water toen ik op vakantie was en dat lukte niet helemaal...) maar het resultaat is dat ik twee planten van rond de 70 cm in 15 liter potten heb staan. Nu ongeveer in de 4/5de week vd bloei. Ik hoop dat het allemaal lukt met het slechte en natte weer dat er aan zit te komen. Kan niet wachten tot de winter voorbij is om te gaan experimenteren met goede zaden!  

 

 

(Foto’s staan in topic outdoor kweekverslagen)

Groetjes!

Gladnek

Edited by gladnek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...