Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Xavier

Wiet & Hasj online bestellen

Recommended Posts

Heey,

Omdat ik best ver van de normale coffeeshop zit heb ik online gezocht naar een alternatief. 

Je kan nu zelfs wiet & hasj online bestellen, maar hoe zit dat nou heeft iemand al eens eerder online gekocht?

Btw de website waar het om gaat is https://thc-express.eu

Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij legit, heb ooit ergens gelezen dat iemand dat had geprobeerd op een andere site. Diegene heeft het gewoon netjes ontvangen.

Ik zou zeggen probeer het eerst klein;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drie keer wiet na elkaar typen in google en bij louis bestellen, heb t geprobeerd en werkt maar vind t linkbdus maar eenmaal om stash te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het is gelukt, je moet wel minimaal €20 bestellen maar heb het de volgende dag netjes binnen gekregen. Goede kwaliteit en eerlijke prijzen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook besteld bij thcexpres en ze hadden gelijk geleverd dag erna, prijs is echt vele malen goedkoper dan in een coffeeshop. Goede mooie amnesia toppen zeker voor herhaling vatbaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha 1 post ben jij dat niet zelf dan gewoon thcexpress haha.

moet zeggen online bestellen kan best wel oke zijn mijn vriendin bestelde weleens bij topwietonline of bij bomba-cannab.is

als redelijk kenner viel het mij niet tegen, bij de plaatselijk shop hier lijkt het soms wel op mos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/4/2020 at 11:23 AM, Fatamorgana said:

haha 1 post ben jij dat niet zelf dan gewoon thcexpress haha.

moet zeggen online bestellen kan best wel oke zijn mijn vriendin bestelde weleens bij topwietonline of bij bomba-cannab.is

als redelijk kenner viel het mij niet tegen, bij de plaatselijk shop hier lijkt het soms wel op mos.

moest bombawietkopen.nl zijn trouwens

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...