Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hazer4

Super skunk onder 150 watt hps

Recommended Posts

37 minutes ago, Piffer said:

Heb het nu voor het eerst geprobeerd via die sannie way, maar dan alle producten onder andere naam van phc gekocht via bioplantenvoeding.nl , en bevalt me enorm deze manier.  enkel resultaat van de smaak en potentie afwachten, das prior op deze manier voor mij toch. Nu nog 4 boeken over bodemleven lezen en intussen pf, vakman, 420man, etc.... volgen, kweken ook bio en verslagen bio of organish opzoeken, en je bent zo vertrokken. :tu

Ben de verslagen van jullie allemaal wel eens aan het bekijken;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog wat verder spitten in dat gedoe lol

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga Sugar punch bestellen denk ik maar dat kan altijd nog veranderen mij kennende:D

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, CaribbeanGrower said:

Nee, zelf niet gekweekt.

Alleen een keer getest van iemand die het hier buiten heeft gekweekt mr het je zou niet zeggen dt het buiten wiet was,leek gwn op goeie binnen wiet en rookte verder ook zoals het dr uit zag.

Toppie man

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, hazer4 said:

Ga Sugar punch bestellen denk ik maar dat kan altijd nog veranderen mij kennende:D

BAM, knetter...   :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dan weet ik wat te doen,ook ga ik organisch de toer op en ben de verslagen aan het door spitten op dat vlak,ben wel al overtuigd maar toch...zoveel samenstellingen en denk voor de eerste keer dat ik het vrij beperkt ga houden en daaruit te leren.Jullie advies zal ik altijd wel opvolgen want is weer nieuw voor mij.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje water geven en voor de rest lekker jointjes roken :lol:  Bio=logisch. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja met goeie aarde,bodemleven hoef je niet veel bij te voeden en hangt af van de soortje kun je hele dikke toppen kweken.

20191119_182558.thumb.jpg.91a9e628e0a6575a95c7f6635c741873.jpg

Deze is semi-bio gekweekt, met wormenmest, kip-en paarden mest in de aarde gemengt samen met wat zeewier dat ik hier op het strand heb gepakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je met semi bio?En dat zeewier heb je dat gewoon in je potten gegooid of eerst laten drogen?Heb je dan geen beestjes gehad van dat vers zeewier?.mooie toppen anders wel:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een vraagje ivm sneller afbloeien.Heb nu de temp.in nachtmodus rond de 21gr.Laat de verwarming in de kamer branden dan,als ik bv de verwarming uit zet is het ongeveer 18gr.Bloeien ze dan niet sneller af of heeft dat geen invloed op het bloeiproces?

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor je hars zou ik het juist wel doen.

Door die trigger van anthocyanen vind er volgens mij wel een afname plaats in de productie van het bladgroen en wil je daarmee de herfst inluiden, maar of je daarmee aan het einde van de rit nu ook daadwerkelijk een snellere afbloei door hebt gekregen, betwijfel ik.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als ik het goed begrijp mag de temp gerust 18gr zijn voor de extra aanmaak van de hars In dit stadium van de bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote Monty:

Tijdens de afbloei weken Mag de nachttemperatuur dalen tot 17-19° C. Deze daling van de temperatuur triggert de anthocyaan productie, Paarse buds, en versterkt de harsaanmaak tijdens de afbloei.

:tu

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft goed gaan en laat nu temp in nachtmodus zijn gang gaan zonder verwarming nog aan te zetten alleen het eerste uur om de temp niet te snel naar beneden te laten gaan.Bruine haartjes heb ik hier en daar al tegengekomen,denk twee lol want dacht dat het witte pukjes gingen blijven^_^

20191123_081551 (2).jpg

20191123_081545.jpg

20191123_081529 (3).jpg

20191123_081519.jpg

20191123_081512 (2).jpg

20191123_081502 (2).jpg

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps

De temp laat ik zakken van rond de 18 tot 25gr.Blijkbaar heeft dat voordeel in het extra aanmaken van hars in deze periode.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 49  12/12

Dag 35 zichtbare bloei

Temp max 26.1

Temp min 17.4

Lv max 49

Lv min 42

Weet niet of het komt door de temp naar beneden te halen maar ze beginnen ineens hard aan te dikken.Er beginnen hier en daar wat bruine haartjes te verschijnen en zelf denk ik dat ze zeker nog een drie weken kunnen en zal dat in de gaten houden door vanaf nu de trichomen te checken.Denk nog een goede week bij te voeden en dan over te gaan op water.

Grts

 

20191124_081434.jpg

Edited by hazer4
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trichomen checken af en toe,alleen nog zien zonder hps licht straks en op de toppen ipv blad want daar gaan ze sneller verkleuren en geeft een ietwat vertekend beeld.

20191125_073444 (2).jpg

20191125_073439.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, hazer4 said:

Trichomen checken af en toe,alleen nog zien zonder hps licht straks en op de toppen ipv blad want daar gaan ze sneller verkleuren en geeft een ietwat vertekend beeld.

Sterker nog, daar heb je absoluut niks aan, of rook jij altijd de bladeren:D? Op het oog is ook wel te zien dat ze nog ver van klaar zijn. Zaadjes duren ook meestal iets langer dan stekken. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...