Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hazer4

Super skunk onder 150 watt hps

Recommended Posts

Vanavond om 18u gaan de 1ste 4 plantjes om...spannend. zal fotos posten getrimde plantjes en toppen :icecream: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd spannend deze periode,had paar dagen geleden topje afgebroken met mijn onhandigheid:(Was eentje halverwege de plant en seffes eens testen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorlopig genoeg vers materiaal van de auto nl mineraal, maar verschil met bio is toch enorm, qua hijs smaak, nasmaak en effect. Mijn voorkeur is nu bio en ga niet meer anders kweken. Heb speciaal van elk plantje takje afgeknipt voor de 48u donker om het verschil eens te proeven van direct oogsten of plant 48u in donker afrijpen en dan oogsten. Maar idd de leukste periode is er nu, gisteren nog wat afblekers in het veldje gevonden dus binnen enkele dagen terug een paar kappen . :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bleach toppen?Van teveel licht?Hou er rekening mee dat daar niks van thc op zit he

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl neeje, herfst, in dat opzicht afblekers, stonden allen vet donker groen en nu zie overal lichter wegtrekken door twee dagen water natte voeten, spoelen in combo met lamp op maar 75%, t deert hun blijkbaar niet, wel is het led bleachen ofte die toppen als punkers met witte pistel kopjes afgenomen door het dimmen....zie het ook aan mijn meter :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe een vraagje,zou ik bv de bovenste toppen die klaar gaan zijn knippen en dan de plant laten staan zodat de onderste topjes wat langer staan om af te rijpen?of gewoon alles knippen?

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan zeker, krijgen ze nog wat extra licht de laatste dagen. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tentje bij kopen dan 80x80 om apart te drogen want twee planten eerder klaar en kan ik gelijk later 250watt er in steken met huidige filter en afzuiger.

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je enkel meer plezier en gemak hebben, zeker doen, leg er één onder de boom :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Piffer said:

leg er één onder de boom :tu

Beter zet je er een boom in :dope:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest ik een tuin hebben als jouw vakkie, had ik een jungle.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga de klok op 11-13zetten,of ze sneller gaan afbloeien?geen idee maar ik ga dit toch eens proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dan eerder per 15 min of 30 zoals je schakelklokje aangeeft per 3 dafen schakelen, nu 15min, na 2 dagen nog is 15min eraf, tot je op 11-13 zit. Hier heeft het dimmen na paar dagen toch effect.:tu

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok heb ik dan net gedaan en is per half uur hier.,vrijdag dan terug half uurtje er af en dan zo laten zeker?

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het wel, had eens 1 gelezen die tot 10-14 ging(enkel verslag zonder einde:whistle:m.a.w. weet je niet of het uithaalde), zolang je maar iets of wat simulatie nadoet van de natuur (herfst, minder en minder licht niet te bruusk)zal het wel werken. Heb elke dag klein beetje aan de dimmer gedraaid...tot ik nu op 70 en 67.5 zit. Ideaal voor de ukkies die er 20cm onder staan..

Update van jouw topjes :ph34r:.....:yummy:??

Edited by Piffer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond eens wat foto's posten want denk dat ze niet lang meer gaan trekken dus ineens de trichs een goed bekijken en datum prikken om te kappen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatetje :whistling....

Hoveel was de ss en 2 de tentje?

Edited by Piffer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...