Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jonkel Koning

Ik Word Helemaal Para

Recommended Posts

Heb je dat ook als je lekker aan het space bent buiten maar als je dan iets hoort helemaal gek woord ik ben altijd paranoja(hoe j ook schijft) en ik alles wat ik hoor woord ik gek van. Bekend?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

THC is een paranoide stof, maw een angstopwekkende/versterkende stof. :D

Dus ja. vast bekend, maar niet bij mij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

haa

eindelijk eens iemand die hetzelfde meemaakt als mij

ik heb vroeger ook veel van die paniekaanvallen gekregen

mijn grootste zorg was dan altijd dat ik *gepakt ging worde door de politie* Of iemand mocht me wel eens zien men men Jo ..

 

maarja, ik heb het al een half jaartje niet meer gehad

 

kweet niet waarom.. kom je naar verloop van tijd wel van af

 

don't worry... be happy, nergens bang van hebben, niemand zal je iets doen wanneer je rustig een jointje aant paffen bent. en politie zal ook niet komen om een gebruiker op te pakken, .. niemand zal de politie bellen voor dit soort zaken, Chill, relax..

 

anyway, tgaat wel voorbij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, van die Paniekaanvallen heb ik ook wel eens last gehad

Maar gaat vanzelf over..

 

Haha Werd ook helemaal gek.. leek net of ik me niet meer onder

controle had echt vaag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook hoor, als ik heel de avond heb zitten blowen en ik rij in het donker naar huis toe rond een uur of half 12 door de weeks, dan stap ik in mijn auto en doe gelijk de deuren op slot :D

 

Of als ik op bed lig wordt ik bang van ieder geluid, denk ik dat het inbrekers zijn.

 

Ik blow dan al jaren maar toch blijf ik dat wel houden als ik veel op heb.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik veel blow en drink , en als iemand zegt `` Politie komt!`` dan benk weg!!! :S k snap et echt nie k word helemaal para man :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEEL ERG HERKENBAAR INDERDAAD! Ik weet nog goed, vriend had op vakantie in Frankrijk wiet mee genomen. Had een tijdje niet meer gesmoked en leefde daar ook in een wereldje waar ik nog nooit aan had gedacht hoe dat MET wiet zou zijn, was allemaal zo anders daar. Dus wij roken een joint, en gaan vervolgens naar zijn tent om daar ff te gaan liggen. Lig ik daar over van alles en nog wat na te denken. Voelde me echt helemaal gelukkig! Op eens hoorde ik een geluid, ik werd echt bang en durfde niks meer te zeggen! Er liep iemand om onze tent heen ik wist het zeker! En ik dacht dat mijn vriend hetzelfde dacht! Ik zat daar echt te shaken in die tent! Blijkt dus dat het niks was en m'n vriend gewoon ff aan ut chillen was...

 

Man wat kan je hem van wiet trippen soms! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ik ben gaan kweken heb ik last van paniek aanvallen <niet echt aanvallen> maar zeer snel para. Zeker als er al 2x op een wazige wijze politie langs is gekomen met vage vragen over de buurman... ze zijn zelfs op het dak geweest om te kijken bij me buurman zijn balkon<??????> en vroegen ook bij mij naar binnen te mogen om het zelfde nog een keer te doen.

 

waarom weet ik niet. voor zo ver ik weet is men buurman een nette man...rookt blowt en drinkt niet. Dus ik geloof die praat niet zo van meneer agent.. maar ik heb een koophuis:D dus erin moeten ze echt bewijzen hebben

6 agenten in totaal

 

voorderest.. als ik een blow rook moet ik niet aangehouden worden.

Ik kom niet meer uit me woorden dan.... paniek om niks... als ik nuchter ben geen problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen gewoon niet tegen weed! heb nog nooit angstaanvallen gehad , hooguit zalige lachkicks. Maar ja is goed voor jullie portefeuille :verrygood

ik rook vooral voor de smaak :verrygood

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat ook soms maar niet vaak dat als ik lekker buiten stoned ben en zit te chilln op een bankje dat als ik politie zie dat ik helemaal gek word

of soms denk ik als ik stoned ben en met de fiets rij dat ze mij achtervolgen in undercover auto maarjah s nog nooit echt gebeurd maar toch freaky shit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... ik heb wel eens vroeger gehad dat ik ergens aan moest denken...

 

dan zat dat waar ik aan moest denken echt 2 uur in mn hoofd en als iemand

iets zei... dacht ik dat het allemaal over mij ging en shit :rofl

 

grappige shit... maarja... ik neem ook niet alles zo serieus ;)

 

gr. vage...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen die het hier over de politie heeft zijn dat allemaal Belgen ofzo?

 

Want volgens mij hoef je in Nederland niet bang te zijn voor de politie ervoor!

 

 

Heb weleens gevoel dak helemaal dood ging en dan ga je bij je hart voelen en dat bonkt en tikt dan egt gek hard! Maar als ik niet teveel neem en ben fit en biertje erbij is het altijd dikke schik natuurlijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen hebben het gewoon.. Een vriend van mij wordt ook altijd vet para als ie blowt. Bijv. voor de politie of voor mensen die gaan rellen ofzo. Hij kan soms ook niet meer ademen omdat ie er te hard aan denkt en het ritme niet meer kan vinden ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

dat met de wouten (politie) klinkt me ook bekend in de oren.

vriend van me heeft dat ook, soms wordt ie echt gek en denkt dat er overal wouten zijn ;) :P

zelf hebk nooit ergens last van ghad :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die wouten heb k ook nooit problemen :D... komen af en toe wel langs als k in een park zit maarja dan is het echt zo van:

'lekker aan het blowen jonges?.. julle hebben toch geen alcohol he'

mja als je alcohol hebt en zien ze dat ben je dat kwijt, zo niet doen ze ook helemaal nix, is mijn ervaring hier in nl dan.

 

Enja gewoon geen overlast veroorzaken dan is het eigelijk altijd wel goed ;).

 

Vriend van mij gaat dan wel altijd flippen... zie k dan altijd met van die grote waterige ogen zitten staren :D als ze dan weg zijn gaat ie helemaal para doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RobinL

Ik had het eerst met een vriend van mij. Ik bezorg pizza's en mijn baas blowt ook, dus als we tot sluit staan blowen we altijd voordat we weer naar huis gaan. Echt de beste baas van de wereld heb ik :rofl.

 

Maar we ging dus op een nacht blowen en dachten "Kom laten we naar Rob (me baas) gaan." Dus wij fietsen wat echt voor geen reet lukte, ik kon de bochten niet nemen door me lekke achterband, en me maat lette steeds niet op mij. Mja, toen waren we dus aangekomen.

 

Dus we lopen naar het hek en opeens horen we "KGGG..... KGGGGG" dus wij schrokken ons helemaal dood. En het bleef maar doorgaan. Opeens beginnen alle paarden in het weiland achter ons helemaal rond te rennen alsof ze gestoken werden door wespen ofzo.

 

Dus me maat wordt helemaal para en gaat achter me staan en houdt me shirt beet. Ik (zo tof als ik ben) loop de tuin in en roep super hard "Wie maakt dat geluid!". Was het dus de kat van de buren die de niesziekte had en elke keer zat te niesen :).

 

We waren echt bang :bier, maar nu ik er zo terug aan denk was het echt tof.

 

PS. Ik ben trouwens Robin :P Woon in Spijkenisse. En dit was me eerste post :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...