Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MedicinalGrower

Is deze Northern lights auto klaar om geoogst te worden?

Recommended Posts

Hi allen!

Ik zit even met een dilemma.
Ik heb hier een Northern Lights auto staan die richting haar einde zou moeten gaan lopen alleen weet ik niet of ik nu nog even moet wachten, of niet....
Dus, wat is er precies aan de hand:

-De calyxen (waar de bloeihaartjes uit komen) zijn nog niet echt opgezwollen waardoor te toppen nog niet heel veel volume hebben.
-Op deze toppen zitten nog niet veel trichomen, maar diegene die erop zitten verhouden zich +/- 97% melkachtig en 3% amber, ik kan zo niet veel heldere meer vinden.
-Op de hoofd-top na, hebben alle andere toppen allemaal vrijwel nog alleen witte bloeiharen
-Tegelijkertijd heb ik met deze plant een Stress killer CBD gekweekt, deze zit vol met trichomen en gaat morgen geoogst worden.

Wat is wijsheid? Langer wachten tot de toppen nog wat aandikken en er wellicht meer trichomen komen maar ook dat meer melkachtige naar amber zullen gaan?
Binnenkort oogsten omdat de potentie (97% melkachtig) nu het hoogst is terwijl er nog niet heel veel trichomen zijn?

De laatste 2 foto's zijn met flitslicht gemaakt van de (één na laatste) Stress killer, en van de  (laatste) Northern Light..

 

Wat zouden jullie doen?

Bedankt vast!

Photo on 03-09-2019 at 08.29.jpg

Photo on 03-09-2019 at 08.30.jpg

eMZlC27XRL2agRqrvQ9xVg.jpg

hbFvsQHYQB6rJmL6izebnA.jpg

8o3Q2hNgQdajiI+Ptnr3cQ.jpg

sdQVMjg6Qu2qgj0HH5XHWg.jpg

4ex1tgoEQsGr0Lhj8YIW0g.jpg

Edited by MedicinalGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...