Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GrowMaster420

Eerste oogst

Recommended Posts

Hi,


Ik heb m'n eerste plantje geoogst hier onder staan de foto's.

Screenshot_20190826-142650_Gallery.thumb.jpg.7e7115fe7afeef2a4552f91d6e16260e.jpgScreenshot_20190826-142659_Gallery.thumb.jpg.d1dc6e27b537e267fcb040067e5f95ab.jpg

De soort was big bud autoflower van seedstockers.

Ik heb verder geen technieken toegevoegd zoals toppen en LST.

Voor m'n eerste plant ben ik er zeker blij mee, Hier is het gedroogde product:

20190827_125827.thumb.jpg.9fdd0331638b546e7943176d8466b1f6.jpg

Omdat ik het zo leuk vond heb ik gelijk een indoor setup geregelt en vier plantjes neergezet.

20190827_135526.thumb.jpg.9f56748d03e2073b7027747d559f9ea2.jpg

Links voor is White widow

Rechts voor is Blackberry gum

Links achter is AK420

Rechts achter is O.G. Kush

De O.G. Kush is wat kleiner als de rest omdat die later geplant was.

Ze zijn ongeveer 2 weekjes oud nu. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus man, dat zijn flinke big buds zeg!

Leuk dat je indoor erbij gaat doen! Kun je ons misschien wat vertellen over je setup? 

Je verteld dat je 4 verschillende soorten gaat kweken, waarom 4 verschillende en niet 4 dezelfde? Ik zie verder ook dat je gebruik maakt van emmers, zitten daar gaten onderin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En febreze als bladspray? :jump:

Mooie topjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, King_Kush said:

Jezus man, dat zijn flinke big buds zeg!

Leuk dat je indoor erbij gaat doen! Kun je ons misschien wat vertellen over je setup? 

Je verteld dat je 4 verschillende soorten gaat kweken, waarom 4 verschillende en niet 4 dezelfde? Ik zie verder ook dat je gebruik maakt van emmers, zitten daar gaten onderin?

Hey,

Ik doe 4 verschillende soorten omdat ik eerst een paar goede strains wil vinden aangezien ik een beginner ben en ik vind t leuker om 4 verschillende te hebben.

En ik had 20ltr emmers gekocht en er gaten in geboort aangezien het hetzelfsde doet voor goedkoper.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, GrowMaster420 said:

Hey,

Ik doe 4 verschillende soorten omdat ik eerst een paar goede strains wil vinden aangezien ik een beginner ben en ik vind t leuker om 4 verschillende te hebben.

En ik had 20ltr emmers gekocht en er gaten in geboort aangezien het hetzelfsde doet voor goedkoper.

Oke, verschillende strains is inderdaad leuk maar zorgt wel voor de nodige problemen. De ene strain heeft misschien meer/minder voeding nodig dan de andere. Een indica-dominante strain heeft dikkere en grotere bladeren dan een sativa waardoor ze gemakkelijk de andere planten kan overwoekeren. Verschillende strains zorgt ook voor verschillende lengtes, kan namelijk zo zijn dat je een plant hebt die erg snel en flink de lengte in gaat terwijl de andere planten laag blijven dan moet je de lamp gaan verhogen waardoor de lagere planten weer minder licht krijgen. Toppen is dan een optie maar aangezien ik niet weet of je autoflowers hebt weet ik niet of ik je dat kan aanraden. De ene strain kan misschien juist erg de breedte in gaan waardoor ze de andere planten verdrukt.

Ik wil je verder niet bang maken of wijs maken dat dit in de soep loopt maar ik wil je er wel op attenderen dat het kweken van dezelfde strains vele malen makkelijker/handiger is.

Maar vertel eens wat meer over je setup?

 

Edited by King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is in ieder geval een helder antwoord.

Het zal niet voor iedereen een uitnodiging zijn om je een handje te helpen, mocht je vragen hebben.

Maar die zul je wel niet hebben.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kees A said:

Is in ieder geval een helder antwoord.

Het zal niet voor iedereen een uitnodiging zijn om je een handje te helpen, mocht je vragen hebben.

Maar die zul je wel niet hebben.

ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een man van weinig woorden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar interesseert het je dus geen reet en sta je niet open voor feedback en tips.

Deze topic is gesloten voor mij.

Veel succes ermee.

Edited by King_Kush
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...