Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokymcpott2

welke genetica gebruiken voor mn eerste kweek sinds 5jaar (stemmen)

Recommended Posts

Hay manne...

Ben sinds  een tijdje wat zaden aan het bijkopen geweest  was vooral verleidelijk door al die nieuwe genetica die op markt is gekomen sinds de laatste jaren en ja lijkt nog heel wat meer omdat ik er een tijdje uit geweest ben. Maar heb met  goed laten gaan  :D er staan ook wel wat oldskool weedjes bij .

Nu voor mn eerste kweek die wss pas voor begin volgend jaar gepland is en waar ik zeker een verslag van ga maken  zou het leuk zijn te horen welke  genetica jullie graag zouden zien.

De bedoeling is een mix van een 20tig tal planten onder 920w quantum led boards in een 120x 240 tent.

 

 5xNorthernlight (zamnesia)  1

3xwhite widow (zamnesia)

8xcritical (zamnesia + royal queen seeds)

5xMonster zkittels (zamnesia)

5xBanana (zamnesia)

4xBlack jack ( sweet seeds)

1xGreen poison (sweed seeds  freebee)

4xBlack dream (eva seeds)

7xLavender (expert seeds)

7xchemdog gorilla ( expert seeds)

5xPeyote cookies ( barneys farm)

5xAnayuska purple (barneys farm)

1xPineappechunk (barneys farm freebee)  1

1xCookies kush (barnays farm freebee)

5xSkywalka cookies (bighead seeds) 1

5xSherbert dab (bighead seeds) 1

4xBlueberry cheesecake ( female seeds)

1xfruity soul (female seeds freebee)

1xiced widow (female seeds )

1xmaroc (female seeds freebee)

4xMelon gum (drunderground)

3xpurple train wreck ( humboldt) 1

3xchocalate mint og ( humboldt) 1

3xGreen love potion (samsara)

5xBanana sherbet (growerchoice)

3xBruce banger 3 (seedsman)

5xgelatog (seedsman)

3xcheese (seedsman)

1xstrawberry eclair (g13 freebee)

1xpurple haze (g13 freebee)

3xcannalope haze (dna)     1

1xbakers delight (dna freebee)

1xcritical super silverhaze (deliciious seeds freebee)

6xKey lime sauce ( dank genetix)  1

7xStrawberry diesel dojo (holy smoke seeds)

 

Zo  Manne het zijn er heel wat  mss dat er nog wat bij komt maar zou leuk zijn om te horen waar de  meeste interesse naar toe gaat  zelf heb ik niet echt een voorkeur:tu

 

De planten die het meeste vernoemt worden gaan de voorkeur krijgen om al eerste  te gaan.rekening houdend dat bloeitijd en  soort plant (sativa / indica dominat) bij elkaar passen.

 

:punk:

 

 

 

 

 

 

Edited by smokymcpott2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannalope haze van DNA. Ik heb ervaring met deze. Super mooie toppen met fijn effect. Alleen lage opbrengst. Ik ben benieuwd of dat jij wel een goed resultaat kan krijgen ermee.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, smokymcpott2 said:

Pineappechunk (barneys farm freebee)

Lekker soortje en behoorlijk sterk (vind ik). Ze leveren best wat op maar zijn wel wat rotgevoeliger dan "standaard" wietplanten :tu

Northern Light is altijd een fijne, vrij makkelijke plant en levert altijd wel leuk op. Smaak is ook zeer aangenaam. 

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou gewoon 3 soorten goed kweken ipv 20 tot 40 verschillende kweekt stuk makkelijk en merk je welke wel goede tegen een hogere ec of ph kan dan de ander.

Barneys farm koop ik zelf nooit weer, de namen klinken leuk de soorten kweken ook wel oke maar hebben in mijn idee niks met originele genetica te maken.

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Fatamorgana said:

Zou gewoon 3 soorten goed kweken ipv 20 tot 40 verschillende kweekt stuk makkelijk en merk je welke wel goede tegen een hogere ec of ph kan dan de ander.

Barneys farm koop ik zelf nooit weer, de namen klinken leuk de soorten kweken ook wel oke maar hebben in mijn idee niks met originele genetica te maken.

Dat is ook mn plan fata ben van plan uit deze soorten een 5tal  soorten te kiezen maar 3 is natuurlijk ook mogelijk maar dan een  16 tot 20 daarvan in totaal te laten kiemen. maar als ik er 3 pak ga ik niet bij alle combinaties komen want zitten ook pakjes van 3 zaadjes bij

ivm de ph en ec heb je inderdaad een punt ...

Ik heb nog nooit niets van barnys farm  gekocht gehad tot recent toen er een aanbieding was op hun zaad  van -25 procent   toen had ik  2 soortjes van hun gekocht de rest van hun heb ik gratis gekregen  goed dat je me daar op wijst  ga er ook op letten al ik een van hun soortjes die ik nu heb ga kweken.

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

5xSkywalka cookies (bighead seeds)

5xSherbert dab (bighead seeds)

6xKey lime sauce ( dank genetix)

3xpurple train wreck ( humboldt)

3xchocalate mint og ( humboldt)

 

HIer zou ik zelf iets uit kiezen, maar is ook maar net wat je smaak is is sativa/ indica /mix.

Dit zijn wel redelijk breeders zover ik weet.

Deze zijn wat exotischer dan je standaard white widow.

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...