Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wco

Welke Buite Plant?

Recommended Posts

heey mense..

eh ik wou eens weten... want ikga weer eens buiten kweken; :smoke

ik wil is weten wat is nou volgens jullie de beste buiteplant die..

ervoor zorgt; dat je kei stoned wordt...

:verrygood en dat ie flink veel opbrengst heeft....

 

en welke gewoon de beste is :unsure: want ik kan zelf niet kieze tusse al die plante :P

 

njaah mazzolls...kgaj blowe laters B)

 

Gr Wco B) :P :wOOt

 

<>< ----------------------------------- :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de Allium sativum L. eens proberen als ik jou was. Je zult je ogen niet geloven. :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh ghaha nie bij naged8 hore... :D :verrygood miauw... :unsure:

ik zal t de volgende x doen margoed...toch benieuwd nar de antw B)

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine aanvulling:

 

Allium sativum L.

 

 

 

Geschiedenis van de plant: Allium sativum L., de vorstbestendige, overblijvende Allium sativum L kwam oorspronkelijk voor in Azië, de gebieden rond de Middellandse Zee en Afrika.

 

In de eerste medische verslagen, die duizenden jaren oud zijn, staan gedetailleerde beschrijvingen van heilzame toepassingen van Allium sativum L. De werking is legendarisch in de medische geschriften van de Egyptenaren, de Hebreeën, de Chinezen, de Grieken, de Indianen, de Romeinen en de Japanners. De Codex Ebers, een Egyptische medische papyrustekst van ongeveer 1550 v. Chr., beschrijft nauwkeurig de medische recepturen die werden toegepast. Egyptische slaven kregen Allium sativum L om hun uithoudingsvermogen bij dwangarbeid te vergroten. Gedurende de Middeleeuwen moest Allium sativum L in Europa bescherming bieden tegen de builenpest, die tienduizenden mensen het leven kostte. Franse priesters die geregeld Allium sativum L gebruikten, hadden een hoger overlevingspercentage dan de Engelse priesters die dit niet deden.

:verrygood :D :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen enkel ras staat bij voorbaat al garant voor een grote opbrengst , dat zou wel erg simpel zijn . Want dan zou iedereen toch gewoon voor dat ene super-ras kiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik wil is weten wat is nou volgens jullie de beste buiteplant die.. ervoor zorgt; dat je kei stoned wordt... :verrygood  en dat ie flink veel opbrengst heeft....

Voor superstoned zou ik dan een voornamelijk indica soort nemen. Kijk eens naar Early Girl, Hollands Hoop of Outsider ofzo... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Der is ook geen hond slim genoeg om een Google.nl te doen op de Allium Sativum L. :smoke

 

Die Wceend(o) is 15, dus er is nog hoop, dat ie met een jaar of 3-4 de IQ 75 grens passeert. En leert typen B)

 

Ben benieuwd offie lekker stoned wordt van die Allium. :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overigens de Allium heeft een nadeel, als je het dagelijks gebruikt krijg je wel een vervelende lijfgeur. Voordeel: keep's the vampiers away. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...