Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
omg

Problematisch Cannabis-gebruik

Recommended Posts

Geerde mensen op dit forum ,

ik wou eens vragen hoe u over de jeugdige cannabis-gebruikers denkt .

Ik zelf ben 15 , wat mij heel erg is opgevalen is dat ik een beetje de enige ben die met een 12 euro zakje 2 a 3 weeken over doet . En wat mij ook opgevalen is dat ik de enige blower op het vwo ben . Men collegas (vrienden is teveel gezegd :D )

die koopen weed , en naa 1 dagis het weg . En ik had eerst 3 blower collegas in men klas nu zijn dat er 0 . Men beste collega is gezakt van vwo naar vmbo en nuword het misschien nog lager . Ik zelf heb me dus voorgenomen om naa de vakantie te stopen anders kom ik op have nieveau terecht , en dat is niet de bedoeling . Ik kan nu 30% minder goed denken dan voor mij blow periode , maar omdat ik naa de vakantie stop denk ik dat ik het nog zal haalen (hoop ik ) .

Het grootste probleem volgens mij is het vast stellen van grensen onder mij leeftijdsgenoten , ik krijkg wel is trek in een stikie maar zeg tegen mezelf `` NEE!!! vrijdag pas weer!!!! `` dat heb ik tegen mezelf beloofd , namelijk dat ik aleen weekends blow . Hoe zit het met julie ?

 

MvG :verrygood

 

omg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe ik heb het mij deze week ook voorgenomen om vanaf nu alleen in de weekenden te blowen, anders was het om de 2 a 3 dagen en ik doe het idd ook voor mijn school :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geerde mensen op dit forum ,

ik wou eens vragen hoe u over de jeugdige cannabis-gebruikers denkt .

opgevalen weeken opgevalen

die koopen weed , en naa 1 dagis het weg . En ik had eerst 3 naa have nieveau

Beste omg,

 

Gezien je spelling heb ik de neiging om te zeggen "blijf er af". Zo te zien heeft het al wat schade aangericht. :verrygood. Het valt mij zowiezo al op dat sommige (jeugdige) leden daar ook last van hebben. Daarom mijn stelling, geen wiet door de week.

 

 

 

Off Topic.

Als die school van jou, op VWO niveau, dit soort fouten toelaat dan adviseer ik jou ( met het oog op jouw toekomst) "zoek vlug een andere". :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij boeit het niet of julie mij geloven dat ik op het VWO zit , ik zit daar eenmaal op . Ook met mijn spelling :D . Maar ik zou liever meningen hooren over wat u van de jeug vind , inplaats van commentaar op mijn spelling . En ik doe zulke moelijke dingen op school met nedferlands , dat de leerar niet meer op de spelling let :verrygood

 

 

MvG

 

omg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow ook alleen in het weekend. En dan alleen s`avonds eigenlijk want dan kan ik er het meeste van genieten... Doordeweeks blowen heeft best veel negatieve kanten voor mij zoals:

 

-kost meer geld...wiet is al duur genoeg, hoewel dit persoonlijk is.

-kan tolerantie optreden, dat je steeds meer nodig hebt om lekker stoned te worden. Met enkele dagen ertussen heb je daar niet/minder last van.

-is ongezonder dan dat je alleen in het weekend blowt.

-verantwoordelijkheden en/of problemen niet uit de weg gaan door ook door de weeks te gaan blowen.

-er is ook niks meer aan als je doordeweeks ook blowt.

 

Dit zijn voor mij zo`n beetje de belangrijkste redenen om doordeweeks NIET te blowen... verschilt natuurlijk wel voor iedereen.

 

Het is wel zo dat als ik thuis wiet heb liggen, wat ik van het weekend niet op heb gerookt dat ik dan eerder doordeweeks denk "what the heck" kan best ff een jointje roken... Maar ik koop meestal precies genoeg om het weekend mee door te komen en dan is het weer een paar dagen over en uit met blowen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin er ook nie aan :verrygood , ik kom heel erg in de verleiding omdat ik vrijdag vakantie heb :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe nu eindexamen VWO en ben eigenlijk pas sinds kort gestopt met het dagelijks blowen, niet zozeer voor school maar vooral voor mijzelf zeg maar. Heb eigenlijk nooit problemen gehad op school door het blowen zelf, wel enigzins dat ik er lui van werd maargoed ben nooity blijven zitten of wat dan ook. Meer dan de helft van mijn klas blowt vrij regelmatig en hebben er eigenlijk nooit problemen mee.

Ligt niet aan het blowen of je het haalt het ligt er meer aan of je er zin in hebt en of je iets doet als het nodig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit ook op VWO (atheneum 3de) en blow alleen in het weekend. Als ik doordeweeks blow doe ik mijn huiswerk nooit, wordt ik te laat wakker enz. Dus heb ik met mezelf afgesproken niet doordeweeks te blowen, is nu al zo'n 5 maanden aan de gang. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
En ik doe zulke moelijke dingen op school met nedferlands , dat de leerar niet meer op de spelling let 

 

:verrygood :unsure: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Ik heb al mijn tijd op de middelbare school niet echt veel uitgevoerd. In de 2e ongeveer had ik mijn eerste wiet gerookt en toen een tijd later weer eentje totdat het op was. Heeft een jaar geduurd voordat ik weer nieuwe had en toen begon ik ook met het kweken van twee white widow plantjes in de vensterbank en als het warm weer was, buiten.

Vorig jaar blijven zitten in de derde, toen smokede ik met mijn vrienden 1x per week, op vrijdag... heel soms ook op zaterdag. Daarnaast gebruikten we ook wel eens een weekend alleen alcohol (dan wel heel veel) en heel soms allebei maar dan niet teveel.

Nu zit ik weer in de derde (terwijl ik dus in de vierde hoor) en ik heb redelijke cijfers. In tegenstelling tot voorgaande jaren (elke keer net overgaan).

Maar dat heeft gewoon met mij als persoon te maken, ik kan me slecht concentreren op dingen die ik niet leuk vindt en wil het al snel meteen doen, niet eerst de uitleg of een beschrijving lezen maar er zelf achterkomen. Als ik dan nog vragen had probeerde ik er dan zelf uit te komen.

 

Daar heb ik nu ook erg last van, school boeid me helemaal niks en ik heb het gevoel alsof het ene oor ingaat en het andere oor weer uit. En zo is ongeveer een kwart van de klas.

Met mijn vrienden blowen we nu elke dag, alleen doordeweeks alleen in de avond na het werk, niet als ik nog moet werken, maar daarna meestal wel.

We zijn bijna het hele weekend niet nuchter.

 

Ik doe nu niks aan school omdat ik het voor een groot deel allemaal wel weet en ik gewoon maar me tijd moet uitzitten totdat ik naar een ROC ga. En dan helemaal voor mijn vervolgopleiding gaan wat ik wel leuk vindt.

Ik ga wel mijn VMBO-diploma halen anders zie ik de toekomst niet zo rooskleurig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had dezelfde problemen, maar eens van school kom je er achter dat je beter wat meer had gestudeerd. blowen doe ik zo goed als niet meer. er gaat wel geen UUR voorbij of ik denk eraan. kben ongeveer 2 jaar gestopt maar ik ga weer herbeginnen maar op een gezonde manier. op een manier dat je er nog fun aan hebt. maar jongens, maak eerst jullie school af want je moet maar eens gewoon naar jullie schrijffouen alleen al zien. jongens toch. EERST HUISWERK DAN BLOWEN!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had dezelfde problemen, maar eens van school kom je er achter dat je beter wat meer had gestudeerd. blowen doe ik zo goed als niet meer. er gaat wel geen UUR voorbij of ik denk eraan. kben ongeveer 2 jaar gestopt maar ik ga weer herbeginnen maar op een gezonde manier. op een manier dat je er nog fun aan hebt. maar jongens, maak eerst jullie school af want je moet maar eens gewoon naar jullie schrijffouen alleen al zien. jongens toch. EERST HUISWERK DAN BLOWEN!

hahahahaha kijk eens naar een van je laatste zinnen en dan hoe jij schrijffou(T)en typt B)

 

ik snap ook wel dat het een typfout is maar het staat er wel erg toepasselijk dat ik dit niet onopgemerkt voorbij kon laten gaan, lag echt ff goed dubbel toen ik het las

 

die hele zin klopt niet.....

 

maja kun jij ook niks meer aan doen want je rookte natuurlijk veels te veel toen je nog op school zat :D :P :unsure: :verrygood :smoke

 

jongen toch.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had dezelfde problemen, maar eens van school kom je er achter dat je beter wat meer had gestudeerd. blowen doe ik zo goed als niet meer. er gaat wel geen UUR voorbij of ik denk eraan. kben ongeveer 2 jaar gestopt maar ik ga weer herbeginnen maar op een gezonde manier. op een manier dat je er nog fun aan hebt. maar jongens, maak eerst jullie school af want je moet maar eens gewoon naar jullie schrijffouen alleen al zien. jongens toch. EERST HUISWERK DAN BLOWEN!

hahahahaha kijk eens naar een van je laatste zinnen en dan hoe jij schrijffou(T)en typt B)

 

ik snap ook wel dat het een typfout is maar het staat er wel erg toepasselijk dat ik dit niet onopgemerkt voorbij kon laten gaan, lag echt ff goed dubbel toen ik het las

 

die hele zin klopt niet.....

 

maja kun jij ook niks meer aan doen want je rookte natuurlijk veels te veel toen je nog op school zat :D :P :unsure: :verrygood :smoke

 

jongen toch.....

ja, lol kwetet en btw; laatse zin klopt wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, lol kwetet en btw; laatse zin klopt wel.

 

dat is idd waar en heb je ook helemaal gelijk in. :verrygood

 

maar je twee nalaatste niet hehe.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik (15 - havo)heb me ook voorgenomen om het kalmer an te doen (men vrienden zeggen nogal vaak dat ik wat 'in de war ben' :D

) dat is soms ook wel zo maar toch rook in dan in het weekend vrijdag wat en zaterdag ook ik kan het ook wel merken met concentratie enzo :verrygood

jow groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe ook vwo, zit nu in de 6e, na 1x in de vijfde over te hebben gedaan. Moet zeggen dat ik gewoon enorm lui ben geworden door wiet, maar niet dommer of iets dergelijks (voor zover ik zelf merk). Men IQ is volgens een test zelfs omhoog gegaan :verrygood

 

Denk dat je gewoon idd niet tijdens schooldagen moet blowen en iig niet stoned op school moet zitten. T belangrijkste is gewoon dat je snapt waar je mee bezig ben en niet al je huiswerk laat liggen (zoals ik). Ik moet nu in deze voorjaarsvakantie zo fucking veel leren omdat ik zo lui ben geworden... :D Denk dat iedereen er anders mee omgaat, school in combinatie met wiet, t is in ieder geval voor de meesten niet goed voor de cijfers maarja. Maar in t weekend een paar blowtjes, wat is daar mis mee....?

 

Denk dat als je elk weekend jezelf voltankt met breezah je verstand er op de lange duur meer van achteruit gaat..... Maar ik ken dan eerlijk gezegd ook geen mensen die doordeweeks drinken, maar best veel die (bijna) elke dag blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit op univ en kan mijn gebruik perfect combineren met mijn studies. Maar het is soms wel een kwestie van discipline. Ik heb namelijk vrienden die het helemaal niet kunnen combineren en totaal onderuit gaan op de examens

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit op univ en kan mijn gebruik perfect combineren met mijn studies. Maar het is soms wel een kwestie van discipline. Ik heb namelijk vrienden die het helemaal niet kunnen combineren en totaal onderuit gaan op de examens

Chapeau Didge :D , idd een kwestie van discipline. Helaas zullen er weinigen zijn die dat kunnen nadoen. 99% van de aanwezige jeugd hier zal de universiteit niet halen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij niet vergeten! ik wil de unie ook haaleh :D

 

EDIT : unie = Universiteit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rook je dagelijks didgemon?

Ja, maar soms neem ik eens pauzes van een paar dagen

 

@omg 'unie' wtf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...