Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cammie

Kwaliteit zaden en ; autoflower of niet ?

Recommended Posts

Hallo allemaal,ik probeer (voor medicinale olie) al 7 jaar op mijn balkon planten te kweken met meer en minder resultaat. Ik weet nu wat meer over water geven en mest en grond etc. ,maar toch behaal ik niet echt goeie oogsten.  De laatste jaren tref ik steeds medicinale zaden die of niet ontkiemen of een of meer hermafrodieten produceren. Weet iemand waar je de beste kwaliteit zaden kunt kopen ? (het wordt een dure grap als 4 uit 5 zaden niet ontkiemen bv wat ik dit jaar in mei had,en de tweede serie 5 ontkiemde er drie van en zat er een hermafrodiet tussen...Ik woon drie hoog en heb een balkon op het zuid-zuidwesten (vaak winderig) ,ik heb een tomatenkasje voor als het langere tijd regent of voor storm dus er kunnen altijd drie of vier in het kasje gezet als er noodweer aankomt. Ik heb in het eerste jaar advies gekregen om altijd autoflowers te kopen ,maar is dit inderdaad de beste keuze ? (ik zou ivm de olie graag een jaaroogst van 120 gram willen halen,dat is nog nooit gelukt tot nog toe.) Wie heeft goeie tips vanuit ervaring ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cammie Autoflowers is het makkelijkst om mee te beginnen en het mee te leren,maar het klinkt alsof je klaar bent voor fotosensitieve planten.
 

Dan is het handig als je de soorten uitkiest speciaal voor buiten,dat geeft minder geklooi met ziektes etc.
Maar waar je precies de beste buitensoorten koopt heb ik niet echt verstand van,want ik kweek nooit buiten:lol:
 

Sensi seeds heeft wel buitensoorten,maar die vind ik allemaal wat laat;)
 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...