Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kwak

THC olie / zaden oktober

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb een aantal vragen over het maken van THC olie.

Ik wil voor mijzelf THC olie gaan gebruiken, omdat ik een genetische neurologische aandoening heb en ik hoop hiermee de groei goedaardige tumoren te doen stoppen.

Ik overweeg de bekende Simpson methode te gebruiken. Ik weet alleen nog niet of ik zijn hoeveelheid aan dosis moet gebruiken. Omdat ik geen kanker heb en misschien zijn dosis voor mij aan te hoge kant zit.

Rick Simpson methode:

Er wordt gezegd dat je 60 gram over 90 dagen moet gebruiken.
Er wordt gezegd dat je ongeveer 1 gram per dag moet gebruiken.
In een flesje zit 3 gram pure olie en 7 bv olijfolie.

1) Ik snap de berekening niet. Als ik 1 gram per dag nodig heb en dit over 90 dagen nodig heb, dan kom ik toch op 90 gram uit en toch geen 60 gram?

2) Ik wil mijn THC olie zelf gaan maken maar moet eerst mijn wiet uit de coffeeshop halen. ( rete kostbaar. )
Inmiddels heb ik de spullen om mijn eigen THC olie te maken.

Stichting Medewiet hanteert 3 verschillende aantal hoeveelheden in grammen voor wiet om THC olie te maken. Namelijk: 5 gram, 10 gram en 20 gram.
Nu ben ik nog niet in bezit van plantjes.  Dus 20 gram aan gruiswiet kost mij ruim 80 Euro waarvan ik 1 flesje 10 ml uit kan maken.

Voor mij is het niet duidelijk welke hoeveelheid ik kan gebruiken. Ik snap zelf wel hoe meer wiet je gebruikt des te sterker de THC olie wordt. En als ik het verdun met (olijf)olie hij minder sterk wordt.
Is hier iets over te zeggen?


3)  Kan ik bij coffeeshops ook om knipafval/afknipsels van wiet vragen?
 Zouden dit de kosten voor gruiswiet onderdrukken?
C) Er wordt gezegd dat er geen verschil zit in THC waardes afknipsels en gruiswiet. Klopt dit wel?

4) Er zijn een aantal coffeeshops in Den Haag die relatief goedkoop gruiswiet verkopen. Hoe weet ik of zij geen chemicaliën voor de plantjes gebruiken? Lijkt mij niet zo gezond om deze stoffen binnen te krijgen. Terwijl ik gezonder wil worden.

5) Als wietbladeren/struiken een jaar of twee gedroogd zijn. Hoe zit het met de THC waarde van deze planten. Is die nog steeds in de volle 100% aanwezig? Of wordt de THC waarde naar verloop minder sterk?

6) Ik las ergens maar weet niet meer waar. Dat ik beter geen olijfolie kan gebruiken als ik de THC olie wil verdunnen maar een andere olie. Weet iemand hier meer over? Welke olie wel dan?
Ik wil geen kokosolie gebruiken ivm stollen. Nu met de zomer geen last van stollen. 

7) Ik gebruik nu CBD olie. Wordt de werking minder als ik de druppels op mijn tong laat druppelen in plaats van onder mijn tong? Ik druppel meestal op een theelepel en probeer dan onder mijn tong te gieten. Maar uiteindelijk moet ik de helft nog van mijn lepel aflikken, waardoor de rest op mijn tong zit en niet onder mijn tong.
En ook voor THC olie?

8) Ben ik nog op tijd om wiet plantjes (autoflowers) voor op mijn kleine balkon te kweken? Ik zou tot en met oktober kunnen oogsten hoorde ik.

9) Is er ergens op deze site een mooi stappenlijstje (Nederlandstalig) om biologische balkon wiet te kweken?
Met name welke voedingsstoffen ik kan gebruiken. Op diverse sites worden weer andere voedingsstoffen gebruikt. 
Volsta ik voor balkonwiet met Lightmix BioBlizz and Mearl van Plagron met wat wormenhumus.
De meeste handleidingen vind ik niet fijn lezen of is het niet duidelijk of is vaak voor buitengrond bedoeld.

 

tnx


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...