Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
goegebuur

Neville Haze

Recommended Posts

voor de haze liefhebbers ! iemand ervaring met dit plantje . ben een enorme fan van haze varieteiten maar ze bloeien nogal lang , zijn qua opbrengst aan de lage kant en worden vooral hoog. Maar deze zou een matige bloeiperiode kennen 10-11 weken , goed van op brengst zijn en lekker wit . ips voor dit soortje zijn welkom , heb female seeds van dutch passion gekocht in alien 55 euro

:verrygood Hopellijk dik zijn geld waard

gegroe t rokers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, bij alien zijden ze dat hij lekker rookt, maar niet de top haze is, niet zo wit enzo. maar schijnt heel lekker te smaken. ik ga nu de no mercy special is proberen, als de huidige gedaan zijn en ook de haze a5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zou ik helemaal niet voorgroeien maar gelijk in de bloei zetten vanaf ontkiemen, anders worden ze vele te lang .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien wa off topic wok gn reclame maar Alien Ruled.Die mannen hebben altijd tijd voor mij en hebben mij de Master knowledge bijgeleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ie maar 10 a 11 weken hoeft te bloeien is 't denk ik geen neville's haze...

 

Staat er wel degelijk bij dat het een neviles haze hybrid is hé .

 

 

Ik heb ze niet gekweekt maar wel gerookt.

 

IK heb al andere zaadjes gehad van female seeds en was er zeer tevreden over.

 

Mvg

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze mogen dus gelijk op 12/12 is er dan nog kans om ze te toppen ook , ze schijnen immers toch zolang door te groeien! zodat ik plantjes van ong 70-80 cm krijg !

:verrygood

leve de haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch meteen op 12/12 begint kan je misschien net zo goed een pure haze nemen in plaats van Neville's haze. Die hebben ze ook bij alien: 13,80 euro per 10 regular zaadjes van 'the sativa seedbank'. Na een week of twee op 12/12 zie je al wat mannen en vrouwen worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze mogen dus gelijk op 12/12 is er dan nog kans om ze te toppen ook , ze schijnen immers toch zolang door te groeien! zodat ik plantjes van ong 70-80 cm krijg !

:verrygood

leve de haze

Ik had er 2 in het begin van de bloei getopt omdat ze anders boven de 90 cm uit zouden . De meeste werden zonder te toppen zo'n 70 cm .maar haze wordt groter over het algemmen ,dus misschien maar allemaal toppen . Top de planten gewoon door alleen de alernieuwste blaadjes bovenin te verwijderen als ze nog super klein zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag ik ze al toppen al ze slechts 2 blaadjes hebben door de nieuwe scheut te verwijderen atmo? of nog iets langer wachten ? schrik om mijn ladies te killen :verrygood

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

hey ik heb nu al 3 jaar ervaring met nevills haze, een ietwat zoetere haze soort die heel sterk in het hoofd blijft hangen.

Mijn zaden komen ook van alien. Very nice shop, zeer goeie service.

 

Wat me opviel is dat de planten onderling heelwat van elkaar verschilden.

ik laat ze 14 weken staan, dan zijn ze opperbest. Deze soort is niet mijn hoofddoel maar ik plaats er gewoon altijd enkele langs de zijkanten in de 12/12 ruimtes.

Ze zijn gewoon lekker.

 

Wat ik zoek is een echte mexican haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn prachtige plantjes die nev' haze, zijn wel hevige groeiers :verrygood . Wat weet je van de opbrengst? lekker suikerige toppen met het typische haze-aroma? :verrygood

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet je je pop-up killer even uitzetten...

 

Ik vraag me af of dit de 'echte' Mex Haze is MARI-JUAN-A, maar bedankt voor de link. :D :verrygood

 

Met een beetje mazzel heb ik binnenkort Neville's in huis en anders ga ik die Mex van Catweazle misschien eens proberen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met een beetje mazzel heb ik binnenkort Neville's in huis.

Hee, Mad Scientist.

 

Is dat de neville haze van "female seeds" (die met jack herer).

 

 

laterzz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

hey scientist,

 

ik heb mijn nevills haze van female seeds.(alien growshop)

Ik heb me vorig weekend in alien die leshaze zaadjes gekocht van cannabiogen.

Een spaanse seedbank. Een haze soort met zuid afrikaanse roots (leshoto)

Ik zie wel wat het word.

Ik zal alvast die nevills haze in de serre plaatsten.

Eens zien wat ze daar doet, ik zal er werk mee hebben om em in sea of green onder het dak te krijgen, dat blijft maar groeien.

 

Nevills haze blijft bloeien tot de 4 de week in bloei. anders is er niets anders aan.

Planten die langer staan zijn altijd de laatste 2 a 3 wken moeilijk controleerbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat te denken aan de Neville van HQS Black Label (regulier), maar inmiddels heb ik alweer andere plannen. Ik kan aan stekken komen van een bijzondere haze kruising nu, dus dat ga ik eerst eens proberen.

 

Ik heb me laten vertellen dat de originele Mexican Haze voortkomt uit een A5 haze moeder, maar het is op dit moment erg lastig stekken of zaad van het oorspronkelijke fenotype te vinden. Ik heb daarom het vermoeden dat vrijwel alle zaadleveranciers een kruising verkopen onder de naam Mexican Haze.

 

Bij Cannabiogen hebben ze hele mooie soortjes. Die Leshaze lijkt me een heerlijke soort als die Skunk invloeden niet teveel effect op de smaak hebben. De echte topper moet toch die Destroyer zijn. Zodra ik de ruimte voor een moederplant en wat stekken heb komt deze soort zeker weten hoog op m'n verlanglijstje. Maar ik raak een beetje off-topic nu. :D

 

Succes met de Neville's Goegebuur! Hou ons op de hoogte van je avonturen. :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey , hazeliefhebbers

 

Mijn nevills doen het zeer goed , ze staan nu ong 4 weken in bloei ( direct op 12 uur gezet) heb eentje direkt getopt en is ong 40 cm . De andere is 85 cm en ze groeien nog altijd ! De grootste komt echter dicht in de buurt van de lamp dus ga die gaan buigen. zal volgende week eens foto's plaatsen !

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook een nevilles staan, EN kheb me een pakje mexican haze gekocht waar er een mooie female als moeder wordt van gehouden. ook mijn no mercy special moet nog 5 weken staan(is ook gekruist met mex haze), dus wordt het een mooie zomer me dunkt :verrygood

 

 

 

hopenlijk is het zaad echte mexican haze, besteld bij cyberheadshop, voor 25 euros.

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.catweazle-seeds.nl/

 

Hier hebben ze de Mexican Haze.

 

Is ook al gekruist met Jack Hehrer.

 

Who cares about those 2-4 weeks more....

 

De roes overtreft alle indica's.

 

Het is niet goed als je 10 planten koopt die een soort/varieteit zijn en er

zitten nog grote verschillen tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...