Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Techsensei

Hey hey allen!

Recommended Posts

Hey hey allemaal,

Mijn naam hier is Techsensei, 38 [39 binnen maand of 3] en woonachtig op 20 minuten onder gent ongeveer.
Sinds een jaar of 6 ben ik tetraplegie-patient ten gevolg van een verkeersongeval [als passagier] waarbij ik mijn nek brak en nu verlamd ben vanaf mijn oksels ongeveer.
Ik ben nog in staat om mijn armen te bewegen maar heb totaal geen/minimale  controle over mijn handen/vingers; links is totaal onbruikbaar en rechts kan ik nog net mijn pols bewegen.
Typen doe ik dan ook met mijn pinkgewrichten [kneukels].
Door dit alles moet ik nogal wat medicatie nemen waaronder tradonal [beter gekend als tramadol] voor de pijn!
Ohja! Ik mag wel bijna volledig verlamd zijn en weinig tot niets voelen, toch kan men zich niet inbeelden wat voor een pijn ik elke dag moet ondergaan.
Nu ben ik echt geen voorstander van al die medicatie, vooral die tradonal ligt me zwaar, het verslavende effect plus andere bijwerkingen [OIC(opiod induced constipation), sufheid, ..] spelen mij enorm parten.
Daarom gebruikte ik tot enige tijd terug [nu ongeveer een jaar geleden] cannabis ipv. al die medicatie wat mij echt ongelooflijk hielp tegen pijn, slapeloosheid, ... 
maar ben hier noodgedwongen moeten mee stoppen om financiele redenen..
Financieel was het helemaal onhaalbaar geworden om een volledige maand aan 1 á 1,5 gram per dag of 30 á 40 gram per maand [haze - amnesia, silver of lemon] te bekostigen.
Bij de coffeeshop koste me dat per maand al snel 400 a 600 euro per maand. [+/- 12 a 15€/gram]
Nu anderhalf jaar terug is mijn uitkering terug gevallen van 2k naar 1,5k.
Met die uitkering en wetende dat ik ook nog een hoop medische kosten [kleine 500/maand] heb en nog eten en vaste kosten [huur,gas,elec, ..] moet voorzien was er voor mij geen andere optie dan te stoppen met cannabis te roken en terug mijn gewone medicatie te nemen met alle gevolgen van dien.
Via/via leerde ik toen iemand kennen in nederland die mij zijn haze verkocht aan 5a6/gram maar na 2 maal besteld te hebben trok hij zijn prijs plots op naar 8a9/gram.
Ik bestelde nog 1 maal met alle financiele miserie vandien en kreeg toen te horen dat het de volgende keer al 10 euro zou worden.
Noodgedwongen werd ik dus gewoon terug in de reguliere medicatie geduwd want dit was echt niet haalbaar meer.
Nu 7/8 maand verder en er is nog maar weinig veranderd.
Ik onderga alle bijwerkingen maar zou er toch liever vanaf zijn.
Een vriend vertelde mij over dit forum en wist me te vertellen dat ik misschien via deze weg wel iemand zou kunnen vinden die mij haze aan vijf a zes euro per gram zou kunnen helpen, dit dan voor 30 a 35gr/maand.

Hopelijk kan ik snel iemand vinden,

Vriendelijke groeten,

Techsensei
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handel (of er om vragen) is eigenlijk verboden hier.

Maar ik denk dat niemand het heel erg zal vinden dat je deze noodkreet hier slaakt.

Hopelijk zijn er dan ook leden die je verder kunnen helpen, al zal dat wel per pm gaan.

€ 5 of € 6 per gram en dan 30 gram is zeker voor een kleine kweker mooi meegenomen.

Bij de opkoper krijgen ze dat niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...