Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Weedguy

Voeding autoflowers

Recommended Posts

Beste kwekers,

Ben nu bezig met autoflowers 5x white widow en 5x northern light. Ze groeien aardig goed en zijn zo'n 4 weken oud. Alleen mijn vraag is of ik en wanneer ik groeivoeding moet geven? 

Zat te denken om een beetje plagron alga te gebruiken. 

Teveel voeding is ook niet goed maar hoe weet ik of ze voeding nodig hebben?

Edit: zitten  vgm al in de voorbloei 

 

20190804_142401.jpg

20190804_142414.jpg

20190804_142418.jpg

20190804_150235.jpg

Edited by Weedguy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze ongeveer 25 cm hoog  zijn, mag je beginnen met voeden. Ik gebruik Plagron Alga grow en bloom omdat het biologisch is. Buiten vragen ze meer dan binnen. Ik zou niet te lang meer wachten. Bij mijn buitenkweek kweek, moest ik net iets vroeger begonnen zijn .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het zien aan je plantjes als de bladeren licht groen beginnen te worden.  Als ze genoeg voeding hebben zijn ze iets donkerder en blinken ze.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de planten tot nu toe nog geen voeding gegeven, volgens mij hebben ze nog niks nodig tot nu. Ze groeien gewoon lekker door. Heb voor het geval dat plagron alga grow en bloom gekocht. Nu heb ik wel het idee dat de 1 vingerige gekartelde bladeren onderin een heel klein beetje vergelen. Dus denk dat ik mischien een keer kan gaan beginnen met voeden. Alleen welke alga is het slimst grow of bloom? ze zitten namelijk nog in de voorbloei volgens mij.

 

 

20190809_192433.jpg

20190809_192411.jpg

20190809_193330.jpg

Edited by Weedguy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...