Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

Derde Maal

Recommended Posts

De jouwe deden het ook goed met minder geloof ik he?

Ik ben echt benieuwd wat ik deze keer ga halen!! :D 50 planten..............vorige keer 76 en dan maar 1030 gram. :verrygood

 

Iemand gokje wagen?? Ik denk zo rond de kilo. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je nou zelf Atmo?? :D

Als jij me nou is van tips voorziet en ik dan net zulke toppen krijg als jij laatst............................. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dacht je nou zelf Atmo?? :D

Als jij me nou is van tips voorziet en ik dan net zulke toppen krijg als jij laatst............................. :verrygood

Dan had je eigenlijk met zaden moeten starten!!

Maar tips heb je alsnog van me gehad hier in dit topic (en ook via andere wegen)

 

 

Dus nog geen spijt van de keuze door te kweken met de overgebgleven stekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal geen spijt..........ze gaan echt lekker .Groener dan ooit. :verrygood

De eerste bloeiverschijselen zijn al zichtbaar .De planten zijn tussen de 40 en 65 cm.Ik denk dat ze nog maar weinig zullen groeien.Wel frappant dat de planten langs de muur het kleinst blijven.En inderdaad , je hebt me al van bruikbare tips voorzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geweldig goed , slager!!!!! :D Mooi breed en groen. :verrygood

das weer typisch nederland hé , slager B)

wanneer komen er nog eens foto's :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij die kleine zal de temperatuur wel lager zijn , dan blijven ze korter ook al krijgen ze veel licht .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal effe prikstaafjes halen voor de cam en dan schiet ik er weer een paar voor jullie!! :verrygood

 

Het kan inderdaad dat de kou langs de muur ze zo klein houd, maar er staan ook 2 best wel flinke bij.

 

Ze staan nu dus 3 weken in bloei.Ik ben best wel benieuwd hoe ze zich door deze kou heen slaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe koud is het daar dan als de lampen uit zijn? De snelheid van de stofwisseling van planten is rechtstreeks aan de temperatuur gerelateerd . Dus in kou gaat alles trager ,terwijl de biologische klok toch door kan lopen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kou is volgens mij heel slecht voor de ontwikkeling van je planten ,dan stoppen ze gelijk met groeien

:verrygood groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt mee, rond de 29 met lamp aan en rond de 24 lamp uit. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten gaan geweldig. Al leuke bloeiverschijnselen te zien. Kleine bak heeft de kleinste plantjes maar ook degene met de meeste zijtakken.

In de grote bak staan ze tussen de 60 en 70 cm hoog.Moet nog ff batterijen kopen voor de cam en dan volgen er weer nieuwe pics.

 

lamp aan rond de 28 graden

lampen uit rond de 25 graden.

LV is 40%

400 ml Terra Flores op 100 liter

300 ml Cannazym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu goed kijkt op de foto met de broek zie je onder in een mini plantje staan.Hij meet zo'n 10 cm en vertoont gewoon de bloeiverschijnselen. Enig om te zien!!! :D

 

Ik noem haar Bonzai :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er dan ook echt blij om............Nu maar hopen op een beetje redelijke oogst.

 

Heb gisteren voor het eerst de normale dosis gegeven.400 Terra Flores en 100 ml PK 13/14.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten in de kleine bak zitten achterlijk vol. Ze zijn net aan 40 cm maar hebben veel zijtakken en veel bloem.

Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn??Iemand??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was de bedoeling dat je zou inzoomen op het miniplantje, niet op de schoenen!!! :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag!!!

Jaja, ik verwacht een zeer groot aandeel van Bonzaitje in de oogst. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...