Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

Derde Maal

Recommended Posts

Ik heb het idee dat de helft van deze posts straks gaan verdwijnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me ook af waarom Bonzai zo klein is gebleven en toch bloeiverschijnselen heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vraag me ook af waarom Bonzai zo klein is gebleven en toch bloeiverschijnselen heeft.

Omdat het voor Bonzai de enige manier is om z'n genen door te geven. Vergelijk het met de drang van mensen om koters op de wereld te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zowel als bij mensen, dieren en plantjes heb je mongooltjes...misschien dat dat het is??

Nee , dat kan niet want ze hebben allemaal dezelfde genen en eigenschappen omdat ze van dezelfde moeder komen, stekken zijn identiek . Natuurlijk kun je verschillen in formaat krijgen doordat de omstandigeheden per plant anders zijn .

 

Of een plant gaat bloeien staat los van het formaat , heel logisch dus ,dat die Bonzai ook gewoon bloeit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lampen hangen tussen de 40 en 50 cm van de toppen.

Ik heb 2 verschillende wattages hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten gaan geweldig.Het valt me op dat ik ontzettend veel blad heb.Dat houd het licht van de onderste in ontwikkeling zijnde topjes af! :verrygood Er zit veel tussen de planten in. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja das duidelijk maar de bladeren onderin krijgen niet voldoende licht dunkt me!!

Je ziet het verschil wel, blad bovenin krijgt wel licht en daar komen dan ook de grootste toppen. Maar groot blad bovenin betekent minder licht onder. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook de reden dat korte planten haast net zoveel opleveren als lange.

 

Tl's laag tegen de wanden bevestigen of tussen de lager gelegen delen van de plant is een optie om ook onderin meer wiet te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update.

Ze gaan nog prima en zijn al goed plakkerig en ruiken ook al lekker!!

400ml Terra Flores

100 ml pk13/14

Ik geef om de 3 dagen water met bovenstaande dosering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De groei is er wel uit zeker ? Ze staan er goed bij , en ze moeten nog een maand .

Afbouwen die stikstof .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt er op dat ik 3 planten van een ander soort er tussen heb zitten.Deze 3 hebben ander bladvorm en vormen maar 1 grote hoofdtop.Waar de anderen kleinere bladeren hebben en soms wel tot 5 zijtakken ontwikkelen met evenzoveel toppen.Als je goed kijkt op foto 4weken4dagen nummer 6 zie je er eentje staan linksboven naast het filter.Is ook groter dan de rest.

 

Ik zal vanavond proberen deze en Bonzai te fotograferen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's lukken niet erg. Zal nog eens een poging ondernemen.Door de lampen krijg je een heel verkeerd beeld van de planten. Misschien nog eens een stuk of dertig foto's schieten en hopen dat er een goede bij zit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor plant zou Vreemdeling eigenlijk zijn? Echt gigantisch wit word ie,1 top geen zijtakken.Is ook nog niet zo ver als de rest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...