Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Attitude

Mijn Gezaaide Mexican Sativa's

Recommended Posts

Ze staan er mooi bij Joost. :verrygood

 

Hoeveel dagen zijn ze nu precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat duurt nog wel een tijd , in totaal zo'n 20 dagen . Dus ongeveer nog 2 weken voor jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een bos zeg. Is het een eigenschap van die mexicans of doe ik het gewoon slecht? :verrygood

Het toppen heeft ze breed gemaakt . Zo kan elk ras er uitzien in het begin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ruik ik daar wat jaloezie?? :verrygood :D

haha, nee hoor, het enige wat je ruikt is mijn lekkere zelfkweek. Maar het is wel zo dat mijn getopte plantjes er niet zo breed uitzagen, en ik vroeg me af of dat met het ras te maken heeft.

 

continue the good work

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom ik toch weer zeuren over de eerste week van zaailingen : Veel licht !!

Bedenk je dat een zaadplantje buiten zo'n 11000 lux op z'n kop krijgt wanneer hij op een zonnige dag boven de grond komt .

 

Met veel licht worden ze volgens mij altijd breed . Je kunt aan een jonge zaailing zelfs zien hoe ver de lamp ongeveer van hem vandaan heeft gehangen. Dus de opbouw is direct gerelateerd aan de intensiteit van het licht .

 

Beste is HPS en tl gecombineert .

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vanmiddag maar eens hout gehaald bij de praxis ( wat ik nog best prijzig vond!!!) thuis aangekomen eens flink de handige jaapie uitgehangen en het resultaat mag er wezen...Een mooi hokje :verrygood .Morgen zal ik wel wat foto's posten. Alles is nu bedekt met alu.folie en het hokje kan nu helemaal mooi afgesloten worden...Beste licht kast geworden maarja you shall see it tomorrow :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi uit hoor ga zo door nice work :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan weer 2 nieuwe fotootjes op...~hier te vinden~

 

Bij 1 plant net 2 kleine witte haartjes gezien dus zoiezo 1 vrouw in me kleine tuintje... :verrygood over de andere ben k nog niet helemaal uit maar als k morgen og geen haartjes zie vrees k het ergste :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad een goed teken! Nu maar hopen dat ze niet te hoog gaan worden gezien je lage hokje. Ik weet dat ze getopt zijn ,maar dan nog . Hoe hoog is je hokkie?

 

Volle Sativa's groeien en bloeien langer door , daar moet je rekening mee houden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat zelf ook al met de hoogte (60 cm) mag inderdaad wel hoger ik heb nog paar dagen ''groei'' in de bloei te gaan en ze staan nog op een paar wekhamp boeken :smoke ze hebben nog wel een stukje over om te groeien. Over die ene ik vrees dat het een man is gezien kleine bolletjes in de oksels :D ik laat m vandaag nog staan en vor het licht uitgaat ga ik kijke of ik al iets van een haartje zie anders is het terminate distroy jawol :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak voor de lichten uitgingen nog ff gekeken en k ben dr zeker van dat me mooiste volste plant een gvd kerel is... :verrygood Laat me andere plantje lekker zijn bloei volmaken en daarna maar stekkies denk ik. Hok terzijnde tijd nog ff aanpassen en het gaat wel weer goed komen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin altijd een kweek met minimaal 2 keer zo veel zaden als het aantal planten dat je wilt !! RULE NR 1 voor het kweken met regulier zaad .

 

Dat blijkt maar weer .

 

Wee tje he theel zeker , dat die ene ee mannetje is . Maf dat die dan zo laat is gaan bloeien , misschien zijn het ook niet allemaal zaden van hetzelfde ras en /of dezelfde moederplant. Dat lijkt me de meest waarschijnlijke verklaring .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlak voor de lichten uitgingen nog ff gekeken en k ben dr zeker van dat me mooiste volste plant een gvd kerel is... :verrygood Laat me andere plantje lekker zijn bloei volmaken en daarna maar stekkies denk ik. Hok terzijnde tijd nog ff aanpassen en het gaat wel weer goed komen..

Klopt idd, bij mij waren de grootse plantjes ook manntjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Begin altijd een kweek met minimaal 2 keer zo veel zaden als het aantal planten dat je wilt !!        RULE NR 1    voor het kweken met regulier zaad .

 

Dat blijkt maar weer .

 

Wee tje he theel zeker , dat die ene ee mannetje is  .  Maf dat die dan zo laat is gaan bloeien , misschien zijn het ook niet allemaal zaden van hetzelfde ras en /of dezelfde moederplant.  Dat lijkt me de meest waarschijnlijke verklaring .

ik heb m appart staan en vandaag nog geen haren ontdekt...wel kleine balletjes in de oksel dus ben dr eigenlijk wel zeker van dat ik er een kerel bij heb zitten... :verrygood

 

De plant ruikt wel erg sterk naar wiet weet nie of mannen ook zo geuren?!?

 

foto van de man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi plantje.

Hoeveel is de afstand tussen je TL's en je plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi plantje.

Hoeveel is de afstand tussen je TL's en je plant?

probeer elke dag me lampen op 2 / 3 cm ervan af te houden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...